Ik vind de starttijd van 09:30 wat laat en de dagen niet heel vol. Mag wat mij betreft iets intensiever

Theo

Interessante training die aansluit bij mijn interesses. Online training heeft wel als nadeel voor mij dat je meer gefocust moet zijn. En je mist de interactie met mede cursisten. Prima docent, de... Interessante training die aansluit bij mijn interesses. Online training heeft wel als nadeel voor mij dat je meer gefocust moet zijn. En je mist de interactie met mede cursisten. Prima docent, de eerste trainingsdag opstart problemen met het standaard platform dus overgestapt naar Teams om toch de training te kunnen volgen

Hester

Ik vind de NCOI een waardeloze instelling. Er wordt niet gecommuniceerd met de docenten wanneer zij les moeten geven .Wij horen dat we les kijken van iemand maar diegene is niet op de hoogte of... Ik vind de NCOI een waardeloze instelling. Er wordt niet gecommuniceerd met de docenten wanneer zij les moeten geven .Wij horen dat we les kijken van iemand maar diegene is niet op de hoogte of wordt zo laat geïnformeerd dat data moeten worden verzet. Ik heb dit gecommuniceerd met Julie en ipv dat jullie dit uit gaan zoeken zeggen jullie dat er niets aan de hand is.
Ik zou zeggen bel de docenten op en je hoort het van hen. Ik vind deze gang van zaken extreem slecht en had dat ook totaal niet verwacht bij een instituut als de NCOI !!

Sharmila

Het was een leerzame ervaring en heel fijn en prettig door de docente opgebouwd en overgedragen. Dank je wel Mandy.

Kim

Zeer interactief en deskundig
praktijk cases konden besproken worden
Leerrijk, direct in de praktijk toepasbaar

Handig om op voorhand nog meer leidraad te krijgen:...
Zeer interactief en deskundig
praktijk cases konden besproken worden
Leerrijk, direct in de praktijk toepasbaar

Handig om op voorhand nog meer leidraad te krijgen: praktijkbundel invullen of niet, examen of niet, boeken lezen,...

Delano

Ik vond de opleiding en inhoud heel goed duidelijk ik heb veel kunnen leren!
een dikke 10.

Ik vond het een erg prettige training, waarbij de docent ontzettend prettig was waardoor er een goede leuke sfeer ontstond.

Maaijke

Goede docent met veel werkervaring, die dus ook goede praktijkvoorbeelden kon geven waar je echt iets mee kunt.

Hoi, ik vond de training prima te volgen. docent was ook goed te volgen, helder in zijn uitleg.