Delano

Ik vond de opleiding en inhoud heel goed duidelijk ik heb veel kunnen leren!
een dikke 10.

Ik vond het een erg prettige training, waarbij de docent ontzettend prettig was waardoor er een goede leuke sfeer ontstond.

Maaijke

Goede docent met veel werkervaring, die dus ook goede praktijkvoorbeelden kon geven waar je echt iets mee kunt.

Hoi, ik vond de training prima te volgen. docent was ook goed te volgen, helder in zijn uitleg.

Krishnekoemar

Het leer programma is veel om het onder de knieën te krijgen binnen 2 dagen. Had meer praktijk verwacht, dus meer oefeningen praktijk gericht.

Docenten zijn over het algemeen erg goed. Leuk dat veel gewoon ook in bedrijfsleven werken en niet alleen docent zijn.
Als je de studie niet volgens het "boekje" volgt, door omstandigheden...
Als je de studie niet volgens het "boekje" volgt, door omstandigheden krijg je met medewerkers van NCOI te maken. Dit er erg log en kunnen hier niet op inspelen. Mag toch wel iets meer service verwachten voor het bedrag van deze Master.

- Uitleg over hoe je een moduleopdracht moet schrijven ontbreekt.
- Uitleg over hoe je een moduleopdracht moet schrijven ontbreekt.
- Ncoi is commercieel, voor elke herkansing, mondeling, schriftelijk of een moduleopdracht moet je direct bijna 200 euro betalen.
- onduidelijk welk formulier je moet gebruiken
en telefonisch zeer slecht bereikbaar. Een reactie op een mailtje duurt ook zeker een week

Robert

Opleiding was prima, heel leerzaam. Er waren fouten in de opdrachten bijvoorbeeld, niet genoeg informatie gegeven om de opdracht correct af te maken. dit gebeurt meestal met rekensommen. Antwoord... Opleiding was prima, heel leerzaam. Er waren fouten in de opdrachten bijvoorbeeld, niet genoeg informatie gegeven om de opdracht correct af te maken. dit gebeurt meestal met rekensommen. Antwoord krijgen van berichten die ik naar het docent stuurt duurden soms een week, vrij lang als jij maar een week hebt om de module af te maken.

Interessante lesstof, maar iets teveel gericht op de eindopdracht.

Guido

Econnect een ouderwetse omgeving en niet heel gebruiksvriendelijk. Verder is het lesmateriaal van matige kwaliteit