Ophalen in Waddinxveen

Goed jamer kon de 5% korting niet verwerken.

Marja Hiemstra

Na een goed telefoon gesprek, is het pakket aan gekomen.

Doortje Ijpelaar

Heel goed

Guido massaro

Gewoon een goed bedrijf.

Meester de Techniek

Voor een heel vet project voor school verwerk ik verschillende materialen van Natureko. Met deze materialen kan ik een les geven over duurzaamheid en gaan de leerlingen aan de slag met het maken van... Voor een heel vet project voor school verwerk ik verschillende materialen van Natureko. Met deze materialen kan ik een les geven over duurzaamheid en gaan de leerlingen aan de slag met het maken van een composteerbaar werkstuk.

Goede en snelle levering

willem peters eetwinkel boxmeer

Goede ervaring

Fredsons

Waardeloos

Reactie Natureko B.V.:

Beste meneer Tulek, Afgelopen vrijdag heeft u ons gebeld omdat u naar eigen zegge enkele artikelen per ongeluk verkeerd heeft besteld. Ik heb u aangeboden om de artikelen aan ons terug te sturen, of... Beste meneer Tulek, Afgelopen vrijdag heeft u ons gebeld omdat u naar eigen zegge enkele artikelen per ongeluk verkeerd heeft besteld. Ik heb u aangeboden om de artikelen aan ons terug te sturen, of we geven opdracht aan onze vervoerder om het bij u op te halen, ook u kunt de artikelen zelf bij ons magazijn afgeven. Ik heb u toegezegd dat we het geld direct terugstorten als we de artikelen retour hebben ontvangen. We hopen dat we u hiermee alsnog kunnen helpen uiteraard, ons aanbod blijft staan! Neem gerust contact met ons op als u verdere vragen heeft.