richard leenders

Prima!

Denkt actief mee over het resultaat

Ine

Super mooi natuursteen naambord ontvangen

lage prijs en mooi bewerkt

geen verbeterpunten

Prachtig product (leisteen huisnummer bordje) maar ontzettend milieu onvriendelijk verpakt in +- 1m2 plastic. Bovendien wordt gesproken over een opgang systeem maar dit blijkt niets anders dan lijm.... Prachtig product (leisteen huisnummer bordje) maar ontzettend milieu onvriendelijk verpakt in +- 1m2 plastic. Bovendien wordt gesproken over een opgang systeem maar dit blijkt niets anders dan lijm. Desalniettemin prachtig bordje, exact zoals op de website aangegeven.

Verpakking en verzending milieu vriendelijker bijvoorbeeld door kleinere doos en stutten met karton waardoor minder plastic nodig is.

Reactie Naambordjeswinkel.nl:

Beste,
onze leisteen bordjes worden tegen de gevel aan bevestigt met twee bijgeleverde RvS ankertjes ,die in de achterzijde van het bord gedraaid kunnen worden.
Met de bijgeleverde boormal...
Beste,
Met de bijgeleverde boormal en instructie bevestigt u eenvoudig en deugdelijk het bordje tegen de gevel aan. In de twee geboorde gaatjes dient men een beetje lijm te doen om te voorkomen dat het bordje gemakkelijk van de muur gehaald kan worden. De te gebruiken lijm is minimaal. Het is niet zo dat het bord met lijm tegen de gevel aan bevestigt moet worden. Onze klanten ervaren de bevestigingswijze als zeer eenvoudig.
Onze artikelen zijn tijdens het transport zeer breekbaar om deze reden moet het naambordje of huisnummer zeer goed verpakt worden. Onze artikelen worden verpakt met hergebruikte verpakkingsmaterialen. Door de vele schades in het verleden zijn wij overgegaan naar de huidige verpakkingswijze. Sindsdien is het aantal schadegevallen zeer sterk gedaald.

Mooi huisnummer van hardsteen ontvangen, makkelijk te monteren.

mooie en eenvoudige bevestiging van het huisnummer

Jelle

Mooi en duidelijk leisteen huisnummer ontvangen. Een prima keuze geweest.

Mooi en duidelijk leisteen huisnummer ontvangen. Een prima keuze geweest.

Na zoeken op internet het enige bedrijf waar je leisteen naambordjes kan bestellen met een strakke rand, en zonder lelijke bevestigingsgaten aan de voorkant.

Mooi naambord! Goed verpakt en verstuurd.

Info verloop order, na bestellen niets meer gehoord, een mailtje als het naambord onderweg is zou wel fijn zijn.

Mary

Niet geweldig...

Na bestelling een geautomatiseerde bevestiging gemaild gekregen. Na 5 dagen zelf gemaild met vraag wanneer ongeveer aflevering (was een kado). Geen reactie. Gebeld, nam niemand op. Aantal keren... Na bestelling een geautomatiseerde bevestiging gemaild gekregen. Na 5 dagen zelf gemaild met vraag wanneer ongeveer aflevering (was een kado). Geen reactie. Gebeld, nam niemand op. Aantal keren gebeld zonder dat er iemand op nam. Uiteindelijk na 2 weken iemand aan de telefoon die aangaf dat bordje er binnen 2 dagen zou zijn. Niet dus. Weer gebeld, iets misgegaan met pakket. Dat kan natuurlijk maar een berichtje zou fijn geweest zijn. Belofte gekregen dat pakket met expres post zou komen, is vanmorgen geleverd. Het bordje zelf valt wat tegen. RVS kwaliteit prima. Je ziet de snijranden echter goed, niet netjes afgewerkt. Voor ons geen aanrader helaas.

Reactie Naambordjeswinkel.nl:

De klant heeft terecht een minder goed gevoel aan de aankoop over gehouden. Door de vakantie is de communicatie niet gegaan zoals normaal gebruikelijk is.
Door een fout sortering op het depot...
Door een fout sortering op het depot van onze vervoerder heeft de verzending vertraging opgelopen. Wij krijgen hierover geen bericht van onze vervoerder en hadden de klant dus niet eerder kunnen informeren. Wij hebben daar ook geen invloed op. Met de expreszending hebben wij gedaan wat mogelijk is om het pakket toch op tijd bij de klant te krijgen ( wat ook gelukt is ).
De door ons gebruikte RVS plaatjes zijn voorzien van een beschermfolie, met het verwijderen van deze is er een beetje lijm op de rand achtergebleven. Deze is met een doekje eenvoudig te verwijderen.
Omdat mevrouw een gerechtvaardigde klacht had is hebben wij haar compensatie aangeboden, door middel van een korting op het aankoopbedrag .

frank & linda

Wij zijn op een correcte manier behandeld en hebben een prachtig natuursteen naambord ontvangen. Geheel naar onze verwachting.

na grondig onderzoek op internet hebben wij het naambord voor de beste prijs bij naambordjeswinkel gevonden.

Prachtig natuurstenen naambordje ontvangen. In eerste instantie was de tekst te lang voor het gekozen bord, maar naambordjeswinkel kwam direct met een oplossing en ik hoefde niets extra te betalen.... Prachtig natuurstenen naambordje ontvangen. In eerste instantie was de tekst te lang voor het gekozen bord, maar naambordjeswinkel kwam direct met een oplossing en ik hoefde niets extra te betalen. Service!

Klantvriendelijk en servicegericht

anna

Een perfect gemaakt naambord ontvangen

Een prachtig naambord ontvangen, ruim op tijd voor Vaderdag. Bedankt.

geen verbeterpunten