wilma

Een erg mooi en origineel welkom cadeau gekocht voor de nieuwe buren. Zij waren erg verast door het huisnummer.
Alles volgens wens verlopen

Mooi gemaakt en origineel huisnummer

cadeauverpakking aanbieden.

Rebecca

Voor de eerste keer een huisnummerbordje besteld, en het ziet er echt heel knap uit!
Wij bestellen nog eens :)

Het wijst zich allemaal uit, zeer makkelijk om iets te bestellen.

De bestelstatus is niet zo up-to-date.
De bestelstatus is niet zo up-to-date.
Ik heb betaald, daarna mooi op tijd aangekomen, maar mijn status staat nog steeds op "nog niet betaald". Beetje verwarrend, want zo weet je niet of je bestelling/betaling al dan niet in orde is.

Heel prettig en meedenkend.

Mijn advies is om naast het ontwerp op de website te vragen of ze willen meedenken.
Bij ons heeft dit geleid tot een veel mooier resultaat dan we...
Heel prettig en meedenkend.

Bij ons heeft dit geleid tot een veel mooier resultaat dan we vooraf hadden gedacht.

Echt top! Kan ze zeker aanbevelen.

Het meedenken was fantastisch

De website is qua ontwerpen niet handig, zeker niet vanaf een tablet

Marije

Zeer tevreden over mijn bestelling! Precies zoals ik verwacht had en de site van te voren aangaf! Ik had enkele vragen voordat ik mijn bestelling plaatste en kreeg daarop snel een reactie.

- snelle service;
- levertijd zoals beschreven;
- stevig verpakt;
- product zoals op site was weergegeven;
- mooi uitgelijnd!

Mooi huisnummerbordje ontvangen voor vaderdag

mooi product en snelle levering

Marco Bloem

Prima advies gekregen met betrekking tot het bestellen van een gevelsteen. Bord is erg mooi geworden

Deskundig advies en maatwerk is geen probleem

Vonk

Uitstekende service!! Goede after sales ondanks een fout van onze kant.
Prima kwaliteit van het naambordje en volledig zoals we hadden verwacht.

Kwaliteit en goed meedenken en handelen bij het zoeken naar een oplossing ondanks dat wij zelf een fout hadden gemaakt.

Geen :)

Sandra Molenaar

Super mooi naam bordje ontvangen! Precies naar wens.

Goede service, duidelijke informatie op de website. Snelle reactie bij vragen via de mail achteraf.

Fam. Jongenelen

De ontwerpmodule van de website kan iets klantvriendelijker. Verder prettig geholpen en in geval van een foutje in de tekst na realisatie van het naambord wordt niet moeilijk gedaan in het zoeken... De ontwerpmodule van de website kan iets klantvriendelijker. Verder prettig geholpen en in geval van een foutje in de tekst na realisatie van het naambord wordt niet moeilijk gedaan in het zoeken naar een passende oplossing. Prima service!

Kwaliteit van het werk en prima service.

Ontwerpmodule van de website.

Super goede service en het naambordje is nog mooier dan gedacht!

Houden zich aan de snelle levering