Janneke Nauta

Mooi product

Snel geleverd

Richard Braam

Wat zijn de sterke punten van Naturaplaza?

Product recenties. Goede verpakkingen.

Neen

Joss

Mooi assortiment en snelle levering

Assortiment en BIO aanbod

Verbeterpunten of tips?

Ik heb geen bevestiging, factuur, verzendbevestiging, track &trace of dergelijk ontvangen, alleen mails of ik wil beoordelen. Liefst ontvang ik ook de andere mails.

Laurens van Gils

Ben zeer tevreden over Naturaplaza, goede producten en komen hun afspraken na

zuivere goede betaalbare producten

Mevr Iveta Lemans

Prima!

Snelle levering , goede prijs

Heen

Jo Bischops

TOP !

Wat zijn de sterke punten van Naturaplaza?

Snelle levering. Goed product.

Ga zo door

L. van Maanen

Nog steeds geen ervaring omdat het product al een week onderweg is terwijl beloofd werd dat het de volgende dag bezorgd zou worden. Misschien eens overwegen of DHL wel zo’n goede vervoerder is.

Wat zijn de sterke punten van Naturaplaza?

De communicatie is er wel hoewel 10 mailtjes rondom 1 bestelling misschien wat veel is

Verbeterpunten of tips?

DHL achter de broek zitten

Reactie Naturaplaza:

Beste L. van Maanen,
Bedankt voor jouw review. We waarderen het als klanten een review voor ons achterlaten.
Beste L. van Maanen,
Helaas geef je aan dat je niet tevreden bent, omdat de levering langer duurt dan verwacht.
We hebben contact opgenomen met DHL en ze gaven inderdaad aan dat er wat problemen waren met jouw pakketje. Hierop zijn we meteen een onderzoek gestart en hebben we een nieuw pakket opgestuurd zodat je wel snel jouw bestelling binnen zou krijgen. De tweede bestelling is vervolgens gelukkig zonder problemen geleverd.
Team Naturaplaza

Marion van der Velden

Goede en snelle levering, alles goed verpakt.

Wat zijn de sterke punten van Naturaplaza?

Snel en goed. Duidelijke communicatie.

Verbeterpunten of tips?

Misschien dat jullie ook middenmaat verpakkingen kunnen aanbieden, zoals bijvoorbeeld 500 gram (nu is de keus vaak van 100 gram of 1 kilo).

Victoria Oustinovitch

Het is snel geleverd en product is zoals het op site staat. Alleen ik kan niet zeggen of het werkt. Het duurt nog even. Hoop dat het niet bespoten wordt met rotzooi!

Levering

Weet nog niet

Irma Udf Limberg

De bestelling is snel geleverd en was naar volle tevredenheid.

Wat zijn de sterke punten van Naturaplaza?

De producten zijn zeer goed en de website is overzichtelijk, waardoor bestellen heel makkelijk gaat.

Verbeterpunten of tips?

Op dit moment geen verbeterpunten te melden.