Sandra Molenaar

Super mooi naam bordje ontvangen! Precies naar wens.

Goede service, duidelijke informatie op de website. Snelle reactie bij vragen via de mail achteraf.

Fam. Jongenelen

De ontwerpmodule van de website kan iets klantvriendelijker. Verder prettig geholpen en in geval van een foutje in de tekst na realisatie van het naambord wordt niet moeilijk gedaan in het zoeken...

Kwaliteit van het werk en prima service.

Ontwerpmodule van de website.

Super goede service en het naambordje is nog mooier dan gedacht!

Houden zich aan de snelle levering

Gerritsen

Alles conform afspraak op tijd geleverd.

mooi gemaakt naambordje ontvangen.

Mirjam

Zeer klantvriendelijk geholpen. Had een vraag of het bordje eerder geleverd kon worden ivm een housewarming. Was geen probleem, volgende dag in huis ! Top Service

Zeer klantvriendelijk, mooie producten.

Voor het eerst een eerste steen besteld bij naambordjes.nl, top service!
De website met de tekst zelf schrijven kan nog wat verbeterpunten krijgen, maar de service is uitermate goed....

Reactie Naambordjeswinkel.nl:

Beste,

goed om te horen dat u tevreden met het eerste steen bord. Op onze nieuwe site die binnenkort online komt, hebben wij een sterk verbeterde ontwerpmodule die zeer gebruiksvriendelijk is.

Bedankt voor uw reactie.

Mvgr.
Team naambordjeswinkel.nl

Perfect! Juiste product zoeken - bestellen - geïnformeerd worden over de status van je bestelling en binnen de gestelde termijn een prima naambord ontvangen. Bedankt.

"gewoon" goed!

Geen verbeter punten. Ga zo door!

peter

Prachtig mooi naambord van leisteen ontvangen, en nog ruim op tijd voor de sint

Een ruime keuze en echt mooi gemaakt.

Elsemieke

Dit bedrijf noemt een Levertijd van 10 werkdagen te hebben, maar door onzorgvuldig handelen wordt dit niet gehaald. Mijn order was verwisseld met een order van iemand met dezelfde achternaam. Erg...

Nvt

Zie ervaring

Reactie Naambordjeswinkel.nl:

Beste Klant,

met het verwerken / inpakken van uw order is deze helaas verwisseld met een bestelling van een andere klant met dezelfde achternaam. Ondanks dat wij zo zorgvuldig mogelijk uw bestelling proberen te verwerken is kan het zijn dat het door een menselijke fout toch een keer mis gaat.
Na het constateren van de fout hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om u op de hoogte te stellen en uit te leggen hoe wij het door u bestelde naambordje zo snel mogelijk bij u bezorgt konden krijgen, u heeft hiermee ingestemd. Uiteindelijk heeft u het bordje 3 dagen later correct ontvangen.
Met de naar u verzonden track en trace code bent u steeds op de hoogte geweest van de status van de zending.
U oppert de optie dat wij een nieuw bordje naar u hadden kunnen zenden, echter een handmatig gegraveerd bordje kan productie technisch niet binnen 3 dagen bij u geleverd worden.
Met het ophalen en opnieuw leveren van het naambordje hebben wij voor de snelste optie gekozen om het op te lossen.

naambordjeswinkel.nl

Dirk Janssen Consultancy

Fantastisch mooi rvs naambord met het logo van ons bedrijf ontvangen. Zijn er zeer blij mee !!

Denken mee en laten verschillende opties zien. Doen echt hun beste voor een goed resultaat.