Kwaliteit van de offerte
Service
Hotel(s)
Reisadvies
7.8/10

We hebben een geweldige reis gemaakt die tot in de puntjes was verzorgd

Alles was perfect geregeld

Mooie reis naar Botswana, Namibië en Zimbabwe.

Sterke punten tijdens het verblijf

- Mooie locaties waar wij hebben overnacht.
- Alle accommodaties wisten van onze komst af, verliep vlekkenloos.
- Accommodaties waren nabij de wildparken, al hadden we ook wel graag in het park overnacht waar dit mogelijk was.

- Het natuurgebied, onderdeel van de magadikdi pans, vlak bij Nata Lodge Botswana, is GEEN aanrader aan het einde van het droge seizoen. Er is echt heel weinig water en daarmee een zeer beperkt aantal vogels.
- De reisbescheiden die wij vooraf hebben ontvangen bevatte inconsistente informatie. Er stond voorin het mapje dat wij hiermee alle vouchers hadden ontvangen, maar later stond dat we nog een persoon zouden moeten ontmoeten op de luchthaven van aankomst (Kasane voor ons) die ons nog vouchers zou geven. Zeer verwarrend.
- Wij zijn vertrokken met de huurauto vanaf Kasane, en ingeleverd in Vic Falls. Dat heeft ons $500 extra gekost. Als wij waren vertrokken vanaf Maun, (een stad welke gewoon op onze route lag) hadden we daarna hetzelfde rondje kunnen rijden en de auto kunnen inleveren in Maun. Het is jammer dat dit niet, vroeg in het samenstellen van de reis, is genoemd.
- Elke dag een stuk rijden is niet aan te bevelen. Beter is 2 nachten op 1 locatie. Dan heb je 1 volle dag om een national park te bezoeken. En dit heb je wel nodig om enig sinds een stuk van het park te kunnen zien. Wij hadden vaak maar 2 uurtjes aan het einde van de dag. Dat betekende 1 uur heen en 1 uur terug door het park rijden.

Verweij

Vakantie gehad naar Canada en Amerika.
Het heeft mijn verwachtingen overtroffen, ook de hulp voor het samenstellen van deze reis.
Ik wil Sandra in het bijzonder even bedanken...

Sterke punten tijdens het verblijf

Duidelijke informatie, 1 hotel was echt niet fijn, maar derest was super!

Alleen het hotel bij de watervallen (in canada) was echt minder, sterke vochtlucht, voor mensen met astmatische klachten niet heel erg handig en fijn.

NBBS heeft ons geholpen onze huwelijksreis naar West-Amerika te plannen en te boeken. Hele goede hulp gekregen, ook al mailde ik 100x opnieuw over van alles. Heel tevreden hoe ze alles hebben...

Sterke punten tijdens het verblijf

Prima hotels, alles goed geboekt, dus nooit ergens problemen gehad. Wanneer het kon doorgegeven dat we op huwelijksreis waren, werden daarom af en toe gefeliciteerd. Toch leuk dat daar net even aandacht aan wordt geschonken.

Marit van der Meer

Wij hebben in oktober een prachtige reis door het westelijke deel van Amerika gemaakt. Wij hebben tijdens het boeken onze wensen doorgegeven en op basis hiervan heeft de Lisanne van NBBS een...

Sterke punten tijdens het verblijf

Enorm goede en snelle communicatie en voor vertrek een heel document met alle belangrijke tips en weetjes.

Geen verbeterpunten ontdekt.

Lex van Schijndel

Een avontuurlijke veelzijdige belevenis

Sterke punten tijdens het verblijf

Casa's waren prima. Gastvrij en vriendelijke ontvangst.
All inclusive hotels waren prima

Hotel Los Caneyes in Santa Clara niet meer aanbieden.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback en voor de telefonische toelichting hierop, die u inmiddels heeft gegeven aan onze medewerkster Sandra Nuis. Het is voor ons altijd goed om te weten hoe onze reizigers de hotels ervaren. De (staats)hotels in Cuba doen inderdaad qua service en kwaliteit weleens onder voor de casas particulares, die privé-eigendom zijn en waarvan de eigenaren zeer gemotiveerd zijn om reizigers een goede ervaring te bieden. Zo zou het in hotels natuurlijk ook moeten gaan, maar dat is in Cuba helaas niet altijd het geval. Fijn om te weten dat u verder van uw reis door Cuba heeft genoten. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Prima geholpen, ook tijdens de reis alles goed georganiseerd

Dienstverlening en programma

Paramaribo is werkelijk niet meer de moeite waard om lang te verblijven stad staat op in storten

Indrukwekkende ervaring

Sterke punten tijdens het verblijf

Goede hotels, de meeste met prachtig uitzicht

Margreet

Mooie afwisselende rondreis door het prachtige Japan

Sterke punten tijdens het verblijf

Mooi reisschema met een goede reisplanning. Overal voldoende tijd.

In Hiroshima en Takayama kunnen de hotels wel wat beter. Met name het hotel in Hiroshima viel erg tegen. Leek meer op een hostel.

Prima geregeld, ook tijdens ons verblijf goed bereikbaar en oplossingsgericht!

Sterke punten tijdens het verblijf

Goed bereikbaar en oplossingsgericht!