Bernard

Uitstekend

Flexibiliteit

David

Heel fijn met goede klantenservice.

Duidelijke site, goede ontwerpmodule, vriendelijke medewerkers en goede service.

leon

Zeer behiulpzaam

hebben ons attent gemaakt op de mogelijkheid van maatwerk.

meer info over het laten maken van maatwerk op de site

Mark

Zeer mooi huisnummerbordje ontvangen

Prachtig product geleverd

Geen verbeterpunten

J.K.

Na 15 werkdagen nog geen levering en geen reactie op mail waar bestellung blijft...dubieuze firma

Geld aftroggelen zonder leveren

Product leveren

Reactie Naambordjeswinkel.nl:

Beste klant,
u heeft bij ons een bestelling gedaan van een product met een levertijd van 10 werkdagen, ingaande eerst volgende werkdag na bestelling tot en met dag van verzending.
U heeft...
Beste klant,
U heeft de bestelling geplaatst op 22 mei en de verzending heeft plaats gevonden op 8 juni, zoals overeengekomen 10 werkdagen. U heeft het huisnummer de volgende dag in goede orde ontvangen.
Werkdagen zijn maandag t/m vrijdag exclusief feestdagen. U maakt geen onderscheid tussen werkdagen en gewone dagen.
Helaas hebben wij van u geen mail ontvangen met uw vraag. Wij streven er naar alle mail binnen één werkdag te beantwoorden

Elise Vlasblom

Persoonlijke aandacht, goed meegedacht, snelle levering, mooi product! 👍🏻

Persoonlijke aandacht

Vond het zelf ontwerpen wel lastig gaan

Linda

Erg mooi huisnummer ontvangen. Erg tevreden over het resultaat.

erg mooi product , en alles conform afspraak.

Jo Dassen

We zijn heel erg tevreden over het naambord.
Het is nog mooier in het echt als op de foto’s.
We zijn heel erg tevreden over het naambord.
Het is nog mooier in het echt als op de foto’s.
We kregen heel goed advies hoe we het moesten bevestigen en het was degelijk verpakt tijdens het vervoer.
We zijn er heel blij mee!
Kortom: een aanrader.

wilma

Een erg mooi en origineel welkom cadeau gekocht voor de nieuwe buren. Zij waren erg verast door het huisnummer.
Alles volgens wens verlopen

Mooi gemaakt en origineel huisnummer

cadeauverpakking aanbieden.

Rebecca

Voor de eerste keer een huisnummerbordje besteld, en het ziet er echt heel knap uit!
Wij bestellen nog eens :)

Het wijst zich allemaal uit, zeer makkelijk om iets te bestellen.

De bestelstatus is niet zo up-to-date.
De bestelstatus is niet zo up-to-date.
Ik heb betaald, daarna mooi op tijd aangekomen, maar mijn status staat nog steeds op "nog niet betaald". Beetje verwarrend, want zo weet je niet of je bestelling/betaling al dan niet in orde is.