Je aankoop wordt beschermd

Vakantieland

Franklin

Een mooie reis en de juiste mix New York / Bahamas

Sterke punten tijdens het verblijf

Goede lokaties van waaruit je alles makkelijk en eenvoudig kan ondernemen

Geen, is een hele mooie en top reis met name de combinatie is goed New York / Bahamas

Fijne en snelle opvolging tijdens offerte traject. Erg prettig!

Sterke punten tijdens het verblijf

Prima te rijden afstanden met kinderen. Informatie over omgeving en tips heel uitgebreid en handig!

A.J. verschoor

Een onvergetelijke ervaring en alles goed geregeld

Sterke punten tijdens het verblijf

fijn dat de hotels makkelijk te vinden waren veelal in de buurt van hoofdwegen

het hotel in San Francisco was in een slechte buurt met veel daklozen

Alles was perfect geregeld voor de reis en tijdens de reis.

Sterke punten tijdens het verblijf

Alles was goed geregeld zelfs meer dat we hadden verwacht.
Upgrade van de villa was een verrassing en het hotel was ook veranderd maar was ook perfect !

Super reis gehad, alles goed geregeld.
Een vervelend ding bij de Alamo verhuur. We hadden een gold pakket maar moesten toch extra verzekeren. De verhuurder vertelde dat bij pech de sleepkosten...

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wel jammer van de extra verzekering die u bij Alamo heeft afgesloten. Dat was niet nodig, want de verzekeringen die wij voor NBBS reizigers afsluiten zijn toereikend. Verhuurmaatschappijen (zeker in de USA) proberen vaak extra verzekeringen te verkopen bij het ophalen van de auto, voor extra inkomsten. In onze reisinformatie worden reizigers daarvoor gewaarschuwd. Het gebeurt regelmatig dat reizigers - vermoeid van de lange vliegreis en met jetlag - toch extra verzekeringen afsluiten. Omdat u er zelf voor tekent, kunnen wij achteraf deze kosten helaas niet meer terugclaimen. Met deze informatie bent u bij een volgende reis hopelijk beter voorbereid op deze verkooptruukjes. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Michael

Uitstekend. Goed en direct contact.

Sterke punten tijdens het verblijf

Door NBBS geboekte hotels waren uitstekend.

Kesh Mahabier

Wij zijn goed geholpen en geadviseerd.

Sterke punten tijdens het verblijf

Ophalen vliegveld ontvangst hotel wat zeer goed geregeld.

Upgrade advies voor de hotels dit kan beter.

Schitterende reis gemaakt. De begeleiding vanuit NBBS was geweldig!
Wij maken voortdurend reclame voor NBBS.

Sterke punten tijdens het verblijf

Alle afgesproken transfers werden geheel op tijd uitgevoerd.
De besprekingen, die wij tevoren met uw medewerkster hebben gehad waren duidelijk, in enkele situaties op eerlijke manier niet rooskleuriger voorgesteld dan het was, m.a.w. wij zijn opgetogen teruggekeerd van deze prachtige reis.

Hoewel wij slechts eenmaal uw medewerkster in levende lijve hebben meegemaakt, is het mailverkeer dermate grondig geweest dat wij vanaf het begin alle vertrouwen hebben gehad in haar en in NBBS en dat is zo mogelijk alleen nog maar groter geworden, ook tijdens de reis.

Yves Dubois

De reis is perfect volgens plan verlopen en de reisdocumentatie was zeer duidelijk mbt elke etappe in deze lange trip.
Enige minpuntje was de korte transittijd voorzien in Australie waar we...

Sterke punten tijdens het verblijf

Mooie accommodaties met prachtige ligging in Nieuw Zeeland vooral en zeer vriendelijke en behulpzame gastheren/gastvrouwen of personeel.

Dit was mijn tweede reis naar NZ en ik vind de natuur daar nog altijd overweldigend mooi. Het weer op het Zuid Eiland was wel grilliger ( storm, regen, sneeuw maar toch ook redelijk wat zon) in de herfst dan in de lente (vorige reis) maar dat hoort erbij.

Zoals hoger reeds vermeld vond ik de reis heel goed georganiseerd, op dit minpuntje na. Maar wellicht was er voor die connectie geen beter alternatief zonder de reisduur aanzienlijk te verlengen.

Reactie NBBS Reizen:

Dank u wel voor uw feedback. Wat fijn dat u (opnieuw) zo van Nieuw-Zeeland heeft genoten. Inderdaad jammer van de stress bij het overstappen tijdens de vlucht van Christchurch naar Nadi. Wij proberen altijd het midden te vinden tussen de officiële 'minimum connecting time' die door de luchtvaartmaatschappijen wordt voorgeschreven en een haalbaar scenario voor onze reizigers. Als het mogelijk is om een ruimere tijd in te passen doen we dit, maar uiteraard willen we ook een te lange wachttijd voorkomen. Fijn dat u de vlucht wel heeft gehaald en nog een paar nachten op Fiji van uw rondreis kon nagenieten. Als u voor de derde keer naar Nieuw-Zeeland wilt gaan, zijn wij u graag weer van dienst! Het team van NBBS Reizen

Linda Wight

Een heerlijke reis en prima geregeld.
Goede gidsen en chaufers.
Mooie hotels.

Sterke punten tijdens het verblijf

Auto met gids altijd optijd.

Hotel op Lombok pasten niet bij de reis,ik denk dat deze Yojarkarta heette.
Bij Nusa moesten we zelf de koffers in de zee van boot halen. Daar door waren koffers nat.