Marsha

Ik bestel hier altijd de scheergel voor mij geen andere meer!! Zelfs mijn vriendinnen ervan te weten overtuigen om deze gel te gebruiken!

In 1 woord geweldig!!

Janny

In 1 woord TOP

Bodymist seductive
Is gewoon zo super gelijk luchtje krijg super reacties en blijft goed ruiken subtiel maar effectief

Carla

De scheerschuim of gel werkt super beter als ik had verwacht voor mij geen andere meer .
Geen irritatie en een heerlijke geur die niet irriteert zuinig in gebruik zelfs mijn man is verkocht aan dit product.
Een echte aanrader

Kaena

Helaas na 2 maanden onze aangekochten producten niet geleverd

Upperdair

Patricia van Ee

Koop al jaren de scheercreme en meer ;)
De scheercreme werkt echt!! Geen andere meer voor mij. Toycleaner en glijmiddel van nachtkastje is ook niet meer weg te denken uit mijn nachtkastje.

Top producten, snelle levering

Derya

Ik koop sinds 2017 dit parfum en ik ben er zeer verslaafd aan. Ik kan haast niet zonder.

Verslaafddd

V.

Zeer uitgebreid aanbod, overzichtelijke site, goede service,.. zeer tevreden klant!

Op en top klasse

rosa

Alles is heel makkelijk te doen alles staat er duidelijk en producten zijn prima

prima

Leanne

Ooit toy aangeschaft tijdens een party, hele leuke gezellige avond. Oplaadkabel is alleen kapot gegaan en probeer hierover contact te krijgen. Krijg niemand te pakken helaas.

Geen contact