Super leuk en schattig eendje, ik heb hem als kadootje aan een vriendin gegeven. We hebben er hard om gelachen en het eendje staat nu te pronken in haar badkamer.

Reviewtitel:

Schattig om te zien, ondeugend om te geven

De dildo is zeer realistisch om te zien, voelt aan de buitenkant prettig en zacht aan en heeft een stevige binnenkant. Ik raad dit product zeer aan als u op zoek bent naar een realistisch, prettig...

Prachtige, realistische dildo.

Leuk om je wensen mee te verkennen. Leuk om te strelen en zachte tikjes mee uit te delen

Reviewtitel:

Leuk om mee te beginnen!

Aantal jaren terug op een party besteld van ladiesnight. Prettig om te gebruiken, plakt niet en is erg stevig!

Prettige tape

Top zeker een aanrader

Nachtkastje

Ruikt erg lekker, en werkt super. Vriend reageert erg sterk erop! Zeker een aanrader

geweldig!!

Werkt erg fijn bij massage, goed glijmiddel. Gebruik het in de zomer tegen schurende dijbenen. En je doet er ook nog eens super lang mee!

alles in 1

Heerlijk product

Heerlijk

Dit werkt echt fantastisch, je kunt het voor verschillende dingen gebruiken en wat er beschreven staat klopt echt. Mijn partner en ik willen nooit meer iets anders sinds we dit gebruiken en dat is...

Wil niks anders meer!

Ik heb dit konijntje gekocht als verrassing voor mijn vriendin. En het was een verrassing, we hebben een super leuke nacht gehad?

Konijntje