Linde

Heel netjes en goeie kwaliteit

fijne prijs voor mooie spullen

opmeer_nooijen

Prima niks op aan te merken,de producten zijn ook goed.

snelle levering goede producten en als je iets vraagt krijg je snel antwoord

Hendrika Heineman

Zeer fijne en goede ervaring bij Nageldeco. Ook nadat er een paar producten niet bij aflevering erbij zaten, was Nageldeco heel coulant en leverde deze na. Het mail contact hierover was ook snel en... Zeer fijne en goede ervaring bij Nageldeco. Ook nadat er een paar producten niet bij aflevering erbij zaten, was Nageldeco heel coulant en leverde deze na. Het mail contact hierover was ook snel en fijn.

Goede uitleg over de producten en een breed assortiment.

Lubrano

Tot nu heel positief. Alle producten zijn snel geleverd en zoals beschreven. Toen ik belde met een vraag ben ik ook goed en vriendelijk geholpen. Ik ga zeker meer bestellen, hopelijk hebben ze... Tot nu heel positief. Alle producten zijn snel geleverd en zoals beschreven. Toen ik belde met een vraag ben ik ook goed en vriendelijk geholpen. Ik ga zeker meer bestellen, hopelijk hebben ze binnekort meer keuze in gelnagellak.

Goed bereikbaar en vriendelijk.

Linda

Leuke kados bij een x bedrag

Nagelstudio Tutti Colore

Goede info op de site

De Vos Aurelie

Zeer goed

Vlotte info

Chantal

Ik heb een goede ervaring met het bestellen bij nageldeco. Leuk ook dat je een cadeautje krijgt bij bepaalde totaal bedragen.

Snelle levering. Spullen goed verpakt

Susan

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en de kwaliteit van de producten zijn ook heel goed.

N.v.t

Geen naam nog