Nageldeco

Naar

Reactie Nageldeco.nl:

Beste Eline Chalkia,
Beste Eline Chalkia,
We begrijpen heel goed dat u teleurgesteld bent en de hieruit voortvloeiende negatieve review. We hebben hier al diverse malen schriftelijk contact over gehad.
Verpakkingen die geseald zijn en na ontvangst zijn geopend en gebruikt komen niet voor retour in aanmerking. Dit is een algemeen geldende regel.
U zult ook moeten begrijpen dat die producten direct door ons afgevoerd kunnen worden. We hebben gezien dat uw retourpakket inmiddels weer bij u is gearriveerd en hopen dat u er toch nog plezier van zult hebben. Heeft u daarbij hulp nodig horen we dat graag van u.
Vriendelijke groet,
Marian Castricum
klantenservice Nageldeco

Jutta

Top!

Snelle levering en kwalitatieve producten

Jolanda Meekel

Snelle levering, super service, prima bedrijf

snelle levering en snelle reactie

Aida

Snelle levering en altijd goed verpakt

Breed assortiment

Reactie Nageldeco.nl:

Beste Aida,
Dankuwel dat u de moeite heeft ons te beoordelen.
Beste Aida,
Dankuwel dat u de moeite heeft ons te beoordelen.
Er zijn onlangs wijzigingen doorgevoerd om het navigeren gemakkelijker te maken. We hopen dat u daar tevreden over bent.
Vriendelijke groet,
Marian Castricum
klantenservice Nageldeco

Pam Heijboer

Goede snelle service en topproducten

Snelle levering. Goede uitleg

Marlie Burhenne

Super tevreden

Goede service

V. van Zalingen

Goede producten van verschillende merken. Veel variatie. Snelle levering. Prijs-kwaliteit zeer goed. Bij sommige producten informatieve videoclips.

Videoclips bij sommige producten maakt het voor mij makkelijker om een keuze te maken ook bij nieuwe producten zodat ik weet hoe ik het product kan gebruiken.

Marlies

La Bizzy Bee Nails