Vera

Online mijn bestelling gedaan via een overzichtelijke site. De bestelling is dezelfde dag nog gepost en de daarop volgende dag door mij ontvangen. Ben zeer tevreden met het produkt.

Duidelijke beschrijving van het produkt , duidelijke vermelding over de inhoud / gewicht
Prijs is meteen zichtbaar.

Dees

Wat ik moest hebben konden ze leveren. Snelle service

Prima service

Lindaselier

Snel en goede aflevering,helaas heb ik de gratis shellac vergeten aan te klikken ik heb er over gebeld maar helaas kon het niet meer .

Jolanda

Netjes

Neeee, alles prima..per mail wat vragen gesteld en er wel adequaat op gereageerd

keet korteweg

Super goede service, ik begreep niet waar ik een kortingscode in moest vullen en kreeg ( ongevraagd) een gratis lak ter compensatie. Ik blijf zeker klant

Goede service

Blijf zo doorgaan

Bedrijf heeft een slechte communicatie en service. Houden zich niet aan hun woord wanneer er gezegd wordt dat ze terugbellen en komen niet met goede oplossingen.

Snelle levering, maar niet altijd gehad. Wanneer een levering later komt, krijg je hier geen bericht van en moest ik na een week zelf bellen.

Kom met goede oplossingen voor je klanten als je je klanten wilt behouden.

Beste klant,

Wij hebben meerdere malen telefonisch contact gehad en netjes uitgelegd dat er met de producten niets aan de hand is.
Het zijn verbruikersartikelen en ook wegens hygiƫnisch oogpunt kunnen wij gebruikte artikelen niet terug nemen.

Volgens ons systeem zijn de bestellingen netjes dezelfde dag verzonden.

Demi

Nagellak lijkt niet op de kleur zoals het op de website staat. Ook de gratis nagellak werd niet mee verstuurd. Wel goed verpakt.

Goed ingepakt

proefmonster meesturen en aangeven dat de kleur sterk afwijkt dan op de foto. Had donkerrood besteld, kreeg meer rood roze

Beste Demi,

De kleur die je hebt besteld is toch echt de kleur op de afbeelding.
Potjes altijd even goed schudden van te voren.
Als je hem open draait, ziet het staafje er inderdaad een beetje licht rood uit.
Elke kleur bevat weer verschillende pigmenten.

Het gratis lakje zat er inderdaad niet bij omdat je zelf aangaf dat je de kleur al had en we hebben maar 1 kleur ter beschikking als cadeau.
Je had tevens ook al de 5% korting gebruikt, het is helaas niet korting over korting..

Dorothea Krecke

Ja, ik heb de vorige keer per ongeluk SHELLAC basecoat gekocht. Misschien wel beter als er hierbj wordt vermeld dat SHELLAC speciaal voor onder de UV (?)lamp bedoeld is om te drogen want dat staat namelijk nergens vermeld.

Beste Dorothea,

Vervelend dat je het verkeerde product hebt besteld.
Als het product nog niet is gebruikt en nog in originele verpakking zit mag je het eventueel terug sturen.
Het stond er wel bij vermeld dat het uitgehard moet worden onder een UV of LED lamp.

Lies

Fijne site en snel binnen. Alleen jammer dat ik iets besteld heb op de blue monday en dat ik niet zag van die code. Korting zou gewoon automatisch moeten worden gegeven en niet alleen als je het...

Nailszup

Geode ervaring