Je aankoop wordt beschermd

8.5/10
Reisadvies
7.8/10

Frits

Goed geholpen bij onze boeking . Al onze wensen werden ingepast . Zeer vriendelijke en behulpzame dame aan de telefoon.
Reis heel goed verlopen en roadbook van Jonview bij deze reis...

Sterke punten tijdens het verblijf

Roadbook van Jonview. Zonder voucher werken was in geen enkel hotel een probleem

Soms een dag langer maakt de reis rustiger, bv
Moncton voor Hopewell Rock en Fundy NP en Perce voor Bonaventura eiland en Forillon NP.

Heel positief. Zowel wat betreft de contacten met NBBS als de reis zelf.

Sterke punten tijdens het verblijf

We hebben zelf het plan voorgelegd aan NBBS. Dat is door NBBS goed omgezet in concrete boekingen. De afstanden per dag waren goed te doen.

Zoals al gecommuniceerd met Danielle Sluimers zou het goed zijn als de kamer types waarvoor geboekt is duidelijk op de bevestiging zouden staan. Dan kun je als reiziger meteen vragen om een betere kamer.Nu wisten we niet wat was overeengekomen. De mensen achter de balie kenden het type kamer van de voucher niet! Dat was met name het geval bij 2 van de 3 Shilo Inn hotels.

We hebben van een heel fijne originele vakantie genoten. Het weer werkte erg mee.
We zijn 1981 ook al met NBBS naar Nigeria naar vrienden die daar 3 jaar zaten geweest als huwelijksreis.

Sterke punten tijdens het verblijf

Alles klopte zoals het in de offerte beschreven was.
ZelFs toen we bij Hertz dreigden een half uur op onze auto 5e moeten wachten, stond er na 20 minuten een gratis upgrade voor ons klaar.
De hoge instap was extra makkelijk voor mij persoonlijk omdat ik met de naweeen van een gebroken enkel te maken heb.

Hebben we niet. We hebben daar waar nodig het reisvoorstel aangepast naar onze privé-wensen en deze zijn prima doorgevoerd. Fijn dat onze eigen inbreng gelukt is. En helemaal fijn dat de weergoden en hetbtoeval ons gunstig gezind w@ren.

Hans

Uitstekende service van NBBS. Hulpvaardig en erg vriendelijk bij het uitstippelen van de reis. We hebben een erg mooie reis gehad mede dankzij NBBS.

Sterke punten tijdens het verblijf

Goede planning en prima hotels.

Niet. Alles was erg goed geregeld.

Goed contact, er werd veel uitgezocht voor onze rondreis Amerika

Sterke punten tijdens het verblijf

Zeer goede reisleidster en chauffeur

Wij persoonlijk zouden de reis is langer gewenst hebben, wat meer rust.

We hebben een fantastische reis gehad door West Canada.

Nee, alles was perfect geregeld

Een voortreffelijke goede verzorgde reis ontvangen. Alles, via de mail, in details goed geregeld. Ze hebben een top product geleverd.

Sterke punten tijdens het verblijf

Tot op detailniveau was alles goed geregeld.

Ga zo door!

Kurt Caekaert

Heel goede reis gehad. Wel genoeg km's. Meer was teveel, misschien iets minder nog beter.
Achteraf bekeken hebben we heel duidelijk Vancouver Island gemist. Een vergelijkbare formule met...

Camper perfect
Opbouw reisprogramma ok; in begin gewoontjes maar werd mooier dag na dag
Nationale parken + Whistler zijn schitterend

Routebeschrijving soms complex - een GPS is standaard in Europa, waarom niet in US wagens?
Sommige campings / RV parks heel basic
Vrij en onbezorgd wandelen kan je niet overal (wel in de parken)

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor de feedback over uw campervakantie. Goed om te horen dat u van de reis heeft genoten. Vanuit de grote steden duurt het inderdaad even voordat u de nationale parken bereikt. Maar eenmaal daar is het natuurschoon vrijwel oneindig! Wandelaars moeten voorzichtig zijn in gebieden waar beren voorkomen, bij groot risico worden delen van de nationale parken afgezet. De meeste huurcampers beschikken nog niet over GPS (m.u.v. Road Bear in de USA), veel NBBS-reizigers kopen ter plaatse een Tomtom, bv. bij Walmart. Canada is een groot land en vooral met een camper is het belangrijk om niet teveel kilometers te willen maken. Vancouver Island is inderdaad prachtig en een vakantiebestemming op zich. Wellicht iets om in de toekomst te overwegen? Bijvoorbeeld de 15-daagse Vancouver Island campertour. Hartelijke groet, het team van NBBS Reizen

We hebben een geweldige vakantie gehad. Omdat het onze eerste camperrondreis door Canada was hebben we gekozen om de campings vooraf te laten boeken. Dit is ons goed bevallen. Een en al top campings.

Goede accomodaties.

De website heeft ons een routebeschrijving gegeven, met daarin bezienswaardigheden. Deze hebben we goed kunnen volgen. Alleen bij dag 10 is het maar magertjes geworden met beschrijving van bezienswaardigheden.
Ik zou dit zeker wat uitbreiden. Nu hebben wij via een ANWB reisgids moeten zoeken naar bezienswaardigheden op de route. Op verzoek kan ik wel hier wat tips voor geven, met hetgeen wij hebben beleefd en gezien.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn dat u zo van uw camperreis door Canada heeft genoten! Het gemak van vooraf geboekte campings kan inderdaad een groot verschil maken, zeker bij de eerste ervaring met een campervakantie. Wij ontvangen graag uw tips over bezienswaardigheden op dag 10. Als u daar tijd voor vrij kunt maken, zien wij deze tips graag tegemoet naar info@nbbs.nl en voegen wij deze informatie toe aan onze website. Alvast hartelijk dank voor de moeite, heel attent van u! Het team van NBBS Reizen

Martine Bongers

We hebben een geweldig vakantie gehad in West Amerika! Alles was goed geregeld door NBBS; vouchers, hotels, auto, etc.

Sterke punten tijdens het verblijf

Goede middenklasse hotels, goede reisbeschrijving, fijne auto.

Het enige mindere hotel was in San Francisco. Dit lag in een buurt met veel zwervers. Niet erg prettig met 4 pubers. Het hotel zelf was erg gedateerd; een oude boel. Ook grenst het aan de achterzijde aan een wooncomplex . Dat gaf vooral s'nachts overlast.