Rebecca

Bedenk het maar op seks gebied en je vindt het op nachtkastje.nl.
Van een piemelcake vorm tot een heerlijke clit stimulator.

Een super webshop!

Sharon

Discreet, snelle verzending, duidelijke informatie en hele fijne producten. Ik kom zeker terug!

Een echte aanrader!

Fijne en goede producten en snelle levering

Top producten!!!

Duidelijke site en levering is netjes op tijd

Lady glide super

Consuela Relyveld

Snel en discreet in huis

Reviewtitel:

makkelijk te bestellen consulenten erg vriendelijk producten ook vriendelijk voor de huid en niet al te duur

Chantal

Mijn bestelling is naar mijn oude adres opgestuurd terwijl ik wel mijn nieuwe adres heb opgegeven. Ik heb gemaild met de klantenservice maar ik moet maar zien hoe ik mijn pakketje nu binnen krijg.

Slecht bedrijf!

Hatma

Ben erg tevreden

Reviewtitel:

Vind het een leuke site mag er graag op rondsnuffelen, en de partys zijn geweldig.

Nathalie

Wij gebruiken al jaren de lady glide. Bij toeval eens gekocht op een party en willen niks anders meer. Voor een heerlijke massage op welke plek dan ook. Waar andere glijmiddelen nog wel eens droog... Wij gebruiken al jaren de lady glide. Bij toeval eens gekocht op een party en willen niks anders meer. Voor een heerlijke massage op welke plek dan ook. Waar andere glijmiddelen nog wel eens droog kunnen worden of een luchtje hebben heeft de glide absoluut niet.

Lady glide de beste

Besteld om zijn uiterlijk, lang geleden op een party,
doet het nog steeds en alle steentjes blijven perfect zitten
Makkelijk in de bediening.

leuk hebbedingetje

Met deze warme dagen op komst is het heerlijk om de foam aan te brengen en je kan je ook laten insmeren/masseren. Het tintelen geeft net een beetje extra mystery. Het ruikt heerlijk en plakt niet.

Heerlijk koel