companion

hulp bij probleem

An

Na het maken van de rouwkaart, hebben wij een proefdruk aangevraagd inclusief alvast de enveloppen. Deze waren en de volgende morgen al binnen. 2,5 week later hebben we de kaarten besteld rond 16:00... Na het maken van de rouwkaart, hebben wij een proefdruk aangevraagd inclusief alvast de enveloppen. Deze waren en de volgende morgen al binnen. 2,5 week later hebben we de kaarten besteld rond 16:00 uur. Rond 20:00 uur kregen we de mail dat de kaarten op de bus waren en ze de volgende dag bezorgd zouden worden. De volgende dag, helaas door een fout van PostNL geen kaarten. gebeld met MyCardsRouwkaarten.nl. Zij wilden mij graag helpen maar moesten uitzoeken waar de kaarten waren. De volgende dag nog geen kaarten, maar MyCardsRouwkaarten.nl heeft met een koerier er voor gezorgd dat wij toch die dag nog de kaarten kregen. Zo hoefden wij ons geen zorgen meer te maken.

Zeer behulpzaam.

partner

Heel goed volgende dag in huis

snel geleverd

Menno

Erg positief!

Makkelijk te gebruiken website voor het ontwerpen van een kaart, waarbij bijna alles mogelijk is. Snelle levering van behoorlijk goede kwaliteit kaarten (het is geen echt drukwerk, maar zeker acceptabel!) voor een fatsoenlijke prijs.

Trudy

Professioneel.

Kwaliteits drukwerk, makkelijke website, snelle levering.
Kortom jullie doen wat jullie zeggen.

SDC

Concept is geweldig, alleen jammer dat als je tijdens het bestellen een aanpassing wilt doen, je alle keuze weer opnieuw moet maken.( waardoor je keuzes over het hoofd ziet en dus fouten kan maken)

Mooie concepten/ keuzes. Alles is aanpasbaar!

Kimberlyeee

Tevreden met de optie van versturen als pakketpost naar de geadresseerden. Achteraf waren we wat minder blij met de adresetiketten op de (zwarte) enveloppen. Dit kon mooier of subtieler. Tevreden met de optie van versturen als pakketpost naar de geadresseerden. Achteraf waren we wat minder blij met de adresetiketten op de (zwarte) enveloppen. Dit kon mooier of subtieler.
Voldoende keus in voorbeeld teksten en kaarten.
Prijzen zijn oké.

Gemakkelijk programma om de kaarten te creëren en bewerken. Duidelijk en overzichtelijk.

gilsjepilsje

Kaart kon ik maken zoals ik wilde.

Veel mogelijkheden.

weduwe

Snel en netjes

Zeer snel

Ruime keuze in layout/enveloppen, snelle bezorging, netjes verzorgd.

Snelle bezorging en netjes verzorgd.