Brigitte

Mooie site πŸ’– goeie aanbiedingen πŸ’– snelle en goeie service πŸ’–

Zeer goed πŸ‘πŸ½

Geweldige service en super producten

Snel geleverd en super kwaliteit aan artikelen.

Super snelle, discrete levering

Super service en snelle levering

Top site

Daphne

Goede en erg fijne producten!

Altijd goed

Snelle levering, en ben blij met wat ik gekregen heb

Ik zou graag een goede reactie willen schrijven omdat ik weet dat ze goeie kwaliteit leveren, maar ik heb iets besteld voor 26,25 euro en in de plaats van mijn bestelde artikel, kreeg ik de Ladies... Ik zou graag een goede reactie willen schrijven omdat ik weet dat ze goeie kwaliteit leveren, maar ik heb iets besteld voor 26,25 euro en in de plaats van mijn bestelde artikel, kreeg ik de Ladies Glide die normaal 24,99 euro kost en ik al totaal niet nodig heb. (allemaal geteld zonder verzendingskosten, wat ook al hoog ligt)

Correcte behandeling van de bestellingen gaat voor mij boven kwaliteit, dus daarom geef ik geen hoge score.

Bestelling klopte niet

Grietje

Prijs/kwaliteit top! Snelle levering.

Prijs/kwaliteit top!

Samantha

Leuke en kwalitatief goed producten. Snelle levering en hele leuke aanbiedingen.
Vooral de funartikelen zijn leuk ter voorbereiding van de leuke party's die door ladies night worden gegeven en dan is het weer handig dat de verzorgingsproducten ten alle tijden bijgesteld kunnen worden.

Reviewtitel:

Uitgebreide keuze verzorgende en erotische producten

Astrid

Mooie kwaliteitsproducten. Sommige hetzelfde als op een party waardoor je je verzorging kan aanvullen. Veel andere "tril" producten. Goede service. Snelle levering.

Duidelijke webshop