buyle

Mooie producten

goede deals

Goede kwaliteits producten, veel informatie op de website

zie hierboven

AJ

Duidelijke site

Chantal

Goede aftersales

Niet de meest overzichtelijke site maar wel snelle levering en fijne producten!

W visser

Erg goed en verzorgd

Duidelijke website, vlotte verzending

Prima kwaliteit producten, echter een hoge minimale bestelwaarde wanneer je aftepay wilt gebruiken

Goede producten

Reactie Nageldeco.nl:

Beste klant, Dankuwel voor uw review. Er zijn wat kleine problemen geweest met onze nieuwe instellingen door een overstap naar een andere betaalprovider. Vanaf heden is het "oude"... Beste klant, Dankuwel voor uw review. Er zijn wat kleine problemen geweest met onze nieuwe instellingen door een overstap naar een andere betaalprovider. Vanaf heden is het "oude" minimumbestelbedrag van 15 euro wederom ingesteld voor zowel ideal, paypal als achteraf betalen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Marian Castricum klantenservice Nageldeco

Dnails

Goede ervaring, overzichtelijke site en ruim aanbod producten.

Levering, snel en goed verpakt!

Reactie Nageldeco.nl:

Beste Dnails, Dankuwel voor uw review. Er zijn wat kleine problemen geweest met onze nieuwe instellingen door een overstap naar een andere betaalprovider. Vanaf heden is het "oude"... Beste Dnails, Dankuwel voor uw review. Er zijn wat kleine problemen geweest met onze nieuwe instellingen door een overstap naar een andere betaalprovider. Vanaf heden is het "oude" minimumbestelbedrag van 15 euro wederom ingesteld voor zowel ideal, paypal als achteraf betalen. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Marian Castricum klantenservice Nageldeco

Goed verlopen na dat mn pakketje kwijt was

Behulpzaam

........

.....

Reactie Nageldeco.nl:

Beste klant, Jammer dat u ons matig beoordeeld heeft. Graag zouden we van u vernemen wat hier de reden van is. Is er misschien iets misgegaan met de verzending of bent u ontevreden over een... Beste klant, Jammer dat u ons matig beoordeeld heeft. Graag zouden we van u vernemen wat hier de reden van is. Is er misschien iets misgegaan met de verzending of bent u ontevreden over een bepaald product? Graag horen we van u zodat we u verder kunnen helpen. (info@nageldeco.nl) Ook kunt u ons telefonisch bereiken op 0251 212546 op ma. wo en vrijdagochtend van 8.00 t/m 12.00 uur. Vriendelijke groet, Marian Castricum klantenservice Nageldeco