NBBS Reizen

NBBS Reizen Ook benieuwd naar feedback over de webshop NBBS Reizen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company525
Uitstekend (10/10)
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen NBBS Reizen met 8.7/10. Gebaseerd op 525 ervaringen.
Prima (7/10)
Vakantieland

den Uijl, Jan
den Uijl, Jan

Sterke punten tijdens het verblijf

Ontvangst op de luchthaven was goed geregeld. De gids en de compleetheid van het programma.

Zie eerste punt: planning afstanden.

Score voor NBBS Reizen:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Het was een mooie en interessante reis. .
de hotels waren beter dan waarmee rekening gehouden was. de ontbijten waren in de meeste gevallen goed en uitgebreid en datzelfde gold voor de diners. bedden waren goed en er was relatief weinig ongedierte in de kamers/huizen..
de gids was goed en zowel de gids als de chauffeur waren plezierig in de omgang (we waren verrassenderwijs de twee enige gasten op deze rondreis!). wel willen we opmerken dat de afstanden die afgelegd moesten worden voor de lunch nog weleens te lang waren en ook het programma wel eens moest worden omgezet vanwege te late aankomst. indien gewenst kunnen we gedetailleerdere informatie geven over de hotels.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Geweldig genoten van een super reis.

vrijheid van een camper
goede service verhuurbedrijf

Score voor NBBS Reizen:5/5

Fantastische reis!.

Sterke punten tijdens het verblijf

Goede reisleider en goed opgezette reis. Erg snel ook geregeld via NBBS!

Wat ik zelf wat onduidelijk vond, was het feit dat er bij Monument Valley niet echt duidelijk een verschil was tussen de optionele activiteit en gewoon daar zijn. Dit zou wat mij betreft wat duidelijker op de website vermeld mogen worden.

Score voor NBBS Reizen:5/5

Was een top reis!.

I. Schoonhoven van Meurs
I. Schoonhoven van Meurs

Sterke punten tijdens het verblijf

De Holiday Inn Express hotels allemaal constant van kwaliteit, heel goed.

Onze pinpassen worden in Amerika heel vaak niet geaccepteerd het is handig om dit vooraf te weten en dan bijvoorbeeld meerdere creditcards mee te nemen in verband met eventuele limiet. Misschien kan dit aan de reizigers worden doorgegeven.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mooie amerikaanse rondreis, veel info ontvangen.

NBBS Reizen 1 beoordeling

De reis was deels georganiseerd door nbbs en deels door ons zelf (met name hotels in nieuw zeeland en amerika.).
het was spijtig dat het upgraden van de vluchten niet door nbbs geregeld kon worden. dat hebben we ook zelf gedaan. het hotel in shanghai was qua locatie perfect, maar nogal outdated. (vergane glorie). de autohuur liep prima, maar we hadden liever een wat kleinere auto gehad..
afgezien van bovenstaande opmerkingen liep alles op rolletjes.

Sterke punten tijdens het verblijf

Verschillende accommodaties. Sommige waren wat massaler en sommige waren wat kleinschaliger. Goede informatie ter plekke waardoor we goed wisten wanneer we waar moesten zijn

Misschien kunnen jullie nog meer tips geven voor beste activiteiten in de buurt.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Fijne contact momenten. duidelijke uitleg. op de website stond alleen beperkte informatie. dit zou wat meer kunnen.

Marjan Smit
Marjan Smit

Sterke punten tijdens het verblijf

ontzettend aardige mensen, in de hotels maar overal eigenlijk.
de hotels waren goed.
autoverhuur prima. wij zijn nog terug geweest omdat onze garmin niet goed functioneerde. zonder problemen een nieuwe meegekregen.

Ik ben heel tevreden, maar als ik iets zou kunnen meegeven dan is dat eventueel iets meer proactief adviseren.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

De contacten met de nbbs verliepen goed. er werd zonder enige moeite zaken uitgezocht en een nieuw voorstel gedaan. .
de reis zelf was mooi en volgens verwachting. we hebben mooie zaken gezien en alle afspraken bij autoverhuurder en hotels zijn goed verlopen. enig minpuntje was het hotel in key west 'bayside inn & suites'. ik heb nog niet eerder een slecht hotel meegewerkt. zeer ongeinteresseerde medewerkers bij de receptie, een stinkende kamer en mensen die geen enkel antwoord kunnen geven of enige vragen van ons. ik las later recensies van dit hotel en zag daarin ervaringen als de onze terug. als ik jullie was zou ik dit hotel echt niet meer in het aanbod opnemen. dit was dan ook echt het enige hotel waar wij deze ervaring hadden. we hebben veel verschillende locaties gezien; qua locatie, ruimte en luxe, maar dit was echt een teleurstelling.

Margriet van Geloof
Voldoende (6/10)
Margriet van Geloof

Mexcellence :: Taxi in Mexico City naar vliegveld kwam niet. Routebeschrijving naar hotel Guadalajara klopte niks van want stad is al maanden opgebroken. Hotel in Mazatlan is 3X gewijzigd daags van te voren nog. Omdat we bleven aandringen en zelf op internet gezocht hebben,uiteinde!ijk toch hotel met zeezicht gekregen.

Score voor NBBS Reizen:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mooie reis. treinreis en natuur in de kloof top.

Bijl
Voldoende (6/10)
Bijl

Score voor NBBS Reizen:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wij reisden naar kenia, niet het beste vakantieland, verblijf in resort neptune palm beach -mombassa-was prima ondanks 9 dagen regen regen regen. hotel in nairobi -jacaranda- was matig in verouderd hotel zonder airco, ramen konden niet open ivm apen en verkeerslawaai.

Bedrijfsinformatie

Reizen van nu. Sinds 1927

Bent u op zoek naar een individuele reis met een grote mate van vrijheid? Dan bent u aan het goede adres. NBBS Reizen biedt verre reizen op maat. Van individuele rondreizen en strandvakanties tot en met ’bouwstenen’ waarmee u zelf uw reis kunt samenstellen. U overnacht in een comfortabel hotel, een leuke B&B of een karakteristieke lodge. Wilt u meer luxe? Bij onze rondreizen kunt u kiezen uit twee of drie hotelcategorieën.
Adres
Postbus 81001