Leon en Annette

Goede kwaliteit en een uitstekend resultaat

Alles staat goed vermeld op de website en er is voldoende keuze en mogelijkheden.

Solange Thielman

Ik maak voor de 3de keer naambordjes bij dit bedrijf. Hun kunnen jou zo uitgebreid, geduldig en aardig advies geven.
Hun leisteen is echt mooi en het wordt goed ingepakt verstuurd. De...
Hun leisteen is echt mooi en het wordt goed ingepakt verstuurd. De naambordjes zijn gemaakt voor op Curaçao te gebruiken.
Ze zijn meester in hun werk echt.
Ik zal iedereen bevelen om bij hun naambordjes te laten maken.👌👌🌺

Het wordt heel mooi fijntjes gemaakt en met een duidelijke uitleg het hoe en waarom van alles.

Niks te verbeteren

Fouzia El Koulali

Bedankt voor jullie hulp. We zijn heel erg blij met het resultaat en telefonische hulp. Wat een sociale skills!! Duidelijke instructie kaart erbij. Mooie naambordje van echte leisteen. Love it!... Bedankt voor jullie hulp. We zijn heel erg blij met het resultaat en telefonische hulp. Wat een sociale skills!! Duidelijke instructie kaart erbij. Mooie naambordje van echte leisteen. Love it! Mevrouw aan de telefoon nam alle tijd en keek mee via whatsapp om te zien wat we zochten en of het zou passen in combinatie met de stenen van ons huis. Service en geduld: TOP!

Service en vriendelijk!

Kees

Tevreden over de levering van een keurig product.

Mooi leisteen bordje geleverd in de afgesproken tijd voor een prettige prijs.

Er wordt op de site gezegd dat de montage spullen er bij geleverd zijn. Echter de montagekit zit er niet bij en moet nog aangekocht worden in de bouwmarkt.

Pat

Top!

Super goede service

Niet

Jennifer

Naambordje besteld, ontwerp paste niet op de grootte van onze steen, netjes een mail gehad met een ander voorstel. Akkoord gegaan en een aantal dagen later pakket bezorgd. Keurig verpakt in veel... Naambordje besteld, ontwerp paste niet op de grootte van onze steen, netjes een mail gehad met een ander voorstel. Akkoord gegaan en een aantal dagen later pakket bezorgd. Keurig verpakt in veel beschermde folie. Blij met het resultaat. Er zit bevestigingsmateriaal bij en een malletje om de gaatjes op de juiste plek te boren. Hier erg tevreden over. Bordje moet alleen nog door onszelf opgehangen worden. Dus daar kan ik nog niets over zeggen.

Netjes verpakt
Mooi resultaat

Bij de website al aangeven dat het ontwerp niet past op de steen, ipv achteraf per mail. Ik heb dit niet perse als storend ervaren maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat vervelend vinden.

Praktijk Dentener

Maatwerk en bordje houdt zich goed in weer en wind.

maatwerk/vakwerk

Geen. Misschien de prijs bij de maatwerkbordjes wat ze gekost hebben.

VSK

Fraai huisnummerbord van leisteen ontvangen. Is al keurig voorbereid voor montage. Zorgvuldig verpakt en verzonden binnen de aangegeven tijd.

Kwaliteit. Montage-klaar.

Ga zo door.

Daniëlle

Hele aardige dame van de klantenservice. Er wordt advies en service geboden bij het ontwerp en tevens wordt er meegedacht over oplossingen qua levertijden. Het cadeau voor de verjaardag is op tijd... Hele aardige dame van de klantenservice. Er wordt advies en service geboden bij het ontwerp en tevens wordt er meegedacht over oplossingen qua levertijden. Het cadeau voor de verjaardag is op tijd en het naambordje ziet er top uit! Ik ben blij 😊

Service
Vriendelijkheid
Oplossingsgericht
Meedenken met de klant
En artikel ziet er goed en naar wens uit!

Isa

Heel blij met hoe t bordje er uit ziet!