Anja Meijer

Goede ervaring.

Vriendelijkheid, goede service en advies

Yvonneforster@yahoo.co.uk

Erg goed

Meer aanbiedingen en acties

Pink Styling

Superservice, snelle leveringen, eerlijke mensen

Mocht je vragen hebben dan staan ze je altijd vriendelijk te woord en nemen te tijd

Mieke Vriends

Prettige ervaring heb ik met het bedrijf. De bestelling is na een dag binnen en snelle reactie op mail. Ik bestel hier sinds kort en tot nu toe alles positief.

De spaarpunten die je kunt verzamelen.

Nog niet.

Ina

Reactie NagelProducten.nl:

Beste Ina,
Wat jammer te horen dat u niet tevreden bent op alle punten. We doen ons best iedereen een juist advies te geven. Het wil uiteraard niet zeggen dat wanneer wij erg enthousiast zijn over een product dat u dat ook bent. Wel wil ik benadrukken dat wij alleen maar producten verkopen en adviseren waar wij achter staan. Ik hoop dat wij u nog kunnen helpen met andere producten en of merken.
Door Black Friday kan het zij dat de bestelling iets vertraagd is geweest maar normaal sturen we dezelfde dag voor 17.00 uur de bestellingen nog weg.

Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet
Team Nagelproducten.nl

Monique vd ven

Geweldig, snelle levering goeie kwaliteit en een leuk cadeau, een echte aanrader

Mirjam Franken

Een goed ervaring. De werknemers zijn altijd vriendelijk en zeer behulpzaam en proactive.

Ik kan tot nu toe veel vinden wat ik nodig heb.

Ik vind het moeilijk om de producten te vinden dat ik nodig heb. Zo spendeer te veel tijd zoekend op de website resulterend dat ik geeb bestellig plaatst. Ik zou zelf niet weten hoe de producten beter onder verdeeld moet worden. Je zou product aanbevelingen kunnen doen. Bv: ik heb een primer nodig, ik klik het aan. Dan zou je een bijpassende nagel cleaner en basecoat kunnen aanbevelen onder mijn selectie. En als ik de basecoat aanklik kan je de top coat aanbevelen. Dat zou mijn zoekwerk vergemakkelijken.

Mirjam Franken

Ik kan tot nu toe veel vinden wat ik nodig heb.