Perfect! Juiste product zoeken - bestellen - geïnformeerd worden over de status van je bestelling en binnen de gestelde termijn een prima naambord ontvangen. Bedankt.

"gewoon" goed!

Geen verbeter punten. Ga zo door!

peter

Prachtig mooi naambord van leisteen ontvangen, en nog ruim op tijd voor de sint

Een ruime keuze en echt mooi gemaakt.

Elsemieke

Dit bedrijf noemt een Levertijd van 10 werkdagen te hebben, maar door onzorgvuldig handelen wordt dit niet gehaald. Mijn order was verwisseld met een order van iemand met dezelfde achternaam. Erg... Dit bedrijf noemt een Levertijd van 10 werkdagen te hebben, maar door onzorgvuldig handelen wordt dit niet gehaald. Mijn order was verwisseld met een order van iemand met dezelfde achternaam. Erg slordig aangezien praktisch half Nederland met dezelfde naam rond loopt. Ze hebben dit zelf niet geconstateerd. Ook het informeren over de zending gebeurd slecht. Doordat mijn artikel foutief is geleverd moet die omgewisseld worden en dat blijkt helaas erg moeilijk voor deze partij. Een goede service was geweest: nieuw bordje maken en die gelijk opsturen zodat die de volgende dag in huis was. Nu wacht ik al drie weken op een bordje en heb ik nog niets - laat staan duidelijkheid. Telefonisch komen ze niet verder dan “sorry, kan er ook niets aan doen”.

Nvt

Zie ervaring

Beste Klant,
Beste Klant,
met het verwerken / inpakken van uw order is deze helaas verwisseld met een bestelling van een andere klant met dezelfde achternaam. Ondanks dat wij zo zorgvuldig mogelijk uw bestelling proberen te verwerken is kan het zijn dat het door een menselijke fout toch een keer mis gaat.
Na het constateren van de fout hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om u op de hoogte te stellen en uit te leggen hoe wij het door u bestelde naambordje zo snel mogelijk bij u bezorgt konden krijgen, u heeft hiermee ingestemd. Uiteindelijk heeft u het bordje 3 dagen later correct ontvangen.
Met de naar u verzonden track en trace code bent u steeds op de hoogte geweest van de status van de zending.
U oppert de optie dat wij een nieuw bordje naar u hadden kunnen zenden, echter een handmatig gegraveerd bordje kan productie technisch niet binnen 3 dagen bij u geleverd worden.
Met het ophalen en opnieuw leveren van het naambordje hebben wij voor de snelste optie gekozen om het op te lossen.
naambordjeswinkel.nl

Dirk Janssen Consultancy

Fantastisch mooi rvs naambord met het logo van ons bedrijf ontvangen. Zijn er zeer blij mee !!

Denken mee en laten verschillende opties zien. Doen echt hun beste voor een goed resultaat.

Jeffrey

Naambordje is helemaal super én origineel.

De levertijd is alleen schrikbarend lang. als

Super mooi naambordje, erg origineel. Veel keuze ook.

De levertijd is schrikbarend lang. De max. levertijd van 10 dagen is ruimschoots gehaald. Dat is jammer. Zeker in deze tijd is een levertijd van max. 3-4 dagen normaal.

Beste Jeffrey,
goed om te horen dat u tevreden bent over het door ons geleverde naambordje. Toch is uw beoordeling m.b.t. de levertijd niet helemaal juist.
U heeft het bordje op 2 september...
Beste Jeffrey,
U heeft het bordje op 2 september besteld en op 14 september ontvangen. De levertijd van het door u bestelde product is 10 werkdagen ingaande eerst volgende werkdag na bestelling. De levertijd staat duidelijk vermeld op de site en op de orderbevestiging. Uw bestelling is binnen de overeengekomen levertijd bij u afgeleverd. Het is productie technisch niet mogelijk om een handmatig gegraveerd bordje, dat op ambachtelijke wijze is geproduceerd veel sneller te leveren. Als de levertijd voor u een probleem was had u ook kunnen kiezen voor een laser gegraveerd leisteen bord, de levertijd hiervan is 2 /3 werkdagen.
Mvgr.
naambordjeswinkel.nl

De Jong

Mooie kwaliteit producten, compleet geleverd. Goede prijzen.

Ons naamplaatje was redelijk snel vaal. Achteraf bleek het een productie fout. Binnen een dag reactie op mijn mail en wordt het naar tevredenheid opgelost (nieuwe plaatje). Dat noem ik service!

Naambordje van leisteen besteld en deze keurig op tijd ontvangen. Het bordje is erg mooi geworden

mooi gemaakt product en een correcte en snelle levering

geen verbeterpunten

Super snelle levering en fijn contact gehad omdat ik naam iets groter had dan de andere, dit is netjes worden aangepast en hebben een mooi naambord ontvangen.
Helemaal tevreden

Nummerbordje besteld van Belgisch hardsteen. Rand is beschadigd, mogelijk doordat er een fossiel precies op de verkeerde plaats zat of door verkeerde handling. Klacht wordt afgedaan als een typerend... Nummerbordje besteld van Belgisch hardsteen. Rand is beschadigd, mogelijk doordat er een fossiel precies op de verkeerde plaats zat of door verkeerde handling. Klacht wordt afgedaan als een typerend kenmerk en niet serieus genomen.

Mooi product - als het ook geleverd zou worden zonder ontsieringen

Neem klachten serieus

Geachte heer,
Geachte heer,
zoals vermeld op onze site en te zien op de product foto's is één van de kenmerken van Belgisch hardsteen dat er fossielen in kunnen voorkomen. Het door ons aan u geleverde bordje is niet beschadigd maar bevat enkele stukjes fossiel ter grote van een paar millimeter . U ziet deze aan voor een beschadiging. Wij hebben u aangeboden om het bordje ter beoordeling aan te bieden bij een door u te kiezen natuursteen verwerkend bedrijf. Zij hadden dan kunnen beoordelen of het beschadigd is of niet . U heeft hier niet voor gekozen. Wij hebben uw "klacht" serieus en accuraat in behandeling genomen. Een onvoldoende voor klant vriendelijkheid en after sales is naar onze mening dan ook volstrekt niet op zijn plaats.

Bianca

Mail contact gehad over een persoonlijke wens op het naambordje. Mails werden beantwoord en het naambordje met schelp is echt ontzettend mooi geworden. Bedankt voor de service en het op tijd leveren... Mail contact gehad over een persoonlijke wens op het naambordje. Mails werden beantwoord en het naambordje met schelp is echt ontzettend mooi geworden. Bedankt voor de service en het op tijd leveren van het naambordje!

Mailcontact