Het is klein en daardoor handig om op te bergen. Werkt perfect. Leuk uiterlijk . En onmisbaar uiteraard.

Onmisbaar

Ruikt heerlijk! Overheerst de kaarsengeur. Word niet te heet. Er romantisch en sensueel. Als de kaars aangestoken wordt Worden ook de vlammen aangewakkerd in ons ;)

Geurt heerlijk

Fijn in gebruik maar kan niet zeggen dat ik geen irritatie meer had na het scheren. Het was wel minder maar wel nog steeds aanwezig. Toch zou ik deze zeker aanbevelen.

Chantal

Smaakt heerlijk maar erg plakkerig. Gebruik hem daarom ook niet heel erg vaak.

Chantal

Erg lekker en leuk om te gebruiken.

Top luchtje! Tweede flesje al aangebroken. Aanrader

Heerlijk

Veel plezier gehad van dit speeltje!

Leuk

Had er naar uitgekeken omdat in de beschrijving erbij staat dat het een absolute must is om deze te hebben, maar voor mij valt die vies tegen. Geeft nauwelijks trilling, ook niet op de hoogste... Had er naar uitgekeken omdat in de beschrijving erbij staat dat het een absolute must is om deze te hebben, maar voor mij valt die vies tegen. Geeft nauwelijks trilling, ook niet op de hoogste stand. En clitoraal doet tie bij mij helemaal niks. Jammer hoor!

Jammer maar helaas

Wauw! Dit is nou eens een dildo die fijn te gebruiken is. Warm is deze t fijnste (voor mij) want dan voelt t vanbinnen ook erg prettig aan. Maar ook koud is t super, aangezien je dan een heel... Wauw! Dit is nou eens een dildo die fijn te gebruiken is. Warm is deze t fijnste (voor mij) want dan voelt t vanbinnen ook erg prettig aan. Maar ook koud is t super, aangezien je dan een heel speciale tinteling voelt wanneer je em naar binnen brengt.

Mooie en top dildo!

Heerlijk kleine clitorale verwenning. Kan heel makkelijk meegenomen in je handtas (uiteraard wel in een binnenvakje)..

Perfect!