Dory

Probiotica niet geleverd en geen bericht ontvangen. Laat duidelijk weten of artikelen op voorraad zijn. Nu heel omslachtige handelingen van geld crediteren.

Nvt

Verbeterpunten of tips?

Wacht nog op credit bedrag.

Reactie Naturaplaza:

Beste Dory,
Bedankt voor uw review. We waarderen het altijd als mensen de tijd nemen om een review achter te laten. Helaas geeft u aan niet helemaal tevreden te zijn over onze service.
We...
Beste Dory,
We betreuren het te horen dat u niet volledig tevreden bent met de afhandeling van uw bestelling van probiotica. Hiervoor bieden we onze oprechte excuses aan.
Wat betreft het crediteren van uw geld, onze financiële afdeling had te maken met een kleine vertraging in het verwerken van de terugbetalingen. We kunnen u verzekeren dat alle noodzakelijke stappen inmiddels zijn ondernomen en dat het bedrag op uw rekening is bijgeschreven.
Normaal gesproken informeren we onze klanten proactief wanneer een artikel niet op voorraad is, of voegen we een briefje toe aan het pakket als blijk van onze excuses wanneer we een product niet kunnen leveren. Het spijt ons te horen dat dit proces in uw geval niet naar verwachting is verlopen. Mogelijk is het communicatiebriefje in het proces over het hoofd gezien.
U kunt altijd contact met ons opnemen en dan staan wij open om u direct te helpen.
Team Naturaplaza

Michaël

We hadden voor de eerste keer besteld. De levering is goed aangekomen maar bij een van de artikelen was er een verkeerde hoeveelheid geleverd. Dit werd goed en snel opgelost en hebben wij alsnog... We hadden voor de eerste keer besteld. De levering is goed aangekomen maar bij een van de artikelen was er een verkeerde hoeveelheid geleverd. Dit werd goed en snel opgelost en hebben wij alsnog onze juiste hoeveelheid ontvangen.

Verbeterpunten of tips?

Betere controle van de bestelling

Ellen Lumbantobing

Goede en snelle service

Wat zijn de sterke punten van Naturaplaza?

Goede prijzen en eerlijke producten

Verbeterpunten of tips?

Gratis verzending boven een bepaald bedrag

Dhr Ton Wenemoser

De eerste keer bij Naturaplaza als klant. Ik ben heel tevreden over het contact, de stevige verpakking en de snelle levering.

Wat zijn de sterke punten van Naturaplaza?

De bio produkten, de snelle levering en de goede en stevige verpakking.

Geen verbeterpunten

Dhr Tom Wong

Goede producten en de levering is snel!

Wat zijn de sterke punten van Naturaplaza?

Gezonde producten van goede kwaliteit

Nee

Esra

Positief

bezorging zonder problemen

Verbeterpunten of tips?

De website is niet te vinden op trustpilot.nl, waardoor ik niet goed wist of het betrouwbaar is totdat ik zag dat bol.com ook via jullie hetzelfde product verkocht. Ik zou aanraden om... De website is niet te vinden op trustpilot.nl, waardoor ik niet goed wist of het betrouwbaar is totdat ik zag dat bol.com ook via jullie hetzelfde product verkocht. Ik zou aanraden om recensies/sterren te verzamelen.

Jacky Schipper

L. Mees ten Oeer

Prima.

Wat zijn de sterke punten van Naturaplaza?

Goede kwaliteit producten, zorgvuldige dienstverlening.

Verbeterpunten of tips?

Website zegt: voor 23 uur besteld, volgende avond in huis. Het werd een dag later.

Simen van Dijk

heel veel biologisch

Christien Hillen

Verbeterpunten of tips?

Kleinere verpakking zodat het in de brievenbus kan, ik had gevraagd met PostNL omdat het een klein flesje was maar het kwam met dhl en die gooien het gewoon over het hek zonder te wachten…