Melissa

Snelle levering. Netjes, goed en discreet verpakt. Regelmatig hele leuke acties. Aanrader!

Top webwinkel

Marina

Snelle levering en hoogwaardige kwaliteit van producten, Ook de service is wat je mag verwachten van een bedrijf.

Fijn bedrijf

J.s

Jammer dat de spellen in het Engels geleverd zijn, stuur het maar terug, zijn ze ook in et Nederlands verkrijgbaar, als niet zou dat wel erbij vermeld mogen worden.

Spellen

Reactie Nachtkastje.nl:

Goedemorgen Janina,
Bedankt voor je reactie.
Onze klantenservice zal jouw vraag z.s.m. beantwoorden per mail.
Esmee
Nachtkastje.nl

Sellie

Betrouwbaar en discreet

Reviewtitel:

Ja geilweldig gewoon! Ik en mijn man zijn zeer tevreden over de kwalitatieve producten die we hebben mogen uitproberen. En dan nog verrast worden bij elke bestelling met een gratis spulletje erbij... Ja geilweldig gewoon! Ik en mijn man zijn zeer tevreden over de kwalitatieve producten die we hebben mogen uitproberen. En dan nog verrast worden bij elke bestelling met een gratis spulletje erbij echt geweldige service! Ik beveel het bij iedereen aan

Astrid

Nachtkastje.nl bevat veel leuke en fijne producten voor zowel vrouwen als mannen. De klantenservice is altijd vriendelijk en reageren snel en adequaat indien nodig. Om 1 woord dus geweldig (net als... Nachtkastje.nl bevat veel leuke en fijne producten voor zowel vrouwen als mannen. De klantenservice is altijd vriendelijk en reageren snel en adequaat indien nodig. Om 1 woord dus geweldig (net als de Ladies Night Homeparties overigens )

In 1 woord geweldig

DiJo

Zeer weinig producten voor ons mannen, maar ook weinig keuzes en variaties bij betreffende mannen producten.
Uiteindelijk dat is toch ook te merken op deze web winkel tittel en ook door al die leuke vrouwelijke reviews ..

Toepasselijke tittel

DiJo

Zeer handige leuke en ook goede artikelen, maar op andere kant ook ( helaas ) zeer weinig variaties en keuzes !

Zeer leuk maar ....

Joanne

Leuke producten en de service is echt top! Erg tevreden!

Geweldige webshop!

Lisanne

Top

Reviewtitel:

Heerlijke producten. Groot genot :)

Joyceje

Nvt

Reviewtitel:

Fijn scheer crèmes en heerlijke parfum! voor zowel man als vrouw iets te bestellen.. de party's zijn altijd leuk gezellig en zeer de moeite waard!