NBBS Reizen

NBBS Reizen Ook benieuwd naar feedback over de webshop NBBS Reizen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company643
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen NBBS Reizen met 8.6/10. Gebaseerd op 643 ervaringen.
Kwaliteit van de offerte
Service
Reisadvies
Reis
Hotel(s)
Vakantieland

Goed (8/10)

Sterke punten tijdens het verblijf

Gratis upgrade kamer voor 2 nachten.

Derde offertewijziging geaccepteerd. als de 1e zo was geweest... Moesten reisagent op aankomstvliegveld even zoeken, stond niet bij de arrivals terwijl we op tijd waren. Basisinformatie over landen enigzins achterhaald. Moesten wel heel vroeg uit bed voor transfer terugreis. Had ook wel een uur/anderhalf uur later gekund (nu 3 u vtv op vliegveld).

Score voor NBBS Reizen:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Geboekt na zelf de reislocaties al onderzocht te hebben ivm garantie en service. goed contact met medewerker traveltrend.

Sterke punten tijdens het verblijf

We hadden een leuke kleine groep, het was zeer fijn dat ook met een kleinere groep de rondreis toch door kon gaan.

De tabel met prijzen per vertrek datum was eerst niet helemaal duidelijk ik moest deze twee drie keer bekijken voordat ik hem begreep.

Score voor NBBS Reizen:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik heb zeer genoten van de canyon experience rondreis.

Sterke punten tijdens het verblijf

Contacten met medewerkers verliep correct en stipt.

Hotel Sandmann zou ik niet bij mijn klanten aanbevelen. Aardig personeel maar wat een oude meuk.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Reservering camper cruise canada was goed geregeld. camper werd schoon en op tijd afgeleverd. de slaapzakken zijn van een dusdanige dunne kwaliteit dat je het 's nachts koud hebt. en ook super statisch.

Annemieke van Kuilenburg - Blokland
Annemieke van Kuilenburg - Blokland

N.v.t.

In de omschrijving aan geven dat men eventueel met de tram, metro, bus of trein naar het centrum kan reizen van de stad die je bezoekt. Alleen het advies om een taxi te nemen is naar ons inziens niet voldoende. Taxi is over het algemeen erg duur terwijl het openbaar vervoer een goed alternatief is.

Het Penrose Hotel in Philadelphia daar zou ik een ander hotel voor zoeken. Deze ligt te ver van het centrum om gauw even heen en weer te reizen. Je bent al gauw met de bus 75 min. tot een uur onderweg. Daarnaast is het t.o.v. de andere hotels het minst van allemaal.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wij hebben veel gezien en gedaan. de amtrak en hotels waren goed geregeld.

Patrick
Patrick

Veelal goede hotels.

Heel goede ervaring. .
hele mooie tocht, logische route en weinig tot geen problemen.

Onvoldoende (4/10)

Sterke punten tijdens het verblijf

Kan er zo snel geen bedenken

We hebben mail contact gehad tijdens de reis, maar de mail bleef een week onbeantwoord. Daarna werd ons in het laatste hotel een upgrade belooft, die hebben we niet gehad.

Kontroleer svp eens de hotels die als klasse A hotel worden aangeboden

Score voor NBBS Reizen:2/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

We hadden voor a klasse hotels betaald, echter in werkelijkheid waren er op 3 plekken a-hotels en de rest was van een bedroevend slecht nivo.

Uitstekend (10/10)

Sterke punten tijdens het verblijf

De hele reis was gewoon erg goed.

Score voor NBBS Reizen:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

We hebben pas vrij laat geboekt en nbbs heeft ons bij alles heel fijn en goed geadviseerd en geholpen; van het uitstippelen van de reisroute in sri lanka tot aan het hotel in malediven dat gewoon fantastisch was. ook nog voor diverse extra's gezorgd. we kunnen iedereen nbbs aanbevelen en zullen zeker bij een verre reis weer bij hun boeken. .
daarnaast heel behulpzaam bij het om boeken van vluchten nadat wij wegens omstandigheden onverhoopt eerder terug moesten keren.

Suzanne
Voldoende (6/10)
Suzanne

Sterke punten tijdens het verblijf

Groot voordeel: binnenkomen in accommodaties die eigenlijk vol leken te zijn.
De auto was erg goedkoop en echt prima!

- Er is ons aanbevolen om in het laatste verblijf half board er meteen bij te boeken, terwijl dit prijsverschil uiteindelijk juist niet voordelig was, ter plekke was het beter. Dit getuigt niet van lokale kennis.
- Er is weinig mogelijkheid om snel iets af te stemmen omdat alles weer eerst via de lokale agents moest. Dit heeft er toe geleidt dat wij een deel zelf zijn gaan boeken omdat het heen en weer afstemmen voor bijvoorbeeld de route in Krugerpark gewoon niet te doen was.
- Naar ons idee zou boeken via een reisorganisatie ook een kostenvoordeel moeten opleveren vanwege de grotere inkoop; echter overal waar we bleven was het goedkoper mogelijk via bijv booking.com. De gemaakte afspraken door NBBS zijn dus niet bepaald voordelig.
- Wij hadden na 1 overnachting de volgende in Swaziland, beide via NBBS. Daar was maar 1 weg mogelijk gezien de afstand, maar dit bleek echt een hele gevaarlijke weg te zijn en totaal niet geschikt te zijn voor een sedan. Even meedenken hierover vooraf zou fijn zijn geweest, dan hadden wij de volgorde veranderd en de andere ingang genomen in swaziland

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat u over de toegevoegde waarde bij uw reis door Zuid-Afrika minder tevreden bent dan over die naar Namibië. Dat kan mede hieraan liggen: in 2017 hebben wij (en andere reisorganisaties) zeer grote uitdagingen ondervonden met de capaciteit. Zuid-Afrika was dit jaar zo populair dat er in bepaalde lodges geen kamers meer beschikbaar waren, met name in de omgeving van het Krugerpark. Deze situatie had tot gevolg dat wij soms uit moesten wijken naar alternatieven of naar accommodaties die niet standaard onderdeel uitmaken van het assortiment van onze lokale agenten. Dit heeft veel tijd gekost. Prijsverschillen met booking.com kunnen een gevolg zijn van een wisselkoers die in uw voordeel uitvalt. Andersom, dat onze prijzen lager zijn, komt ook regelmatig voor. De toegevoegde waarde van boeken via een reisorganisatie strekt verder dan een mogelijk prijsvoordeel, zoals u tijdens uw reis door Namibië heeft kunnen ervaren. Het is spijtig dat wij u hiervan in Zuid-Afrika niet voldoende hebben kunnen overtuigen. Hopelijk geeft u ons de kans om in de toekomst opnieuw de toegevoegde waarde van onze expertise te bewijzen. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Eerder een fantastische ervaring gehad in namibië met nbbs maar nu naar zuid-afrika viel de toegevoegde waarde tegen. alleen het kunnen binnenkomen in accommodaties die vol leken te zijn hadden voor ons toegevoegde waarde, maar wij hebben de halve reis uiteindelijk zelf geboekt omdat de alternatieven niet goed/erg duur waren of er niet snel genoeg mee kon worden meegedacht. de accommodaties zelf waren niet erg bijzonder.

Goed (8/10)

Sterke punten tijdens het verblijf

Niet echt opvallende. Sommige hotels waren beter dan andere.

Sommige hotels waren van te lage kwaliteit. Andere redelijk maar voor te hoge prijs. Dus daar kan soms beter op gecontroleerd worden.

Score voor NBBS Reizen:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede communicatie en meedenken. flexibiliteit prettig.

Nelleke
Nelleke

Sterke punten tijdens het verblijf

Bezoek aan de nationale parken Rocky Mountains, Yellowstone, Zion canyon, Bracy canyon, Grand Canyon, Death Valley, Yosemite waren sterke punten van deze reis.

De reisbeschrijving die wij ontvingen van het reisbureau was weinig creatief. De route werd rechtstreeks beschreven en er werden onvoldoende tips gedaan om onderweg bezienswaardigheden te bekijken.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mooie reis. goede balans tussen bezoek aan steden en natuurschoon.

Bedrijfsinformatie

Reizen van nu. Sinds 1927

Bent u op zoek naar een individuele reis met een grote mate van vrijheid? Dan bent u aan het goede adres. NBBS Reizen biedt verre reizen op maat. Van individuele rondreizen en strandvakanties tot en met ’bouwstenen’ waarmee u zelf uw reis kunt samenstellen. U overnacht in een comfortabel hotel, een leuke B&B of een karakteristieke lodge. Wilt u meer luxe? Bij onze rondreizen kunt u kiezen uit twee of drie hotelcategorieën.
Adres
Postbus 81001