Teleurgesteld

Univibe ontvangen mits ik een party zou geven. Leek me supergezellig om te doen. Thuis gekomen doet hij het helemaal niet😖 dit beloofd wat voor de party

Univibe

Wachtwoord herstel werkt niet

Wachtwoord herstel werkt niet

Super fijn!
Vorig jaar de eerste party gehad en de volgende staat alweer gepland!
Sinds dien lekker shoppen op de site!
Word netjes verpakt en is er altijd erg snel!
Super!!

Super!

Jessie

Alles tiptop!!

Lekkere parfum

Ingrid Kersbergen-van Kouwen

Alles wat ik toe nu toe heb is snel en netjes verpakt aangekomen! Ik ben super tevreden over dit bedrijf!

Reviewtitel:

Snelle service en super klantenservice!

Jessica

Elke keer weer zeer tevreden!

Topp

Marieke

De party was goed! Leuke ervaring, inspiratie opgedaan, nieuwe dingen uitproberen. De consulete was leuk, goed gedaan

Laatst producten besteld, helemaal goed de service

M

V

Ik heb een hele poos geleden een party gehad van nachtkastje. Kostelijk vermaakt en sinds dien bestel ik altijd hier wat ik nodig heb. Mijn favo product de lady’s glide.
En altijd lekker snel...
En altijd lekker snel binnen.

Top site.

Corina

Fijne uitgebreide website. Goede producten. Snelle service. Fijn dat je bezorgtijd kunt kiezen

Top

Mantha

Fijne ervaring, netjes op tijd bezorgd. Had het een week later door postnl hun fout! Om na ren week mn pakketje eindelijk te hebben nog wel leuk spannend cadeautje erin & ober het reissetje.. heb... Fijne ervaring, netjes op tijd bezorgd. Had het een week later door postnl hun fout! Om na ren week mn pakketje eindelijk te hebben nog wel leuk spannend cadeautje erin & ober het reissetje.. heb een kleine genomen om het te proberen maar ben nu al super tevreden! Super fijn🥰

Reissetje & spannend cadeautje