PK Steel Mechanic

Quickly, concisely and to the point... that's what they are!

honesty, fast and reliable

Sore Asset Management

NationaleAutolease heeft vakkundig personeel en helpt je snel indien benodigd. Plus heeft hele goede service. Precies wat je nodig hebt.
Contactpersoon Andreas Bout

Snel, correct en beleefd

Tasteofsweetnesss

Thorsten was mijn contactpersoon, hij heeft me zo goed geholpen. Zelfs het zoeken naar een auto was geen probleem. Duidelijke communicatie en houdt je van alles op de hoogte. Ik ben blij met me... Thorsten was mijn contactpersoon, hij heeft me zo goed geholpen. Zelfs het zoeken naar een auto was geen probleem. Duidelijke communicatie en houdt je van alles op de hoogte. Ik ben blij met me nieuwe auto en alles was zo snel geregeld.

Communicatie en bereikbaarheid

Remaksecurity

Andreas

Snelle goede communicatie.

Savannah Njeri

Ik kon geen betere ervaring wensen. Thorsten nam mij goed mee in het proces. Hij gaf stap voor stap aan wat er ging gebeuren. hij heeft het proces letterlijk ontzorgt. nergens omkijken na! na zijn... Ik kon geen betere ervaring wensen. Thorsten nam mij goed mee in het proces. Hij gaf stap voor stap aan wat er ging gebeuren. hij heeft het proces letterlijk ontzorgt. nergens omkijken na! na zijn actieve belletjes naar de autodealer konden wij zelfs de auto eerder ophalen dan verwacht. Thorsten bedankt voor je moeite ! TOP ervaring

Pro actieve houding van Thorsten, Duidelijke communicatie, meedenken met de klant.

JJMelektra

Zeer positieve ervaring gehad!
Zeer zeker dit bedrijf aan te raden voor een financiering, snel en goed geregeld.
binnen een week de auto opgehaald.
Ik ben geholpen door de heer:...
Zeer positieve ervaring gehad!
binnen een week de auto opgehaald.
Ik ben geholpen door de heer: Thorsten

Snelle reactie.
Duidelijkheid.
Vriendelijk.
Betrouwbaar.

C Vunje

Bijzonder super goed en zeer klantvriendelijk. Stan Van Nieuwburg

Communicatie, snelle afwikkeling, zeer klantvriendelijk.

AK faciliteren diensten

Super super super bedrijf.
Thorsten heeft mij FANTASTISCH geholpen!
Wat een goede, behulpzame, liefdevolle en warm persoon is dit!
Hij krijgt van een dikke 10!

Meedenkend, openlijk,eerlijk!

ASV business consultancy

Fijne samenwerking met Thorsten, die zich aanpaste aan mijn wensen/behoeften.

Snelle handelen & duidelijke communicatie

TuinenXL

Andreas heeft goed werk geleverd

Snel reageren, persoonlijk contact, goed gevoel.