Loulou

Bestelling doen ging prima.
Het product echter was van zeer slechte kwaliteit.
Had 2 nagellakkwastjes besteld. Er werden in een zakje 2 dopjes en 2 kwastjes geleverd.
Helaas...
Bestelling doen ging prima.
Het product echter was van zeer slechte kwaliteit.
Helaas paste de kwastjes met geen mogelijkheid in de dopjes!

Kwaliteit van de producten was zeer slecht.
Verkoop betere producten.

Reactie NagelProducten.nl:

Beste LouLou, De nieuwe kwastjes passen enkel en alleen op Pink Gellac producten. Het losse kwastje doe je in het potje, hierna draai je de dop er bovenop. Dit gaat heel eenvoudig. Mocht een... Beste LouLou, De nieuwe kwastjes passen enkel en alleen op Pink Gellac producten. Het losse kwastje doe je in het potje, hierna draai je de dop er bovenop. Dit gaat heel eenvoudig. Mocht een product niet naar wens zijn, kun je het beste even contact met ons opnemen via de mail of telefoon. Team Nagelproducten.nl

m. van Rooijen

Prima niks op aan te merken

snelle levering duidelijk op de hoogte gehouden

Myrthe

Snelle levering en goed verpakt

nagelstudio marisa

Een geweldig team met goede service

snelle reactie

nee

Haar om de Hoek

Marianne Wilms

Prima producten voor een prima prijs.

M ermens

Prima, snelle levering, producten voldoet aan verwachting

Duidelijke website

Kreeg cadeautje erbij geleverd heel gijn maar wist niet zo goed hoe dit te gebruiken miste de gebruiksaanwijzing

A. van der Heijde

Super fijne website, bestel al erg lang hier mijn gellac kleuren.

Altijd erg snel geleverd en regelmatig is er sale

De potjes nagellak zitten bijna nooit meer in een verpakking die groot genoeg is voor de potjes. De laatste paar keren krijg ik of verpakkingen binnen die al kapot zijn of verpakking waarin de potjes zijn gepropt omdat ze eigenlijk niet passen. Het zou wel fijn zijn als de potjes gewoon in een goed doosje worden gedaan, zodat ik ze weer terug zou kunnen doen als ik dat zou willen, en dus niet in een doosje waarin ze eigenlijk helemaal niet horen.

Reactie NagelProducten.nl:

Beste Anne, De producten van Pink Gellac zijn helaas niet voorzien van een verpakking. Tijdens het verzenden proberen wij wel de producten te beschermen. Dit zijn dan inderdaad soms doosjes... Beste Anne, De producten van Pink Gellac zijn helaas niet voorzien van een verpakking. Tijdens het verzenden proberen wij wel de producten te beschermen. Dit zijn dan inderdaad soms doosjes van andere merken wat soms iets krap zit. Maar wat niet onmogelijk is, daar kijken we altijd wel naar. Het zal ook niet ten koste gaan van het product. Vriendelijke groet, Team Nagelproducten.nl

Veronique Deschacht

Een geluk dat jullie het kleur nog hadden

Jammer dat de verzendingskosten zo hoog liggen en ook nog eens kosten voor een klein pakket zeker naar België

AH Kox

Snelle levering. Producten goed verpakt.
Top