Kwaliteit
Keuze assortiment
Prijs
8.5/10

Let

Heerlijk vlees, in het kalfsvlees pakket veel variatie. Super handig zo in de vriezer!

Je weet waar het vlees vandaan komt

Tot nu toe goed

Thuis bezorging

Jm Jonker

Zeer goed product voor de juiste prijs.

Deskundige en behulpzame medewerkers.

Ga zo door.

Henk Timmer

Goed kwaliteit snel leveren

Reactie Natuurvlees.nl:

Mijnheer Timmer. Dank voor uw revieuw. De prijzen van onze producten zijn inderdaad niet het goedkoopst. Maar in vergelijking met andere aanbieders van echt regionaal duurzaam vlees is het, blijkens regelmatig onderzoek, ook niet extreem. Wij bieden onze boeren een goede prijs. Dat hebben zij nodig voor al het meerwerk dat zij aan ons protocol hebben. Verder houden wij er hier in onze slagerij een hoge kwaliteitsnorm op na. Wij blijven scherp om onze producten zo betaalbaar mogelijk te houden.

Trijntje

R Oudenaarde

Ja wat moet ik zeggen ? Reeds boven opgegeven

Prima kwaliteit ! Kom nog wel eens terug.

Mooi vlees, goed verpakt in handzame porties

Natuurvlees dus verantwoord, ook voor de dieren.

Graag iets meer keuze in vleeswaren.

Reactie Natuurvlees.nl:

Dag. Dank voor deze reactie. U geeft aan meer vleeswaren op de site te willen. Momenteel hebben wij 30 verschillende soorten waarbij de meeste uit eigen worstmakerij komen. Wij vragen ons af welke vleeswaar u mist. Misschien dat wij dit kunnen opnemen.

Alles is eigenlijk prima naar wens.
De kwaliteit, de klantvriendelijkheid bezorging helemaal oke.

Thuis bezorgen.
Volop keuze en prima kwaliteit.

Ik zou het fijn vinden als het vlees per 1 stuks verpakt zou worden. Ik ben vegetariër en het vlees is dus alleen voor mijn man, en aangezien het soms aan elkaar bevroren is moet ik het dan per 2 stuks ontdooien.

Van

Voor het eerst gebruik gemaakt van dit concept. Heerlijk vlees, goed en overzichtelijk gestickerd.

Nvt

Nvt

We zijn zeer tevreden over Natuurvlees.

Het vlees is van goede kwaliteit en herkomst. Het is heel prettig dat het goed is verpakt en ingevroren zodat je het in de vriezer heel goed kunt bewaren en ontdooien als je het wilt gebruiken.