Nummerbordje besteld van Belgisch hardsteen. Rand is beschadigd, mogelijk doordat er een fossiel precies op de verkeerde plaats zat of door verkeerde handling. Klacht wordt afgedaan als een typerend... Nummerbordje besteld van Belgisch hardsteen. Rand is beschadigd, mogelijk doordat er een fossiel precies op de verkeerde plaats zat of door verkeerde handling. Klacht wordt afgedaan als een typerend kenmerk en niet serieus genomen.

Mooi product - als het ook geleverd zou worden zonder ontsieringen

Neem klachten serieus

Reactie Naambordjeswinkel.nl:

Geachte heer,
Geachte heer,
zoals vermeld op onze site en te zien op de product foto's is één van de kenmerken van Belgisch hardsteen dat er fossielen in kunnen voorkomen. Het door ons aan u geleverde bordje is niet beschadigd maar bevat enkele stukjes fossiel ter grote van een paar millimeter . U ziet deze aan voor een beschadiging. Wij hebben u aangeboden om het bordje ter beoordeling aan te bieden bij een door u te kiezen natuursteen verwerkend bedrijf. Zij hadden dan kunnen beoordelen of het beschadigd is of niet . U heeft hier niet voor gekozen. Wij hebben uw "klacht" serieus en accuraat in behandeling genomen. Een onvoldoende voor klant vriendelijkheid en after sales is naar onze mening dan ook volstrekt niet op zijn plaats.

Bianca

Mail contact gehad over een persoonlijke wens op het naambordje. Mails werden beantwoord en het naambordje met schelp is echt ontzettend mooi geworden. Bedankt voor de service en het op tijd leveren... Mail contact gehad over een persoonlijke wens op het naambordje. Mails werden beantwoord en het naambordje met schelp is echt ontzettend mooi geworden. Bedankt voor de service en het op tijd leveren van het naambordje!

Mailcontact

Als je de eerste keer bij een voor ons onbekende site iets besteld , dan is het bang afwachten wat het resultaat gaat zijn.
mails worden direct beantwoord.
en na ontvangst van...
mails worden direct beantwoord.
en na ontvangst van huisnummer met onze namen op en bijhorende bel aangenaam verrast !
als je de prijzen vergelijkt met wat we hier bij de lokale handelaars zouden betalen is er een enorm verschil ook.

Umus

Op 5 mei jl. onze eerste naambordje gekocht. Super mooi en goed kwaliteit. Deze is gisteren 19 mei bezorgd. Wij hebben gekozen voor glas met natuursteen. Prachtig! Vandaag gaan we het ophangen.... Op 5 mei jl. onze eerste naambordje gekocht. Super mooi en goed kwaliteit. Deze is gisteren 19 mei bezorgd. Wij hebben gekozen voor glas met natuursteen. Prachtig! Vandaag gaan we het ophangen. Naambordjeswinkel raad ik echt aan!

Prachtig!

Levering duurt circa 10 werkdagen en kreeg pas een track&trace gemaild nadat ik erom vroeg. Maar de meneer aan de telefoon was erg klantvriendelijk!

Heldere en duidelijke communicatie als er gebeld wordt met de winkel. Vriendelijk te woord gestaan.

Mooie kwaliteit, veel mogelijkheden.

Het enige is dat er geen track en trace code is, dus het pakketje niet kunnen volgen. Maar het was er ruim voor de 10 dagen levertijd.

Kelly

Mooi naambord van natuursteen ontvangen

keurig gemaakt naambordje ontvangen en ruim op tijd geleverd.

geen verbeterpunten

Johan

Naar eigen ontwerp en afmeting een eerste steen bord laten maken. Zeer blij met het mooi gemaakte bord

Dat je maatwerk kunt laten maken met een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding.

Marleen

Super mooi huisnummer ontvangen

Heel mooi gemaakt leisteen huisnummer ontvangen

Mooi op maat gemaakt naambordje ontvangen. Na telefonisch contact prima advies gekregen.

Men heeft kennis van zaken

Marinda

Ontzettend netjes! Onmiddellijk een oplossing! Zeker aan te raden.

De klantenservice is heel erg netjes. Ik heb een lastige naam welke helaas verkeerd was geschreven. Ik heb gelijk de klantenservice gebeld en er werd mij netjes vermeld dat ik een nieuw naambordje... De klantenservice is heel erg netjes. Ik heb een lastige naam welke helaas verkeerd was geschreven. Ik heb gelijk de klantenservice gebeld en er werd mij netjes vermeld dat ik een nieuw naambordje zou krijgen. Ik werd zeer netjes te woord gestaan en er werd onmiddellijk een oplossing aangeboden, namelijk een naambordje met de juiste namen. Nu wacht ik op mijn nieuwe naambordje. Ondanks dat mijn naam foutief is geschreven zou ik dit zeker aanraden, dit kan wel eens gebeuren. Waarom? Het gaat mij om de wijze waarop een fout wordt opgelost, zoals vermeld werd dit uitstekend opgepakt! Daarnaast is het naambordje van ontzettend goede kwaliteit en er is zeer netjes gewerkt. Ik zal dan ook met trots het naambordje ophangen wanneer ik dit ontvangen heb!!

Reactie Naambordjeswinkel.nl:

Beste,
Beste,
onze naambordjes worden op een ambachtelijke manier handmatig vervaardigd, ondanks dat wij ons werk zeer nauwkeurig uitvoeren kan er toch een enkele keer een fout gemaakt worden. Wij proberen bij klachten of fouten het zo spoedig mogelijk naar tevredenheid op te lossen.
Bedankt voor uw begrip.
Veel plezier van het nieuwe naambord.