Lily

Goede producten, heerlijke geuren, vriendelijk personeel en vooral de goede service.

Zeer tevreden

Snoepje

Giftsetfor two als Valentijnscadeau aan mijn vriend gegeven echter de inhoud is meer voor haar plezier. Er zat 1 onderdeel in waarvan we niet goed wisten wat we ermee konden doen. Artikel niet op de... Giftsetfor two als Valentijnscadeau aan mijn vriend gegeven echter de inhoud is meer voor haar plezier. Er zat 1 onderdeel in waarvan we niet goed wisten wat we ermee konden doen. Artikel niet op de website terug te vinden, wel iets vergelijkbaars als onderdeel van een set van 3 artikelen. Zo kan ik ook 7 pakjes vullen! Het gratis extra artikel was ook 1 van de 7 pakjes. Hadden we al dus. Samenstelling mag zorgvuldiger. Kwaliteit goed. Blij dat ik de wet als dagdeal kocht en niet de volledige prijs heb betaald.

Valt tegen

Lau

Snelle levering en top kwaliteit.

Tevreden klant

marleen

Goede kwaliteit, snelle levering en discreet verpakt

Supersnelle levering

Viv

Producten zijn goed verpakt en snel geleverd

Reviewtitel:

Leuke producten om lekker te genieten

Jol

Hele fijne producten en snelle en discrete levering.Dank U.

Super tevreden

Larissa

Net besteld maar hoorde via via dat het goede kwaliteit is

Goede kwaliteit

Mark

Sexy Secrets cadeau set besteld. Snel geleverd. Zaten een paar leuke en minder leuke dingen in. Volgens de omschrijving zou er een koppeltoy in zitten, maar helaas. Vraag me ook af wat een dildo met... Sexy Secrets cadeau set besteld. Snel geleverd. Zaten een paar leuke en minder leuke dingen in. Volgens de omschrijving zou er een koppeltoy in zitten, maar helaas. Vraag me ook af wat een dildo met zuignap in een pakket voor koppels doet.

Oke, maar niet top

D

Snelle levering en netjes verpakt

Tevreden

Corina