Demi

Nagellak lijkt niet op de kleur zoals het op de website staat. Ook de gratis nagellak werd niet mee verstuurd. Wel goed verpakt.

Goed ingepakt

proefmonster meesturen en aangeven dat de kleur sterk afwijkt dan op de foto. Had donkerrood besteld, kreeg meer rood roze

Beste Demi,

De kleur die je hebt besteld is toch echt de kleur op de afbeelding.
Potjes altijd even goed schudden van te voren.
Als je hem open draait, ziet het staafje er inderdaad een beetje licht rood uit.
Elke kleur bevat weer verschillende pigmenten.

Het gratis lakje zat er inderdaad niet bij omdat je zelf aangaf dat je de kleur al had en we hebben maar 1 kleur ter beschikking als cadeau.
Je had tevens ook al de 5% korting gebruikt, het is helaas niet korting over korting..

Dorothea Krecke

Ja, ik heb de vorige keer per ongeluk SHELLAC basecoat gekocht. Misschien wel beter als er hierbj wordt vermeld dat SHELLAC speciaal voor onder de UV (?)lamp bedoeld is om te drogen want dat staat namelijk nergens vermeld.

Beste Dorothea,

Vervelend dat je het verkeerde product hebt besteld.
Als het product nog niet is gebruikt en nog in originele verpakking zit mag je het eventueel terug sturen.
Het stond er wel bij vermeld dat het uitgehard moet worden onder een UV of LED lamp.

Lies

Fijne site en snel binnen. Alleen jammer dat ik iets besteld heb op de blue monday en dat ik niet zag van die code. Korting zou gewoon automatisch moeten worden gegeven en niet alleen als je het...

Nailszup

bij vragen snel antwoord

niet

Nikita Olierook

Goed en snel

Snelle reacties op vragen en snelle levering

Angela

Levering was top, makkelijke en overzichtelijke website. Alleen de producten en de omschrijving matchen niet met de foto’s en resultaten. Heb voor ruim €50,- aan producten gekocht en het lijkt qua...

Makkelijke site
Overzichtelijk

Buff en dipp serie verbeteren

Beste Angela,

Vervelend dat je verwachting tegen valt.
Je kan ons altijd mailen of bellen voor vragen of tips.
Met de juiste werkwijze is het een geheel makkelijk product.

Vriendelijke groet,

Cheryl’s Beauty Care

Goed puntensysteem

Kortingscode werkt soms niet

Elize Stroo

Zeer tevreden! Goede klantenservice!

Makkelijke website, goede klantenservice.

Soms werkt de website niet helemaal naar behoren betreft het invoeren van de kortingscode.
Je kan een kortingscode niet wijzigen na invoer dat is wel heel vervelend. Je zou deze makkelijker moeten kunnen verwijderen en wijzigen zonder dat deze constant opgeslagen is.

Ingrid Havelaar Pedicure Ingrid

Goede ervaring, snelle levering