Esther Franssen

Snel, mooie producten

duidelijke afbeeldingen

ga zo door!

Beste Eshter,

Bedankt voor je feedback.
Waarin zouden wij ons in de Aftersales kunnen verbeteren?
Wij horen het heel graag.

Team Nagelproducten.nl

anonymous

Fijn bedrijf met nog een paar leerpunten

Handige website

Levertijd duidelijker vermelden en klant over informeren. Klantvriendelijker aan telefoon.

Reactie NagelProducten.nl:

Beste klant, Wegens Black Friday is het drukker geweest dan anders. We hebben ons best gedaan om alle pakketten zo snel mogelijk te versturen. Maar wegens de drukte kan het zijn dat het langer... Beste klant, Wegens Black Friday is het drukker geweest dan anders. We hebben ons best gedaan om alle pakketten zo snel mogelijk te versturen. Maar wegens de drukte kan het zijn dat het langer heeft geduurd. Dit hebben wij wel op alle kanalen vermeld. Het spijt ons, maar hier hebben wij helaas ook niet altijd invloed op. Team Nagelproducten.nl

anonymous

Producten goed maar slechte verzending

nee, helaas 2x een slechte ervaring

besteld een pot van 59 ml creme en - NB evenals de vorige keer dat ik hetzelfde bestelde ! - een tubetje thuis ontvangen van 16ml; mijn tip: dubbele controle op de pakbon/order en inhoud doos vóór je iets verstuurt! Zo voorkòm je, dat de klant de indruk krijgt (omdat het de tweede bestelling alweer zo is) dat het misschien met opzet gebeurt (immers: betaald een grote pot en ontvangen een klein tubetje!). Het is wel rechtgezet met excuses en ik mocht het kleine tubetje houden, maar dan is de eerste indruk al niet goed, hè (en zeker als het de tweede bestelling wéér hetzelfde gaat).

Reactie NagelProducten.nl:

Beste Lilian, Dat is erg vervelend dat het twee keer achter elkaar is gebeurt. We zullen hier beter op letten. Helaas kan het soms gebeuren wegens drukte, maar lossen het altijd netjes... Beste Lilian, Dat is erg vervelend dat het twee keer achter elkaar is gebeurt. We zullen hier beter op letten. Helaas kan het soms gebeuren wegens drukte, maar lossen het altijd netjes op. Team Nagelproducten.nl

anonymous

Goede producten, te hoge verzending

Goede producten

Te hoge verzendprijs. De ontzettend hoge transportkosten hebben me al weerhouden eerder een bestelling op deze site te plaatsen. Ik denk dat ik vaker producten zou aankopen via nagelproducten.nl als de verzending naar België niet zo duur zou zijn.

Reactie NagelProducten.nl:

Beste Kato, Wij vinden het ook heel vervelend en hadden dit graag anders gezien. Maar we zijn helaas genoodzaakt deze wel in rekening te brengen bij Belgische klanten. We brengen al niet het... Beste Kato, Wij vinden het ook heel vervelend en hadden dit graag anders gezien. Maar we zijn helaas genoodzaakt deze wel in rekening te brengen bij Belgische klanten. We brengen al niet het volledige bedrag in rekening. Deze liggen normaal nog hoger en helaas stijgt dit ook per jaar. We hopen je snel weer te mogen begroeten op onze website. Team Nagelproducten.nl

Top en snelle levering

PerfectNails Groningen

Super! Uitstekende service

Vriendelijke en professionele hulp, snelle levering, goede producten

Ik zou niet weten

anonymous

Goed produkt. Prima prijs en snel geleverd.

Snel

anonymous

Fijn bedrijf. Reageren snel op de mail.

Duidelijke website.

Minder mailtjes na de bestelling sturen. Heb het gevoel dat ik een kortingscode maar één keer kan gebruiken, echter staat dit nergens vermeld.

Mwm rijper-schreuder

Prijs

Geen idee

AL

Helemaal tevreden

Goede merken gellak te koop, op tijd geleverd, duidelijke informatie