Geweldig harde trilling, alleen door de vorm van de ring voel je het niet helemaal goed.

Kan beter...

Ziet er grappig uit maar is niet ideaal in gebruik

Reviewtitel:

Oranje is niet altijd boven

Fijne vibrator, maar trilt in hardste stand niet erg hard.

Fijne vibrator

Fantastische massage- en glijmiddel in één! Ik wil nooit anders meer gebruiken, het is een flinke aanschafprijs, maar je doet er heel lang mee. Ik gebruik dit al jaren en heb voorheen andere... Fantastische massage- en glijmiddel in één! Ik wil nooit anders meer gebruiken, het is een flinke aanschafprijs, maar je doet er heel lang mee. Ik gebruik dit al jaren en heb voorheen andere glijmiddelen geprobeerd, deze plakten altijd gigantisch en massage middelen zijn altijd extreem vet waardoor het niet in de huid trekt. Dit trekt heerlijk in na huidcontact en werkt ook voor de droge haarpuntjes en noem maar op :).

Geweldig!

Een prettige scheercrème die ook nog eens heerlijk ruikt. Hoewel mijn irritaties van de huid vele malen minder zijn, ben ik er helaas nog niet van af. Dit heeft alleen niet te maken met de... Een prettige scheercrème die ook nog eens heerlijk ruikt. Hoewel mijn irritaties van de huid vele malen minder zijn, ben ik er helaas nog niet van af. Dit heeft alleen niet te maken met de scheercrème, maar denk ik meer met mijn gevoelige huid. Voor de rest zou ik een ieder deze crème adviseren, je doet er zowel heel lang mee als dat deze prettig aanvoelt met scheren.

Reviewtitel:

Heerlijk product, scheert heel prettig.

De womanizer is prijzig in aanschaf, maar is elke euro waard! De fabrikant durft een orgasme-garantie te geven en de womanizer heeft mij in de afgelopen 9 maanden nog geen enkele keer teleurgesteld.... De womanizer is prijzig in aanschaf, maar is elke euro waard! De fabrikant durft een orgasme-garantie te geven en de womanizer heeft mij in de afgelopen 9 maanden nog geen enkele keer teleurgesteld. De accu gaat lang mee en ik vraag mij af of een ander speeltje dit ooit zal kunnen gaan overtreffen.

Reviewtitel:

Hét speeltje van de eeuw!

Super leuk en schattig eendje, ik heb hem als kadootje aan een vriendin gegeven. We hebben er hard om gelachen en het eendje staat nu te pronken in haar badkamer.

Reviewtitel:

Schattig om te zien, ondeugend om te geven

De dildo is zeer realistisch om te zien, voelt aan de buitenkant prettig en zacht aan en heeft een stevige binnenkant. Ik raad dit product zeer aan als u op zoek bent naar een realistisch, prettig... De dildo is zeer realistisch om te zien, voelt aan de buitenkant prettig en zacht aan en heeft een stevige binnenkant. Ik raad dit product zeer aan als u op zoek bent naar een realistisch, prettig speeltje.

De dildo is niet te hard in tegenstelling tot plastic/glazen dildo's.

Prachtige, realistische dildo.

Leuk om je wensen mee te verkennen. Leuk om te strelen en zachte tikjes mee uit te delen

Reviewtitel:

Leuk om mee te beginnen!

Aantal jaren terug op een party besteld van ladiesnight. Prettig om te gebruiken, plakt niet en is erg stevig!

Prettige tape