Tineke Dassen

Prachtig naambord en deurbel geleverd. Top kwaliteit.

Goed verzorgde levering

Niet aan de orde

P

Een prachtig naambordje ontvangen! Ondanks dat de vakantie periode aanbrak, was mijn bestelling binnen een week binnen.
Super tevreden met het eindresultaat!

Duidelijke communicatie, goede prijs, duidelijke omschrijving van monteren

De bestelling heb ik via mijn mobiel gedaan, maar ik kon niet helemaal zeker zien of alles recht stond.
Misschien een optie in het ontwerp menu toevoegen, waardoor je preciezere afstanden van tekst kan zien? Soort ruitjes vlak waarin je alles zelf recht kan zetten.

Iris

Prachtige gevelsteen ontvangen

meedenkend voor maatwerk

geen verbeterpunten

Rowan

Mooi bordje besteld voor mijn ouders, optijd geleverd en hij zag er goed uit!

- Website makkelijk te gebruiken
- Veel keuze
- Optijd geleverd

N.v.t.

Kim

Heel onaardig bedrijf. Meneer heeft gezegd dat ik maar ergens anders moest bestellen omdat ik een negatieve review plaatste terwijl dit mijn verjaardag cadeau was.. er werd niet opgenomen.

Onaardig

Met het goede been uit bed stappen

Reactie Naambordjeswinkel.nl:

Beste klant,
op uw eerder vandaag geplaatste review vindt u onze reactie.
Beste klant,
op uw eerder vandaag geplaatste review vindt u onze reactie.
Door uw review heeft u laten blijken dat u al voor levering geen vertrouwen heeft in ons bedrijf. Om problemen te voorkomen na levering, hebben wij besloten om uw order te annuleren en het betaalde bedrag te retourneren.

Slecht, reageren niet op email en telefoon nummer niet bereikbaar

mooie geloofwaardige website

Zorgen dat je telefoon nummer bereikbaar is.. bestelling niet geleverd

Reactie Naambordjeswinkel.nl:

Beste Klant,
u heeft ons op 16-04 om half zeven ochtends een mail gestuurd en om 8.05 en 8.15 uur.
Beste Klant,
Om 8.30 plaatst u een review met de mededeling dat wij slecht bereikbaar zijn en de mail niet beantwoorden ...... Wij hebben u om 8.45 terug gebeld.
Onze klantenservice is geopend van 9.00 tot 20.00 uur, deze info vindt u ook terug op onze site.
Ook wekt u de suggestie dat wij uw bestelling niet tijdig hebben geleverd.
Het door u op 11 april bestelde product heeft een levertijd van 10 werkdagen ( zoals vermeld op de orderbevestiging), deze is dan op 16 april dan ook nog niet geleverd.

Gina Mens

Prachtig verzorgd naambord, snelle verzending en de dame van de klantendienst was uiterst behulpzaam en vriendelijk! Er wordt echt meegedacht...In 1 woord:TOP!

Kwaliteit, naambord op maat, vriendelijkheid

Peter

Fantastisch mooi huisnummer! Ook geweldig verpakt en verzonden. Absoluut een aanrader dit bedrijf!

Vakmanschap en verzending

Alexandra

Zeer goede kwaliteit, snelle levering, uitstekende klantenservice

Variatie, snelle levering, klantenservice

Bernard