Akke Riepma

Bij bestelling direct betaald, kreeg 5 dagen later te horen dat ze de betaling niet hadden gekregen. Heb gebeld en betalingsbewijs geapt, duurde het nog 3 dagen voordat ik het product kreeg.

Wat zijn de sterke punten van Naturaplaza?

Vloeibare stevia is prima van smaak

Filothei

Nice assortment. Bought many different salts and spices. Well packed. Quick delivery. All fine. Would like the option of free shipping in a lower amount of total order.

Wat zijn de sterke punten van Naturaplaza?

Assortment in salt and spices

Patricia V

Heb een salspiro besteld. Snel geleverd. Goed verpakt.

Snelle verzending

G.Moes.

Wij gebruiken vooral de zoetstoffen, de tabletjes en flesjes 100ml.
nu is het zo dat de druppel functie van de flesjes niet werkt en dat is jammer voor de andere klanten.
wij hebben een...

Wat zijn de sterke punten van Naturaplaza?

De service van dit bedrijf is uitstekend.
al tip zou ik willen aangeven een echt pinapparaat aan te schaffen voor de klanten die producten komen afhalen.
als dit niet rendabel is kunt U het zo laten.

hase trudy

Heel erg tevreden

Wat zijn de sterke punten van Naturaplaza?

Je wordt keurig op de hoogte gehouden over de bestelling en wat ook heerlijk is dat je kan kiezen voor thuis bezorging of een afhaalpunt in de buurt

Thijs Bruijn

STEVIA FLUID

Wat zijn de sterke punten van Naturaplaza?

Ik ben bijzonder tevreden over de informatie die volgde op mijn bestelling. De site van stevia house is zeer toegangkelijk. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Yvonne Liew-On

Ik heb bij SteviaHouse voor het eerst een paar biologische kruiden en specerijen gekocht, waaronder gedroogde Kervel, waar ik ontzettend blij mee ben, want dat is bijna nergens meer te krijgen.

Alles is biologisch/organic.
De website werkt snel en makkelijk, al zou ik na het bekijken van een product op m’n iPhone niet gelijk weer naar het begin van de lijst willen hoeven gaan.
Betaling is makkelijk.

Karim Maassen

Snel en goed!

Snel en goed ;)

Ann

Goed product en snelle levering. Dank!

goede communicatie