Werkzaam als verpleegkundige en in verleden behaalde diploma's niet genoeg voor niveau 5 vandaar HBOV-verkort. Dure opleiding, wel gemakkelijk te doen naast fulltime werk en gezin. Zeer betrokken... Werkzaam als verpleegkundige en in verleden behaalde diploma's niet genoeg voor niveau 5 vandaar HBOV-verkort. Dure opleiding, wel gemakkelijk te doen naast fulltime werk en gezin. Zeer betrokken docenten ondanks digitaal les. Heel vriendelijke medewerkers echter het oplossen van problemen duurt soms lang, bv dubbel geplande lessen en fout in datum planning (examen inleveren voordat laatste les is geweest) maar de oplossing werd in overleg met mij gedaan wat weer heel prettig was! Dan gebeuren. Over het algemeen heel tevreden.

Reactie NCOI Opleidingen:

Goed om te horen! We waarderen je review.
NCOI Opleidingen

De opleiding sluit aan bij mijn beroepspraktijk en kan ik met de gedeeltes die mij nieuwe inzichten geven gelijk in de praktijk mee aan de slag. De geleverde lesmaterialen zijn super en de... De opleiding sluit aan bij mijn beroepspraktijk en kan ik met de gedeeltes die mij nieuwe inzichten geven gelijk in de praktijk mee aan de slag. De geleverde lesmaterialen zijn super en de opdrachten zinvol.
Met de medestudenten heb ik geprobeerd contact te leggen, diegene die overbleef in het groepje heeft nooit gereageerd op mijn oproep om, zoals het de bedoeling was, naar elkaars ingeleverde werk te kijken.
Van de docent heb ik geen inhoudelijke terugkoppeling gekregen binnen de gestelde termijn om wekelijks binnen twee dagen te reageren en ben ik nog in afwachting van ingeleverde opdrachten van weken geleden. Tot twee keer toe heb ik een studiebegeleider van NCOI gebeld met de vraag of hier verandering in kon worden gebracht, maar heeft nog geen resultaat gehad.
De terugkoppelingen welke ik wel heb gehad, was qua inhoud heel erg hoog over. Ik heb de docent bij inlevering van een opdracht gevraagd om meer verdieping, maar heb deze nog niet gekregen. Ik heb geen mening over de kwaliteit van de docent aangezien ik daar te weinig feedback van heb gekregen.
N.a.v. bovenstaande kan ik nog niet aan de eindopdracht beginnen aangezien ik nog vragen over heb gesteld over het vertrekpunt van het sluitstuk.
Elearning op deze wijze past niet bij de verwachting die ik van deze studie had. Ik had mij ingeschreven voor de virtual classroom, maar aangezien hier niet voldoende kandidaten voor waren, werd door NCOI mij deze mogelijkheid geboden. De begeleiding is totaal anders dan werd voorgesteld waardoor ik nu spijt heb dat ik op jullie voorstel ben ingegaan.
Mijn vraag is of jullie over bovenstaande contact met mij op willen nemen.

Hallo,
Hallo,
Het spijt ons te lezen over je ervaringen en we nemen graag even contact met je op. We zien dat je de review anoniem hebt geplaatst en daardoor hebben we helaas geen contactgegevens van je. Wil je ons anders even telefonisch benaderen? Onze telefoonnummer is 035 - 6 400 411. Onze studiebegeleiders helpen je graag verder.
NCOI Opleidingen

Een heel leerzame training met een docent die alle theorie goed kan uitleggen en kan vertalen naar de praktijk.

Reactie NCOI Opleidingen:

Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn er erg blij mee.

Brigitte

Ik heb veel geleerd van de eerste 2 modules RT via virtuele classroom. De laatste module werd via e-learning aangeboden, dat was jammer.
Ik vind de opleiding erg duur, voor 3 x 6 online-lessen...
Ik vind de opleiding erg duur, voor 3 x 6 online-lessen (voor mij slechts 12 online-lessen). Voor mijn module dyslexie was ik gezakt en toen moest ik hiervoor een herkansing doen. Dat ik hiervoor ook nog eens €195,- moest betalen, vond ik echt belachelijk!

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor je feedback, Brigitte. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor je feedback, Brigitte. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Henk

- prima opleiding, gericht op de hedendaagse praktijk.
Readers lopen wel wat achter.
- Tegen de verwachting in was opleiding on-line goed te volgen.
Module 1 was met 4 personen heel...
- prima opleiding, gericht op de hedendaagse praktijk.
Readers lopen wel wat achter.
- Tegen de verwachting in was opleiding on-line goed te volgen.
Module 1 was met 4 personen heel goed.
Module 2 was met 10 personen best intensief. Meer lijkt mij niet werkbaar maar dat is misschien persoonlijk.
- impact op het werk was/is intensief.
De studie uren zijn behoorlijk om het naast het werk te doen.

NCOI...
NCOI Opleidingen

Ik ervaar de opleiding als heel fijn. Ik merk dat de docent wel vaak mijn vragen die ik stel via connect mist, maar ze ziet ze dan wellicht niet. De docent is heel kundig en prettig. De... Ik ervaar de opleiding als heel fijn. Ik merk dat de docent wel vaak mijn vragen die ik stel via connect mist, maar ze ziet ze dan wellicht niet. De docent is heel kundig en prettig. De beroepspraktijk sluit voor mij wat minder aan, omdat ik in het onderwijs werk en dat is toch anders als bij een commercieel bedrijf, maar het is zeker heel interessant en er zijn veel zaken die wel van toepassing zijn.

Reactie NCOI Opleidingen:

Fijn dat je ons product hebt beoordeeld en deelgenomen hebt. Bedankt!

Ronald

Praktijkgerichtheid van docent is enorm fijn.

Reactie NCOI Opleidingen:

Blij dat je tevreden bent. Dank je voor je review, Ronald!

Arianne

Bij de laatste module was de groep te groot

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van de review, Arianne! Goed dat je jouw feedback ten aanzien van de groepsgrootte aan ons meegeeft. Dank daarvoor!

Pierre

Hobbymatige deelname, goede docent ,wel relatief dure cursus , zou terug kijk optie verwachten van de online versie en ook bijvoorbeeld een bepaalde periode gratis gebruik van de software verwachten... Hobbymatige deelname, goede docent ,wel relatief dure cursus , zou terug kijk optie verwachten van de online versie en ook bijvoorbeeld een bepaalde periode gratis gebruik van de software verwachten of een korting op abonnement fotoshop software…

Reactie NCOI Opleidingen:

Fijn dat je ons product hebt beoordeeld. Bedankt, Pierre!

Francis

Erg tevreden met de docent. iemand met veel ervaring. kennis, enthousiasme over het vakgebied en oprechte interesse. Er was tijdens de masterclass voldoende ruimte om ook over de eigen praktijk te... Erg tevreden met de docent. iemand met veel ervaring. kennis, enthousiasme over het vakgebied en oprechte interesse. Er was tijdens de masterclass voldoende ruimte om ook over de eigen praktijk te praten waardoor ik ook goed de koppeling kon maken naar mijn eigen situatie en werkveld.

Enige minpunt van de masterclass is wat mij betreft dat het lesmateriaal teveel focust op de Agile werkwijze.

Reactie NCOI Opleidingen:

We zijn blij met je positieve feedback, Francis! Verder zullen we je feedback over het lesmateriaal intern doorzetten!