Juliska

Snelle service, veel keuze, goede product beschrijvingen en ik heb wat leuke fun producten voor mijn Ladies Night party kunnen bestellen.

Reviewtitel:

Blij met mijn producten!!!

Snelle levering en ook vaak leuke acties waardoor je leuke extraatjes krijgt. Ik gebruik de webshop vooral om producten zoals Ladies glide en de scheercreme na te bestellen. Voor de toys laat ik me... Snelle levering en ook vaak leuke acties waardoor je leuke extraatjes krijgt. Ik gebruik de webshop vooral om producten zoals Ladies glide en de scheercreme na te bestellen. Voor de toys laat ik me graag informeren door een consulente die gezellig bij jou langskomt met het nieuwst assortiment.

Overzichtelijke, duidelijke webshop!

Wendy

Mooie site, spannende producten en leuke aanbiedingen!
Wordt heel discreet geleverd, en is ook super snel in huis. Heel fijn ook om achteraf te kunnen betalen.

Review Nachtkastje.nl

S Danklof

Goede duidelijke site. Snelle levering

Goede duidelijke site

Diana van Sinten

Heb wat leuke artikelen besteld om mijn liefdesleven op te spicen

Super Leuke Webwinkel!!!

Een hele gevarieerde keus aan artikelen met een mooi design. Ik kan de Ladies Glide en de watermeloen scheercreme zeer aanbevelen. Ook de funartikelen zijn leuk. Laatst nog een spel gekocht die ik... Een hele gevarieerde keus aan artikelen met een mooi design. Ik kan de Ladies Glide en de watermeloen scheercreme zeer aanbevelen. Ook de funartikelen zijn leuk. Laatst nog een spel gekocht die ik daarna samen met een paar vriendinnen heb gespeeld. Het werd een hilarische avond die we vast nog eens over gaan doen. Fijn ook dat de bestelde producten zo snel geleverd worden. Tot mijn verrassing was er ook nog een gratis product bijgeleverd. Thanks.

De keuze is reuze ;-)

Marianne

Leuke artikelen en een super snelle levering ook de acties die ze bij nachtkastje hebben zijn super leuk.

Ben je op zoek naar iets spannend wat niet te duur moet kosten dan is deze site echt een aanrader.

Leuke en mooie artikelen

Desiree

Goede service en snelle levering. Echt een aanrader!

Reviewtitel:

Mijn nachtkastje is te klein geworden voor al jullie mooie producten...

Barbara

Super leuke webshop en lekker veel keus! Ik had via een Ladies Night party te horen gekregen over Nachtkastje en ik ben super blij! Snelle bezorging en leuke extra's! Ik ga wel vaker hier dingetjes... Super leuke webshop en lekker veel keus! Ik had via een Ladies Night party te horen gekregen over Nachtkastje en ik ben super blij! Snelle bezorging en leuke extra's! Ik ga wel vaker hier dingetjes kopen

Fantastische webshop!

Femz

Nachtkastje heeft een ruim aanbod en de beschrijvingen van de artikelen komen overeen met mijn gebruikerservaring. En ze hebben een hele snelle levering!

Reviewtitel:

Snelle levering en goede producten