Marijke

Fantastisch

Scheerzeep hanboeien

Kim

Heel gemakkelijk van alles te bestellen, voor ieder wat wils en ook voor elk budget. Alles wordt snel en discreet geleverd en de kwaliteit is echt super.

Reviewtitel:

Snel, discreet en super fijn spul

Mama jessy

Piemel shotjes zij echt gaaf ze gaan zelf naar België toe...

Alles is super leuk

Trapman

Wij gebruiken dit product altijd voor dat we intiem gaan worden t is heerlijk spul zacht en laat geen vlekken achter .

Massageolie/glijmiddelen ladies glide

Brenda

Heerlijk shoppen geweldige producten

Top shop

Loes

Kapot geleverd en frankeerkosten rekening voor jou . Heerlijk genaaid maar dan anders :)

Minder leuke ervaring

Reactie Nachtkastje.nl:

Beste Loes,
Bedankt voor je review!

Beste Loes,
Bedankt voor je review!

Wij hebben elkaar eerder al gesproken over jouw ontevredenheid. Wat vervelend dat je product defect geleverd is, nogmaals mijn excuses hiervoor. Wij hadden deze graag vervangen voor een nieuw en werkend exemplaar. Helaas hebben wij deze service niet aan jou mogen verlenen.

De verzendkosten en het aankoopbedrag zijn inmiddels gecrediteerd en door jou ontvangen. Hopende je hiermee naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Ik wens je een fijne dag!
Klantenservice LadiesNight

marloes

Zie eerdere geplaatste reactie . Ook de reactie van t bedrijf is daarop een beetje flauw , dat ze het niet goed hebben mogen maken . Dat kon prima , daar zijn drie contact momenten voor geweest.... Zie eerdere geplaatste reactie . Ook de reactie van t bedrijf is daarop een beetje flauw , dat ze het niet goed hebben mogen maken . Dat kon prima , daar zijn drie contact momenten voor geweest. Daarna was t vertrouwen weg .

Ik heb mijn geld retour gekregen , dat is fijn en ik wens het bedrijf alle goeds toe .

Reviewtitel:

Bedrijf vraagt om 2e revieuw te herzien . Bij deze !

KG

Ik bestel al jaren bij Nachtkastje en heb al een paar party's georganiseerd en bij een paar party's gast geweest. Goede kwaliteit, mooie producten, goede service en hele leuke consulenten. Producten... Ik bestel al jaren bij Nachtkastje en heb al een paar party's georganiseerd en bij een paar party's gast geweest. Goede kwaliteit, mooie producten, goede service en hele leuke consulenten. Producten worden snel en discreet geleverd.

Groot fan!

Cindy

De website is overzichtelijk. Voor ieder wat wils. Worst snel bezorgd en is erg discreet. In 1 woord geweldig!

Geweldig

Mirjam

Al zeker 16 jaar ervaring met nachtkastje zowel met party als online bestellingen nog steeds super tevreden .gebruik de parfum al heel heel lang nog steeds hele fijne mooie reacties dat ik lekker... Al zeker 16 jaar ervaring met nachtkastje zowel met party als online bestellingen nog steeds super tevreden .gebruik de parfum al heel heel lang nog steeds hele fijne mooie reacties dat ik lekker ruik en ook de mannen kunnen t niet weerstaan gewoon weg gelijk en geeft je een heel goed en zeker gevoel …….

Parfum