susanne van de stouwe

Ik heb het proefpakket besteld van nailcreation. de producten zijn fijn om mee te werken echter zat er verkeerde acryl in de potjes. ik heb in plaats van de dark pink en cover pink de light pink...

Bij de bestelling heb ik een gellak ontvangen dat vond ik wel heel klantvriendelijk

Beste Susanne,

Mocht er iets niet kloppen met de bestelling kun je het beste contact opnemen per mail of telefoon. Dan kunnen we je gelijk ter woord staan en meekijken.

Van elke kleur acryl zou er 1 potjes in moeten zitten.
De kleur ''Dark Pink'' van Nail Creation is inderdaad niet donker maar licht.
Dit hebben ze eenmaal zo genoemd. De Cover Pink lijkt ook wat licht, maar met het verweken zul je merken dat het een dekkende kleur is.

Renate de Kwaadsteniet

Levering was snel. Vind het raar dat je bijna 4 euro extra betaald vanwege een kleine order. Wat ik overigens niet klein vind als het circa 25 euro is. Er werden geen verzendkosten gerekend, maar...

Geen geld bereken voor kleine order en gewoon de verzendkosten rekenen (naar gewicht).

Beste Renate,

Dit hebben wij netjes vermeld staan op onze site:

''Vind u het ook altijd zo jammer om verzendkosten te betalen?
Wij in ieder geval wel.

Wij willen u als klant zoveel mogelijk tegemoet komen wat betreft de verzendkosten*. Het liefst kosteloos uiteraard.
Helaas kunnen wij bestellingen onder de €25,- niet meer kosteloos behandelen. Dit is ook geldig op een nabestelling.
Wij vragen hiervoor €3,95 administratiekosten, een soort van kleine bestelling toeslag.
Besteld u boven de €25,- excl btw dan zijn de verzendkosten geheel GRATIS voor u.
Die betalen wij dan.
Gelukkig hebben we een shop vol prachtige producten''

Als de kleur niet naar wens is of afwijkt, kunt u hier ons altijd over contacten.
Hierover is (nog) geen contact opgenomen.

Renate de Kwaadsteniet

Beste Renate,

Dit hebben wij netjes vermeld staan op onze site:

''Vind u het ook altijd zo jammer om verzendkosten te betalen?
Wij in ieder geval wel.

Die betalen wij dan.
Gelukkig hebben we een shop vol prachtige producten''

Hierover is (nog) geen contact opgenomen.

A

Heel goed

Daar voor nog te weinig besteld

A.Wiekens

Snelle levering, uiterst tevreden

Snel en accuraat

Marie-José Claassens

Super klantvriendelijk, kreeg meteen een persoonlijk mailtje omdat een product niet leverbaar was. Met daarbij een fijn alternatief aangeboden. Top

Duidelijke site, uitleg van de producten, goede kwaliteit-prijs verhouding, groot assortiment.

Nog niets kunnen ontdekken

Inge Beltman

Fijne en deskundige dames die mee denken. Erg persoonlijk contact.

Klantgerichtheid

Daniella Ramael

Supersnelle bezorging van de bestelde artikelen.

Ricky vEerden

Het is gewoon heel goed .vooral in het contact en het leveren gewoon super.

Als er iets niet goed is en je belt wordt het opgelost .en wel gelijk👍👍ik vind dat je het pakketje wat je besteld hebt

Als je een pakketje esteld hebt weet je nooit wanneer het binnen komt .Je kunt het niet volgen

Beste Ricky,

Als de bestelling bij ons weg gaat, ontvang je automatisch een mail met de track & trace code. Kan het zijn dat hij in ongewenst terecht komt? Heb je het juiste email adres bij je account gegevens staan?

Vriendelijke groet,

Afspraken worden nagekomen

Contact
Levering
Extraatje

Wat op de site staat in huis hebben