Jacq

Altijd netjes verpakt en snel verzonden

Super fijn bedrijf

C.W.

Ik ontving de bestelde artikelen super snel en keurig verpakt. Helaas bij de balonnen klapte alle roze ballonnen kapot in mijn gezicht tijden het opblazen. De paarse zijn gelukkig wel goed, maar... Ik ontving de bestelde artikelen super snel en keurig verpakt. Helaas bij de balonnen klapte alle roze ballonnen kapot in mijn gezicht tijden het opblazen. De paarse zijn gelukkig wel goed, maar toch zonde dat de helft niet gebruikt kon worden.

Leuk! Helaas van de balonnen

Girlpower

Mijn ervaring is héél goed. Altijd vlot geleverd en discreet verpakt. Goede producten.

Reviewtitel:

Soms jezelf iets cadeau doen

Liefs mij

Snel en makkelijk

Top spul!

Jolanda

Ik bestel nog niet zo lang, maar ik heb alleen maar goede ervaringen.
De bestelling wordt snel geleverd, en wordt goed verpakt.

Reviewtitel:

Snel iets nodig, bestel het via nachtkastje.nl

Melis

Makkelijk te bestellen en werkt allemaal fijn.

Fijne website

Nancy

Jaren geleden een keer een ladiesnight gehad en sindsdien gebruik ik alleen nog maar de ladies glide! Echt heel tevreden mee, plakt niet en voor heel veel dingen te gebruiken! Ik wil niks anders... Jaren geleden een keer een ladiesnight gehad en sindsdien gebruik ik alleen nog maar de ladies glide! Echt heel tevreden mee, plakt niet en voor heel veel dingen te gebruiken! Ik wil niks anders meer🤗

Super tevreden!

Marijevi

Supersnelle levering, leuke spannende toys

Supersnel

Jose

Goede producten, levering klopt helaas niet, voor 21:00 (weekend) besteld maandag in huis is onzin je krijgt het toch pas dinsdags,

Verzending

Elise

Snelle service, product ook erg goed.

Super goeie service!!