P

Ik ben zeer tevreden over de levering en alles word discreet geleverd.

Tevreden klant

Cassandra Voets

Paar jaar geleden een party gehad en daar de seductive parfum besteld!! Grote hit, blijft heerlijk hangen en ik bestel hem regelmatig weer hier!! Ik krijg alleen maar complimenten dat ik heerlijk... Paar jaar geleden een party gehad en daar de seductive parfum besteld!! Grote hit, blijft heerlijk hangen en ik bestel hem regelmatig weer hier!! Ik krijg alleen maar complimenten dat ik heerlijk ruik!

Seductive

Peggy

Discretie

Discreet

Sophia

Beste scheergel ooit en ruikt nog lekker ook! Echte aanrader!

Beste scheergel ooit

Valey

Ik gebruik de ladies glide al jaren! Echt ideaal

Gewoon een top product

E.de Graaf

Dit is nn 1e ervaring en ben nu al helemaal weg van jullie pillow & body mist. Snel geleverd, blijft lang hangen en ruikt heerlijk. Ik zal zeker meer gaan bestellen en jullie aanraden bij mensen om... Dit is nn 1e ervaring en ben nu al helemaal weg van jullie pillow & body mist. Snel geleverd, blijft lang hangen en ruikt heerlijk. Ik zal zeker meer gaan bestellen en jullie aanraden bij mensen om me heen!

Seductive

Bill vink

Zeer goed

Broodnodig

Patricia

Snel en discreet verpakt

Super

Dees

Supersnelle levering, gisteravond besteld, vanmorgen in huis! Klaar voor een avondje plezier. Mijn favo is de glide en de viacream!

Super service !

Melanie

Ben ooit 2x bij zo een party geweest en heb daar verschillende dingetjes al besteld toen alleen jammer dat ik voor zoë stimulator niks meer kan vinden en ben dol op de ladys glide❤️

Geweldig

Reactie Nachtkastje.nl:

Hi Melanie,
Hi Melanie,
Ik zie dat je de Zoë vibrator in 2011 hebt gekocht op een Ladies Nigt. Deze is dus al een erg lange tijd uit ons assortiment. Helaas kan ik je hier inderdaad niets meer voor aanbieden.
Liefs,
Nachtkastje.nl