Naambordje van leisteen besteld en deze keurig op tijd ontvangen. Het bordje is erg mooi geworden

mooi gemaakt product en een correcte en snelle levering

geen verbeterpunten

Super snelle levering en fijn contact gehad omdat ik naam iets groter had dan de andere, dit is netjes worden aangepast en hebben een mooi naambord ontvangen.
Helemaal tevreden

Nummerbordje besteld van Belgisch hardsteen. Rand is beschadigd, mogelijk doordat er een fossiel precies op de verkeerde plaats zat of door verkeerde handling. Klacht wordt afgedaan als een typerend...

Mooi product - als het ook geleverd zou worden zonder ontsieringen

Neem klachten serieus

Reactie Naambordjeswinkel.nl:

Geachte heer,

zoals vermeld op onze site en te zien op de product foto's is één van de kenmerken van Belgisch hardsteen dat er fossielen in kunnen voorkomen. Het door ons aan u geleverde bordje is niet beschadigd maar bevat enkele stukjes fossiel ter grote van een paar millimeter . U ziet deze aan voor een beschadiging. Wij hebben u aangeboden om het bordje ter beoordeling aan te bieden bij een door u te kiezen natuursteen verwerkend bedrijf. Zij hadden dan kunnen beoordelen of het beschadigd is of niet . U heeft hier niet voor gekozen. Wij hebben uw "klacht" serieus en accuraat in behandeling genomen. Een onvoldoende voor klant vriendelijkheid en after sales is naar onze mening dan ook volstrekt niet op zijn plaats.

Bianca

Mail contact gehad over een persoonlijke wens op het naambordje. Mails werden beantwoord en het naambordje met schelp is echt ontzettend mooi geworden. Bedankt voor de service en het op tijd leveren...

Mailcontact

Als je de eerste keer bij een voor ons onbekende site iets besteld , dan is het bang afwachten wat het resultaat gaat zijn.
mails worden direct beantwoord.
en na ontvangst van...

Umus

Op 5 mei jl. onze eerste naambordje gekocht. Super mooi en goed kwaliteit. Deze is gisteren 19 mei bezorgd. Wij hebben gekozen voor glas met natuursteen. Prachtig! Vandaag gaan we het ophangen....

Prachtig!

Levering duurt circa 10 werkdagen en kreeg pas een track&trace gemaild nadat ik erom vroeg. Maar de meneer aan de telefoon was erg klantvriendelijk!

Heldere en duidelijke communicatie als er gebeld wordt met de winkel. Vriendelijk te woord gestaan.

Mooie kwaliteit, veel mogelijkheden.

Het enige is dat er geen track en trace code is, dus het pakketje niet kunnen volgen. Maar het was er ruim voor de 10 dagen levertijd.

Kelly

Mooi naambord van natuursteen ontvangen

keurig gemaakt naambordje ontvangen en ruim op tijd geleverd.

geen verbeterpunten

Johan

Naar eigen ontwerp en afmeting een eerste steen bord laten maken. Zeer blij met het mooi gemaakte bord

Dat je maatwerk kunt laten maken met een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding.

Marleen

Super mooi huisnummer ontvangen

Heel mooi gemaakt leisteen huisnummer ontvangen