Carla Smulders

Super leuke speeltjes acties en aanbiedingen
En een super snelle levering

Super snel

Jeroen

Zodra de verkeerde kant van de vibo lichtjes begint te trillen weet je het zeker. Stiekem toch een kut product gekocht

Reviewtitel:

Prostaat vibo stiekem toch kut product

A van de Ridder

Wij hebben enkele jaren terug wat besteld bij nachtkastje. Per ongeluk is de lader weggegooid, omdat deze niet herkend werd. Nachtkastje heeft kosteloos een nieuwe lader gestuurd voor een verkoop... Wij hebben enkele jaren terug wat besteld bij nachtkastje. Per ongeluk is de lader weggegooid, omdat deze niet herkend werd. Nachtkastje heeft kosteloos een nieuwe lader gestuurd voor een verkoop van wel 4 jaar gelden. Wat een service!

De beste klantenservice!

Desiree

Ruime keuze, goede kwaliteit, snelle levering en altijd mooie acties voor extra kortingen of cadeautjes. Grote aanrader!

Ik ben fan!

Stephanie

Hele fijne producten, en een snelle levering!

Tevreden klant

Danique

Nachtkastje.nl is een fijne webshop met eerlijke prijzen en goede omschrijvingen.

toppie

Jan

Nachtkastje is echt een aanrader, foutieve bestelling mijnerzijds werd snel verholpen ondanks dat ik de verpakking al geopend en weggegooid had.
Geen tegoedbon bla bla maar gewoon mijn geld...
Geen tegoedbon bla bla maar gewoon mijn geld terug.
Van mijn kant een hele DIKKE 10 voor Nachtkastje en IRIS in het bijzonder!
Jan
P.S. het geld is trouwens weer terug bij Nachtkastje, happy wife...happy life 😉

hele DIKKE 10

Wendy

Altijd fantastisch

Top

Janet

Mijn ervaring met Nachtkastje.nl is uitmuntend goed! Goede service, snelle levering, goede prijs en kwaliteitsverhouding. Wanneer je vragen hebt, krijg je altijd een vriendelijke medewerker die je... Mijn ervaring met Nachtkastje.nl is uitmuntend goed! Goede service, snelle levering, goede prijs en kwaliteitsverhouding. Wanneer je vragen hebt, krijg je altijd een vriendelijke medewerker die je te woord staat. En wat Nachtkastje ook zo leuk maakt, is dat ze je altijd verrassen met extra cadeautjes bij je bestelling!

Reviewtitel:

Nachtkastje is mijn favoriet!

Corina van Oirschot

Super fijne spullen, klantenservice is heel goed.

Genieten