Marieke

De party was goed! Leuke ervaring, inspiratie opgedaan, nieuwe dingen uitproberen. De consulete was leuk, goed gedaan

Laatst producten besteld, helemaal goed de service

M

V

Ik heb een hele poos geleden een party gehad van nachtkastje. Kostelijk vermaakt en sinds dien bestel ik altijd hier wat ik nodig heb. Mijn favo product de lady’s glide.
En altijd lekker snel...
En altijd lekker snel binnen.

Top site.

Corina

Fijne uitgebreide website. Goede producten. Snelle service. Fijn dat je bezorgtijd kunt kiezen

Top

Mantha

Fijne ervaring, netjes op tijd bezorgd. Had het een week later door postnl hun fout! Om na ren week mn pakketje eindelijk te hebben nog wel leuk spannend cadeautje erin & ober het reissetje.. heb... Fijne ervaring, netjes op tijd bezorgd. Had het een week later door postnl hun fout! Om na ren week mn pakketje eindelijk te hebben nog wel leuk spannend cadeautje erin & ober het reissetje.. heb een kleine genomen om het te proberen maar ben nu al super tevreden! Super fijn🥰

Reissetje & spannend cadeautje

We hadden gisteren de 2e keer consulente Maartje en het was weer zeer gezellig. We hebben al menig party gehad, maar Maartje is de eerste die ons een 2e keer aankon.
Leuke nieuwe producten en...
Leuke nieuwe producten en zelfs info die wij nog niet hadden gehoord...

Altijd gezellig

Ginny

Vorig jaar heb ik een party geboekt en gisteren was het dan eindelijk zo ver. Mijn Ladies Night was echt super verzorgd door consulente Brenda! Wij waren met een grote groep en om de aandacht erbij... Vorig jaar heb ik een party geboekt en gisteren was het dan eindelijk zo ver. Mijn Ladies Night was echt super verzorgd door consulente Brenda! Wij waren met een grote groep en om de aandacht erbij te houden heeft ze geregeld een spelletje met ons gespeeld, we hebben ontzettend gelachen. Het was echt een gezellige avond waar ik achteraf nog veel positieve reactie op heb ontvangen!

Reviewtitel:

Geweldige avond gehad met de Ladies Night!

Silvia

Ik was op zoek naar iets wat ik samen met mijn vriend kon gebruiken, maar jeetje zeg, ik kan gewoonweg niet kiezen. Ik had laatst een Ladies Night bij een vriendin, De consulente had grappig... Ik was op zoek naar iets wat ik samen met mijn vriend kon gebruiken, maar jeetje zeg, ik kan gewoonweg niet kiezen. Ik had laatst een Ladies Night bij een vriendin, De consulente had grappig genoeg dezelfde naam als ik en dat gaf meteen al een goeie band en menig spraakverwarring op de avond zelf. Naast uitleg over de speeltjes, gaf ze veel algemene informatie, waar zelfs ik als 46-jarige nog van geleerd heb, hahaha. Ze verwees me naar deze webshop en zelfs hier kijk ik nog mijn ogen uit. Te veel om uit te kiezen. Net wat besteld, maar volgende maand kom ik weer terug, dat weet ik nu al.

OMG, kan niet kiezen!!!

Brigitte

Mooie site 💖 goeie aanbiedingen 💖 snelle en goeie service 💖

Zeer goed 👍🏽

Geweldige service en super producten

Snel geleverd en super kwaliteit aan artikelen.

Super snelle, discrete levering