Keuze assortiment
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
9.5/10

Beter kan niet.

Heel tevreden over mijn jaarlijkse bestelling.

de vriendelijkheid en de service. Daarnaast natuurlijk de garantie dat het vlees een 'diervriendelijke' herkomst heeft.

nee

Super makkelijk om op deze manier mijn vlees te bestellen. Heel fijn dat we het ingevroren ontvangen zodat we weten dat het eenmalig is ingevroren en tot hoe lang het houdbaar is.

Snelle levering en ruim assortiment.

Nope ;-)

Heerlijk vlees, zeer goede klantenservice. Zijn zeer klant gericht en je kan merken dat ze plezier in hun werk hebben en dat het vakmensen zijn!

klantenservice is fantastisch! En het vlees is heerlijk.

Geen.

E.F. Vredeling

Mijn ervaring met dit bedrijf is een grote waardering voor dit bedrijf
Eerst kocht ik in de winkel, maar nu heb ik het gemak van de webwinkel ontdekt
Uitstekende website en...

Het gemak van bestellen via de website

Voor de kerst rollade en lamsschenkel besteld. Snelle levering en aan de deur werd netjes uitgelegd hoe het vlees te behandelen voor bereiding. Dit stond ook netjes op de verpakking aangegeven....

Snelle levering. Vlees zou vrijdag geleverd worden maar waren al eerder in de buurt. Kreeg keurig een telefoontje of het mogelijk was dat het vlees al eerder werd bezorgd omdat men die dag in de buurt was en of we thuis waren. Keurig!

Afspraken zin na gekomen, thuis bezorging is comfortabele service tijdens de feestdagen.

Kwaliteit van het vlees was zerr goed.

Ik heb de winkle nog niet bezocht. Helaas is reis afstand voor dagelijkse boodschap wat te ver.

Heel goed

duidelijke aanwijzingen op verpakking

D.Timmer

Aantal keer vlees besteld wat vaak op tijd werd geleverd.
maar toch ook een paar keer later bezorgd en werd pas geregeld nadat ik gebeld had.
laatste keer als compensatie fles wijn...

vaak snelle goede levering
altijd klantvriendelijk

wanneer levering niet lukt misschien belletje plegen om wat anders te regelen.

Reactie Natuurvlees.nl:

Bedankt voor uw feedback, dat waarderen wij zeer. We zien ook de leerpunten, waarvoor dank. We maken er werk van!

Prima service

Vanuit een maatschappelijke visie wordt een goed product geleverd tegen een redelijke prijs!

Ga zo door, soms is het jammer dat een product niet verkrijgbaar is, kalfswang b.v.