Het is op de verdieping van de cursusruimten boven in het gebouw niet mogelijk om opdrachten uit te werken als je in groepen uit het lokaal gaat. Er was alleen ruimte in de koffiekamer. Het was daar... Het is op de verdieping van de cursusruimten boven in het gebouw niet mogelijk om opdrachten uit te werken als je in groepen uit het lokaal gaat. Er was alleen ruimte in de koffiekamer. Het was daar druk met cursisten van andere opleidingen en er was geen mogelijkheid tot schrijven aan flapovers.
Het was niet mogelijk een dag parkeerkaart te kopen bij de receptie. In Eindhoven bijvoorbeeld, is dit wel een service die wordt aangeboden.
Lunch: brood aanbod erg karig. Alleen witte harde bolletjes en stokbrood wat de cursist zelf moet snijden. Je mag geen dranken bij de lunch gebruiken zoals bijvoorbeeld melk. Dit mag enkel tegen bijbetaling. Als ik de lunch van BCN Eindhoven vergelijk met die van Arnhem zit daar nog al wat verschil in terwijl het cursusgeld voor beide locaties hetzelfde is.
Prettige instructeur die de les aantrekkelijk maakt en houdt.

Paulien

De stof was interessant. Het verschil in docenten is groot. De ene docent hield zich aan de stof van de bestuursacademie en de ander niet. Een van de docenten was saai, langdradig en had en gaf geen... De stof was interessant. Het verschil in docenten is groot. De ene docent hield zich aan de stof van de bestuursacademie en de ander niet. Een van de docenten was saai, langdradig en had en gaf geen energie.

Lotte

De training sluit perfect aan bij de praktijk, met veel praktische tips die direct toepasbaar zijn! Super!

BKE volg ik omdat ik voor de NCOI leerlingen mag begeleiden. Het sluit op dit moment helemaal niet aan op mijn werk dus het is nog een puzzel. Maar mijn begeleidster helpt mij prima wanneer ik haar... BKE volg ik omdat ik voor de NCOI leerlingen mag begeleiden. Het sluit op dit moment helemaal niet aan op mijn werk dus het is nog een puzzel. Maar mijn begeleidster helpt mij prima wanneer ik haar spreek.

Tanja

Zeer kundige docenten, goede locatie. Alles goed geregeld en verzorgd

Jan

NB: Kan geen mening vormen over docenten want geen enkel contact gehad. Daarom halve ster gegeven (want anders krijg ik het responsformulier niet verzonden) = direct verbeterpunt 😊!

Enkele oefen/examenvragen konden wat puntiger worden geformuleerd. Verder prima basiscursus!

Rob

De opleiding is opzich goed, echter is online wat lastiger.
aangezien wij klassikaal geboekt hadden.

Goed geregeld op een netjes verzorgde locatie met een prettige docent.
Lesinhoud bestaat uit theorie dan wel oefenen en praktijkvoorbeelden.
Dit is een fijne manier om met de materie bezig...
Goed geregeld op een netjes verzorgde locatie met een prettige docent.
Lesinhoud bestaat uit theorie dan wel oefenen en praktijkvoorbeelden.
Dit is een fijne manier om met de materie bezig te zijn.
Deze cursus is voor zowel werk als privé waardevol.