Niet

Prima, snelle levering en goede producten.

Snel

Reactie NagelProducten.nl:

Beste Ineke,
Hartelijk dank voor je aankoop bij Nagelproducten.nl! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service.
Met vriendelijke...

Nadia
Team Nagelproducten

Ina duijf

Prima ervaringen

Snel bezorgd ondanks kerst deukte

Kleuren cnd gellak duidelijker naast elkaar

Foothealth

Alles was perfect in orde.

Snelle levering.

Niets op aan te merken.

Peggy

Zeer goed

Mij laten weten dat er een product niet voorradig was,maar zeker niet lang moeten wachten,en alles aangekomen,ik bestel nog!

Huntjens

Ok

?

Communicatie

Yvonne Mulder

Prima service

Goede communicatie

Marissa philipsen

De eerste keer dat ik op deze website bestel. Als ik van te voren de reviews op trustpilot had gelezen had ik beter moeten weten. De nare reviews zijn helaas waar. Op woensdag mijn bestelling... De eerste keer dat ik op deze website bestel. Als ik van te voren de reviews op trustpilot had gelezen had ik beter moeten weten. De nare reviews zijn helaas waar. Op woensdag mijn bestelling gedaan. Alle producten waren op voorraad zoals de site aangaf. Wanneer producten op voorraad zijn en je besteld voor 16.00 uur wordt de bestelling dezelfde dag verzonden. Vrijdags nog geen mail met een verzendbevestiging. Telefonisch nam er niemand op en via het whatsapp contact werd ook niet gereageerd. Maandag morgen wederom gebeld en kreeg ik wel een vriendelijke meneer aan de lijn. 1 van de producten was niet op voorraad en het levertermijn niet bekend. Ik kon een vergelijkbaar product uitzoeken. Dit is voor mij een prima oplossing. Alleen wat ik niet snap is dat je je klanten niet op de hoogte brengt hier van. Als ik zelf niet had gebeld waar mijn bestelling bleef had ik niets geweten! Dit is niet netjes en klantvriendelijk.

Vriendelijke meneer aan de lijn

Klanten op de hoogte stellen en website up to date. Geen producten verkopen die je niet kunt leveren.

Ms

Vriendelijk, je wordt gebeld als het niet op voorraad is

Prima zo

Ka Jans

Prima levering

Groot assortiment

De mini's waren echt wel enorm mini en daarmee duur voor wat je krijgt