Ella

Alles is top, maar discreet is niet waar. Het staat open en bloot op me bankrekening. En inplaats van dat het gewoon zoals elk normaal pakketje binnen komt, moet ik me id kaart laten zien en een... Alles is top, maar discreet is niet waar. Het staat open en bloot op me bankrekening. En inplaats van dat het gewoon zoals elk normaal pakketje binnen komt, moet ik me id kaart laten zien en een handtekening zetten. Vind dat totaal niet discreet. Erg jammer weer want dit leverde mij wel een erg gênante avond op!

Geen discretie

R

Super snel geleverd!

Amy

Goede service, snel geleverd.

Tevreden

Sandra Schat

3 weken terug producten ontvangen waarvan 1 het slecht deed en nu zelfs helemaal niet meer werkt. 2 mails verstuurd naar de klantenservice en nog steeds geen reactie.

Geen reactie klantenservice

Reactie Nachtkastje.nl:

Dag Sandra,
Ik zie dat onze klantenservice dit inmiddels heeft opgelost en jij je geld hebt terug gekregen.
Wat fijn!
Nachtkastje.nl.

Scheurwater

Al wat jaren bestel ik mn parfum op nachtkastje.Nl of, bestel ze via een Party?..

Parfum

Eva

Ik ken nachtkastje.nl door een lady’s night, en ik vond het een hele fijne en overzichtelijke site, je kan alles vinden wat je zoekt, en het staat ook logisch ingedeeld

Tevreden

Nachtkastje.nl

Ik gebruik dit product al jaren naar volle tevredenheid voor schurende huid. Ideaal! Voorheen had ik klachten wegens rode plekken, nu breng ik het na het douchen aan en heb ik nooit pijn meer. Zeer... Ik gebruik dit product al jaren naar volle tevredenheid voor schurende huid. Ideaal! Voorheen had ik klachten wegens rode plekken, nu breng ik het na het douchen aan en heb ik nooit pijn meer. Zeer fijn product.

ladies glide refill

B.kateman

Gisteren eau de parfum besteld en nu al in huis.
Snelle service.....Ps... er zat een hebbedingetje bij wat het niet deed. Vond het wel grappig.

Lekker!!

Westerhoven