De womanizer is prijzig in aanschaf, maar is elke euro waard! De fabrikant durft een orgasme-garantie te geven en de womanizer heeft mij in de afgelopen 9 maanden nog geen enkele keer teleurgesteld.... De womanizer is prijzig in aanschaf, maar is elke euro waard! De fabrikant durft een orgasme-garantie te geven en de womanizer heeft mij in de afgelopen 9 maanden nog geen enkele keer teleurgesteld. De accu gaat lang mee en ik vraag mij af of een ander speeltje dit ooit zal kunnen gaan overtreffen.

Reviewtitel:

Hét speeltje van de eeuw!

Super leuk en schattig eendje, ik heb hem als kadootje aan een vriendin gegeven. We hebben er hard om gelachen en het eendje staat nu te pronken in haar badkamer.

Reviewtitel:

Schattig om te zien, ondeugend om te geven

De dildo is zeer realistisch om te zien, voelt aan de buitenkant prettig en zacht aan en heeft een stevige binnenkant. Ik raad dit product zeer aan als u op zoek bent naar een realistisch, prettig... De dildo is zeer realistisch om te zien, voelt aan de buitenkant prettig en zacht aan en heeft een stevige binnenkant. Ik raad dit product zeer aan als u op zoek bent naar een realistisch, prettig speeltje.

De dildo is niet te hard in tegenstelling tot plastic/glazen dildo's.

Prachtige, realistische dildo.

Leuk om je wensen mee te verkennen. Leuk om te strelen en zachte tikjes mee uit te delen

Reviewtitel:

Leuk om mee te beginnen!

Aantal jaren terug op een party besteld van ladiesnight. Prettig om te gebruiken, plakt niet en is erg stevig!

Prettige tape

Top zeker een aanrader

Nachtkastje

Ruikt erg lekker, en werkt super. Vriend reageert erg sterk erop! Zeker een aanrader

geweldig!!

Werkt erg fijn bij massage, goed glijmiddel. Gebruik het in de zomer tegen schurende dijbenen. En je doet er ook nog eens super lang mee!

alles in 1

Heerlijk product

Heerlijk

Dit werkt echt fantastisch, je kunt het voor verschillende dingen gebruiken en wat er beschreven staat klopt echt. Mijn partner en ik willen nooit meer iets anders sinds we dit gebruiken en dat is... Dit werkt echt fantastisch, je kunt het voor verschillende dingen gebruiken en wat er beschreven staat klopt echt. Mijn partner en ik willen nooit meer iets anders sinds we dit gebruiken en dat is nu al een aantal jaar.

Wil niks anders meer!