7.8/10
Reisadvies
Reis
Hotel(s)
Vakantieland

Over het algeheel prima, een een aandachts punten, zonder GPS is monteverde slecht te doen dus raad dat iedereen aan!

C hotels waren prima

GPS aanbevelen, Frogs Heaven In Azul zeker op de lijst van bezienswaardigheden plaatsen, aangeven dat er op de weg terug naar San Jose Tol wordt geheven en dat alleen cash mogelijk is als betaalmiddel.

Iwan Pouwer

De reis was een fantastische ervaring, de landen en hun inwoners heeft echt ons hart gestolen. Doordat veel locaties uit de standaard aanbieding al vol geboekt waren hebben we samen met Ineke een...

Sterke punten tijdens het verblijf

Kleinschalige accommodaties, waardoor er gelijk contact was met de beheerders en medewerkers, op hele mooie en goed bereikbare locaties en overal goede maaltijden en voorzieningen.

Ons eerste adres in Johannesburg was qua onderhoud achterstallig en het bedrijf leek een beetje 'ingedommeld'. Het ontvangst was daarentegen erg hartelijk en haal en breng service van het vliegveld en de autoverhuur goed geregeld.

Dorinda

Voor de tweede keer een uitgebreid offerte traject doorlopen. Vorige reis hebben we moeten annuleren maar deze hebben we gemaakt. NBBS heeft voor ons bij de KLM gezorgd voor goede zitplaatsen met...

Sterke punten tijdens het verblijf

Onze verblijven waar allemaal prima. 4 verblijven waren top, 1 verblijf vonden we persoonlijk wat minder en zouden we minder snel aanbevelen voor mensen met kleine kinderen (het was een beetje vies dus na 1 minuut kruipen was onze dochter pikzwart). We hebben ook topverblijven gehad (de cottage bij vrede en lust) en tarragona in Kaapstad was perfect (de housekeeper heeft ook nog een avond opgepast!).

Andere agent in Zuid-Afrika. Ik heb uiteindelijk 2 verblijven zelf geboekt omdat het zo langzaam ging en heb op het punt gestaan de hele offerte te annuleren doordat er maar geen nieuw voorstel kwam. In Australie kwam de NBBS - als er iets vol was - gelijk met een alternatief dus het ligt blijkbaar aan het land.
De offerte is wat karig (nauwelijks extra informatie) maar daar is de prijs dan ook naar. Ik heb ook 'gelikte' offertes gehad maar de reis was dan bijna dubbel zo duur!

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback. Fiijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en de gemaakte reis. Wat Zuid-Afrika betreft was 2017 een lastig jaar. Het land was dit jaar enorm populair, met als resultaat dat veel hotels en lodges volgeboekt waren en er nauwelijks alternatieven (die enigszins in de buurt lagen) vindbaar waren. Er is zelfs een periode geweest waarin wij om die reden geen boekingen meer konden aannemen. Het probleem werd dus niet zozeer veroorzaakt door onze agent, maar door de populariteit van Zuid-Afrika als vakantieland. Andere reisorganisaties hadden dezelfde problemen. Voor 2018 zijn de vooruitzichten gelukkig beter. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Allemaal prima geregeld.

Sterke punten tijdens het verblijf

Autoverhuur en vluchten goed geregeld.

Huisje in Orlando was erg verouderd.

Ik ben erg goed geholpen bij het samenstellen van onze reis naar Amerika. Snelle reactie op mails
Alles was ook goed geregeld tijdens het verblijf op de verschillende locaties. Ene locatie...

We gaan zondag op vakantie en kunnen daarom geen ervaring delen. Jullie moeten toch weten wanneer wij op vakantie gaan!

Sterke punten tijdens het verblijf

Nog geen idee, erg voorbarig dit allemaal

Geen enquêtes sturen als mensen nog niet op vakantie zijn geweest.

Onze reis was goed georganiseerd door NBBS

Sterke punten tijdens het verblijf

Vragen worden altijd beantwoord en netjes afgehandeld. Ook als je tijdens de reis vragen hebt.

Stephanie

Prachtige goed georganiseerde vakantie gehad

Sterke punten tijdens het verblijf

Rorke’s drift lodge was een prachtige locatie had hier wel 2 nachten kunnen zitten.

Bij rorkes drift lodge was er sprake van self catering er is hier in de wijde omgeving ook geen restaurant te vinden. Het is verstandig om in de route beschrijving te vermelden dat dit zo is en dat zelf lunch/ eten dient te worden verzorgd. Wij hadden besteld overigens was heerlijk, maar we hadden dus geen lunch omdat we dachten dat dit ter plekke gekocht kon worden.

Teus van Veen

Goede en adequate begeleiding van mooie reis

Sterke punten tijdens het verblijf

Meet en Greet was prima met de benodigde documentatie

alles verliep heel vlot

Geboekt na zelf de reislocaties al onderzocht te hebben ivm garantie en service. Goed contact met medewerker Traveltrend.

Sterke punten tijdens het verblijf

Gratis upgrade kamer voor 2 nachten.

Derde offertewijziging geaccepteerd. als de 1e zo was geweest... Moesten reisagent op aankomstvliegveld even zoeken, stond niet bij de arrivals terwijl we op tijd waren. Basisinformatie over landen enigzins achterhaald. Moesten wel heel vroeg uit bed voor transfer terugreis. Had ook wel een uur/anderhalf uur later gekund (nu 3 u vtv op vliegveld).