Larissa

Net besteld maar hoorde via via dat het goede kwaliteit is

Goede kwaliteit

Mark

Sexy Secrets cadeau set besteld. Snel geleverd. Zaten een paar leuke en minder leuke dingen in. Volgens de omschrijving zou er een koppeltoy in zitten, maar helaas. Vraag me ook af wat een dildo met... Sexy Secrets cadeau set besteld. Snel geleverd. Zaten een paar leuke en minder leuke dingen in. Volgens de omschrijving zou er een koppeltoy in zitten, maar helaas. Vraag me ook af wat een dildo met zuignap in een pakket voor koppels doet.

Oke, maar niet top

D

Snelle levering en netjes verpakt

Corina

Snel geleverd, discreet. Fijne producten

Super

Ella

Alles is top, maar discreet is niet waar. Het staat open en bloot op me bankrekening. En inplaats van dat het gewoon zoals elk normaal pakketje binnen komt, moet ik me id kaart laten zien en een... Alles is top, maar discreet is niet waar. Het staat open en bloot op me bankrekening. En inplaats van dat het gewoon zoals elk normaal pakketje binnen komt, moet ik me id kaart laten zien en een handtekening zetten. Vind dat totaal niet discreet. Erg jammer weer want dit leverde mij wel een erg gênante avond op!

Geen discretie

R

Super snel geleverd!

Amy

Goede service, snel geleverd.

Sandra Schat

3 weken terug producten ontvangen waarvan 1 het slecht deed en nu zelfs helemaal niet meer werkt. 2 mails verstuurd naar de klantenservice en nog steeds geen reactie.

Geen reactie klantenservice

Scheurwater

Al wat jaren bestel ik mn parfum op nachtkastje.Nl of, bestel ze via een Party?..

Parfum

Eva

Ik ken nachtkastje.nl door een lady’s night, en ik vond het een hele fijne en overzichtelijke site, je kan alles vinden wat je zoekt, en het staat ook logisch ingedeeld