Het is jammer dat de inhoud van de Master ondertussen gewijzigd wordt. Mijn uitstroomprofiel zou L&D zijn geweest, maar dat bestaat niet meer nu. Hierdoor diverse modules 'moeten' volgen die niet bij mijn huidige werkfunctie behoren en voor mijn gevoel belangrijke 'dingen' toch wel gemist die eigenlijk in het tweede jaar hadden gezeten. Erg jammer dat gedurende het 'spel' de spelregels aangepast worden. Dat had ik van een organisatie als NCOI écht niet verwacht. Dit gebeurde vervolgens t.a.v. de data van afstuderen nogmaals. Terwijl afspraken over afstuderen, onderwerp en tijdspad al gemaakt waren werd, zonder verder overleg, de datum met een HALF jaar naar voren gehaald. Om dit vervolgens weer terug op de oorspronkelijke data te krijgen heeft me te veel onnodige energie gekost. Erg jammer dit en erg teleurgesteld in. Al met al zou ik op dit moment NCOI niet aan anderen aanraden (terwijl ik dat een jaar geleden wel zou hebben gedaan).

Reactie NCOI Opleidingen:

Dank je wel voor het achterlaten van een review. Wat jammer om te lezen dat de opleiding niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt!
NCOI Opleidingen

Score voor NCOI Opleidingen: 3.5/5