Bestellen makkelijk, het pakketje was binnen een paar dagen binnen.

Verloop ging goed.

Aranka

Goede levering. Netjes verpakt.

Foto's en wat voor product het is

Darlene

Snelle levering en fijne producten

Christiane De Daele

Ben geen Super goede service , gemakkelijke website met als groot pluspunt de video met uitleg bij meerdere producten. Altijd vlugge levering met een kleine attentie bijgevoegd
Ben geen
Professiona, maar met deze firma heb ik alleen nog maar positieve ervaringen en producten van uitmuntende kwaliteit

Vlugge service en gebruiksvriendelijke website. En vooral de video’s met uit leg zijn een grote hulp.

Particulier

Super service. Direct reactie bij probleempje onmiddellijk opgelost. Heel tevreden .ook over de kwaliteit.

Vriendelijkheid

Decoster S

Snelle levering, correcte info op website, zeer tevreden

Correctheid, snelle levering

Krootjes Jolanda -

Ik ben fan

Veel aanbod en duidelijke uitleg

Geesje Versteeg

Zoals altijd is mijn bestelling keurig geleverd, ook op een duurzame manier ingepakt. Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van de producten.

Goede kwaliteit en duurzaam geleverd.

Lesley Van wezemael

De primer was zogezegd vervangen door een xbase gel, waar een primer in verwerkt zit, helaas zat die er niet bij!

Reactie Nageldeco.nl:

Beste Lesley Van Wezemael,
Dankuwel voor uw beoordeling.
Beste Lesley Van Wezemael,
Dankuwel voor uw beoordeling.
We bieden diverse polygel pakketten aan met of zonder de x bond basegel. Deze keuze hebben we gemaakt omdat onze xbond base niet de enige basegel is die u kunt gebruiken en hierdoor dus niet verplicht wordt om deze aan te schaffen. In de info bij het pakket kunt u lezen dat u wel een base nodig heeft. U heeft gekozen voor een pakket zonder de x bond base.
In de bijgeleverde handleiding staan alle stappen en benodigheden beschreven.
Heeft u hier verder vragen over laat het ons weten.
Vriendelijke groet,
Marian Castricum
klantenservice Nageldeco

Sandra Hermans

Goede prijs, goede kwaliteit en snelle levering

Goede prijs en kwaliteit