Nvt

Duidelijke webshop, niet duur, snelle levering en goede klantenservice

Bij besteding vanaf €25 mag je een gratis kadootje uitzoeken. Bij ontvangst van de bestelling zat dit er niet bij. Na contact werd het alsnog bezorgd. Top service!

Nageldeco.nl

Slecht

Website

Reactie Nageldeco.nl:

Beste Inge van Hoe,
Beste Inge van Hoe,
We hebben met u al via de mail contact gehad en uitgelegd dat de aangeschafte pigmenten erg duur zijn. Op onze website staat dat heel duidelijk vermeld en ook wat de precieze inhoud van de potjes zijn.
We begrijpen wel als u een vol potje verwacht dat dit teleurstellend kan zijn. Een voordeel is dat de pigmenten wel heel zuinig in gebruik zijn.
We wensen u toch veel plezier met uw aankoop.
Vriendelijke groet,
Marian Castricum
klantenservice Nageldeco

Lot

Snelle levering. Uitgebreide gebruiksaanwijzing. Duidelijke contactinformatie. Komt persoonlijk over, heel fijn!

Komt persoonlijk over met duidelijk contactinformatie.

Shurley

Goed gelukt voor 1e keer

Makkelijk te doen

Cindy

Mijn ervaring is super, snelle service, mooie spullen en goed verpakt. Zorg besteed aan de bestelling

Goed voor de klant

Fun with nails

Geweldig bedrijf de prijs is ook goed

Goede uitleg op de site

Pink polish

Na wat zure slechte recenties gelezen te hebben toch geprobeerd wat bestellen
Na wat zure slechte recenties gelezen te hebben toch geprobeerd wat bestellen
Dit is mij goed bevallen, de bestelling was er snel en bovendien zat er een handig aardigheidje bij, dank u wel daarvoor.
Was zeer netjes verpakt.
Verder ben ik als klant gewoon tevreden

Snel verzonden

Marja

Alles vlot geleverd

Vlotte levering, bestelling compleet en goed verpakt.

Fabi

Mijn eerste keer bestellen. Wist niet wat ik moest verwachten. Ik ben zeer tevreden met hun producten en de snelle levering.

Het geven van cadeautje's als men een bepaalde bedrag heeft behaald bij hun bestelling.

Lili

Goede ervaring