Alma

Snelle oplossing bij fout geleverd artikel

Miranda Groeneveld

Minder prettig

Goede producten

Jullie hebben goede producten, maar als een klant iets besteld wat niet genoeg voorraad bij jullie heeft, informeer de klant daar dan over !! Gewoon even een berichtje dat de bestelling langer duurt... Jullie hebben goede producten, maar als een klant iets besteld wat niet genoeg voorraad bij jullie heeft, informeer de klant daar dan over !! Gewoon even een berichtje dat de bestelling langer duurt om in huis te komen ! Scheelt een berg frustraties

Twandy

Ik heb mijn producten ontvangen. Maar zoals beschreven staat op hun site, dat er een bestelling plaats vind voor 16.00 uur op werkdagen dat de volgende dag het verzonden word, klopt niet. Komen ze... Ik heb mijn producten ontvangen. Maar zoals beschreven staat op hun site, dat er een bestelling plaats vind voor 16.00 uur op werkdagen dat de volgende dag het verzonden word, klopt niet. Komen ze niet na. Ook WhatsApp contact met hen geprobeerd te krijgen, ook geen antwoord kreeg ik hier op. Ik mis het fatsoen.

Site ziet er netjes uit

Contact opzoeken wanneer het hen niet lukt om binnen werkdag voor 16.00 uur bestelling te plaatsen ook te kunnen verzenden.

Char

Prima producten, levering duurde lang. Na bellen zei meneer aan de telefoon komt er vandaag aan, waarna het pakketje alsnog pas 2 dagen later kwam. Ook een product wat niet op voorraad was.

Prima site

Levering en als een product niet op voorraad is zorgen dat je dit product niet kan aanklikken en er alsnog voor betaald. Weet niet of ik nu geld terug krijg of alsnog het product

Til Proper

Snelle bezorging en leveren wat beateld is

PerfectNails Groningen

Ik bestel al jaren mijn producten hier. Was altijd tevreden. Super service. Maar de laatste bestelling duren lang om binnen te hebben. Vind ik jammer

Duidelijke, overzichtelijke website. Goed telefonisch consult. Goede producten

Vroeger waren bestellingen snel verwerkt en verzonden maar nu duurt het veel te lang. Meerdere keren moest ik op mijn bestelling week of zelfs meer wachten en erachteraan bellen. Jammer

Krista

Over het algemeen erg tevreden

Mooie producten, goede klantenservice

Beoogde levertijd nog nooit gehaald

Hermine Kuipers

Bezorgkosten mogen wel iets minder ,gellak is al duur genoeg

Simons

Vreselijk, na 9 dagen nog niet eens verstuurd! Mail gestuurd, nul reactie, nooit meer.

Niks

Alles