Kwaliteit van de offerte
Hotel(s)
Reisadvies
7.8/10

Colin Eckhardt

Botswana Overland Safari (kampeer)

Sterke punten tijdens het verblijf

Alles perfect geregeld, tenten waren goed,reisleiding goed en kundig

Als het niet in de reisomschrijving staat, boek vooraf aan deze reis een extra overnachting. Ik had een fout gemaakt met de datums, maar dat was eigenlijk maar goed, anders had Danielle me dat ook wel aangeraden. (om 23.30 aankomen en de volgende ochtend om 05.00 moeten ontbijten is te snel achter elkaar).

misschien gezien mijn ervaring met een excursie die ik had willen doen. Regel het tijdig van te voren. Ik had aangegeven bij reisleider te plaatse dat ik een excursie wilde doen, en dat moest "terplaatse" geregeld worden. echter de lokale gids heeft die niet geregeld. helaas.

Fam. Klopman

We hebben een heel prettige reis gehad. Veel gezien en in een ontspannende sfeer.
Van te voren hadden we ons een beeld gevormd van de reis en dat beeld klopte.

Sterke punten tijdens het verblijf

Inchecken bij de hotels ging telkens heel soepel. Geen vouchers, geen inschrijfformulieren. Lekker vlot.

Hotels qua comfort prima.
Documentatie is goed van opzet. Vooral het roadbook is handig.

Bijna alle hotels liggen midden in de stad, stadje of dorp. Vaak een drukke locatie. Soms naast een verkeersader de stad in. Wel heel druk.
In het roadbook zitten enkele foutjes. Verkeerde foto o.a van het hotel in Radium Hot Springs (en verkeerde naam)

Ik vond dat het voortraject erg moeizaam verliep, verschillende keren duurde het lang vòòrdat ik een reactie terugkreeg op een vraag en heb ik reminders moeten sturen, één contactpersoon is goed... Ik vond dat het voortraject erg moeizaam verliep, verschillende keren duurde het lang vòòrdat ik een reactie terugkreeg op een vraag en heb ik reminders moeten sturen, één contactpersoon is goed uitgangspunt en verhoogt kennis en betrokkenheid maar bij parttimers duurt het langer voordat er een antwoord komt. Uiteindelijk zijn we een maand bezig geweest voor nagenoeg een fly-drive reis uit het standaard pakket.

Sterke punten tijdens het verblijf

Complimenten voor het feit dat alle hotels voorzien waren van een gereserveerde parkeergarage (in de buurt van het hotel) voor onze huurauto.

Ondanks verzoek om standaard middenklasse hotel hadden ze allemaal minimaal 4 sterren en was het verschil in ambiance en service erg groot.

T. Stranders

Fijne reis, alles volgens plan/offerte. Afstanden per dag prima te doen, huurauto ook prima (i.t.t. de waarschuwingen in de reispapieren zelfs dubbele navigatie meegekregen..) Over het algemeen... Fijne reis, alles volgens plan/offerte. Afstanden per dag prima te doen, huurauto ook prima (i.t.t. de waarschuwingen in de reispapieren zelfs dubbele navigatie meegekregen..) Over het algemeen prima accommodaties, m.u.v. de Travelodge by Wyndham in Colorado Springs: ronduit smerig.
Prima hulp ontvangen bij een probleem met de dubbele afboeking van hotelkosten.

Zie boven

Zie boven

De reis was fantastisch omdat wij zelf heel veel aanpassingen hebben gedaan op de reis.
De communicatie en service van NBBS was uitermate teleurstellend en voldeed niet aan wat er toegezegd was.
Afgeraffeld en toegespitst op snelle verkoop.

Reactie NBBS Reizen:

Fijn dat u een fantastische reis heeft gehad, maar wat jammer dat u zo negatief bent over onze service. Wij nemen rechtstreeks contact met u op om te vernemen waar uw ontevredenheid door is... Fijn dat u een fantastische reis heeft gehad, maar wat jammer dat u zo negatief bent over onze service. Wij nemen rechtstreeks contact met u op om te vernemen waar uw ontevredenheid door is ontstaan. Wij zijn tevens benieuwd waarom u de reis bij ons heeft geboekt, als u niet tevreden was over onze service. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Maggie van der Mast

We hebben een ongelooflijke reis achter de rug. Nbbs heeft voor ons de hotels en autoverhuur geregeld omdat Go Amerika failliet was 1 week voordat wij gingen. Dus in 1 week tijd moesten ze voor ons... We hebben een ongelooflijke reis achter de rug. Nbbs heeft voor ons de hotels en autoverhuur geregeld omdat Go Amerika failliet was 1 week voordat wij gingen. Dus in 1 week tijd moesten ze voor ons iets regelen. Dat was echt top want anders hadden we geannuleerd.
Daardoor hadden we wat minder hotels.. en dan heb ik het alleen over de locaties. BV Yellowstone moesten we 4 avonden 12 km rijden naar centrum. Hotel had geen restaurants. Dat was een klein minpuntje.
We zij al eerder met Nbbs geweest en ik kan het iedereen aanraden. Geef wat meer uit..
De route was geweldig en veel mooie dingen gezien

Sterke punten tijdens het verblijf

Alles goed geregeld in een korte tijd en voor een mooi bedrag. Onwijs fijn geholpen

NBBS heeft ons prima geholpen met het samenstellen van een hele mooie huwelijksreis. Van te voren was alles besproken en vastgezet. Er zijn een paar punten waar op verbeterd kan worden: Er zaten... NBBS heeft ons prima geholpen met het samenstellen van een hele mooie huwelijksreis. Van te voren was alles besproken en vastgezet. Er zijn een paar punten waar op verbeterd kan worden: Er zaten enkele fouten in de reisbescheiden waardoor er een aantal dagen van te voren nog nieuwe papieren gestuurd werden. Dit is geen probleem, maar hier wil je niet mee te maken hebben kort voor je huwelijk. Het tweede deel is dat we een heel ander beeld hadden van Mauritius. We hebben met NBBS besproken dat we een luxe strandvakantie wilden om het tweede deel van onze huwelijksreis uit te rusten en op het strand te kunnen liggen. Het hotel was heel netjes, maar de omgeving was dat absoluut niet. Daarnaast is Mauritius het eiland waar het het hele jaar door regent. Dit hadden we zelf kunnen weten, maar dit had in het gesprek met NBBS duidelijker naar voren moeten komen.

Sterke punten tijdens het verblijf

Pakket was zo samengesteld dat we ons nergens zorgen om hoefden te maken. Alle stappen waren geregeld en voor alles was gezorgd.
Leuk om ballonnen in het vliegtuig te hebben doordat NBBS heeft doorgegeven dat het om een huwelijksreis gaat.

De vervoerder in Zuid-Afrika van OR Tambo lodge staat erom bekend dat hij vaak te laat is of niet op komt dagen. Wij hadden hier ook last van.
Het beeld wat geschetst werd van Mauritius klopt niet met hoe het daadwerkelijk was. Veel armoede, zwervers, zwerfdieren en een propvolle baai in plaats van langgerekte stranden.

Prima ervaring met NBBS, onze reis naar Canada. Soms vond ik dat het lang duurde, voordat er informatie onze kant op kwam. En wellicht waren opties soms leuk geweest, dus een belletje met we hebben... Prima ervaring met NBBS, onze reis naar Canada. Soms vond ik dat het lang duurde, voordat er informatie onze kant op kwam. En wellicht waren opties soms leuk geweest, dus een belletje met we hebben dit of dit. Wat vinden jullie?

Sterke punten tijdens het verblijf

Dat alles zeer soepel is verlopen is erg fijn. Geen fouten of wat dan ook.

Ik zou deze feedback ophalen in de vorm van een belletje vrij snel nadat we zijn teruggekomen. Ik heb daar nog een paar keer aan gedacht, zouden ze nog bellen? Het is best een flinke reis en je betaalt er ook flink voor. Dit voelt onpersoonlijk. Het is veel leuker om enthousiast je verhaal te kunnen doen.

Verder wat ik boven al aangaf, dus soms opties terugleggen. Dan voel je je meer betrokken bij de reis.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor de feedback over uw reis naar Canada. Wij kunnen ons helemaal vinden in uw opmerking dat u eerder een welkom thuis bericht van ons had willen ontvangen. We gaan dat in de... Hartelijk dank voor de feedback over uw reis naar Canada. Wij kunnen ons helemaal vinden in uw opmerking dat u eerder een welkom thuis bericht van ons had willen ontvangen. We gaan dat in de toekomst anders en sneller doen, daar liggen de plannen voor klaar. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Sietse Feenstra

5 dagen voor vertrek ging er een door een faisement van een ANDERE maatschappij onze reis niet meer door..
Contact opgenomen met NBBS en gevraagd wat er nog binnen die 5 dagen geregeld kon worden om onze reis naar amerika toch nog werkelijkheid te maken.

Dit hebben zei uitstekend aangepakt, geen problemen gehad en alles was top geregeld. Zelfs op zo'n korte termijn. Zeer tevreden.

Voldeed aan verwachtingen.

Alleen maar tops

Mooie Canada reis gehad alles top geregeld

Goede hotels