Makkie

Top. Keurig verpakt en tijdig verstuurd. Handig en makkelijk zelf rouwkaarten samen te stellen / ontwerpen.

companion

hulp bij probleem

An

Na het maken van de rouwkaart, hebben wij een proefdruk aangevraagd inclusief alvast de enveloppen. Deze waren en de volgende morgen al binnen. 2,5 week later hebben we de kaarten besteld rond 16:00...

Zeer behulpzaam.

partner

Heel goed volgende dag in huis

snel geleverd

Menno

Erg positief!

Makkelijk te gebruiken website voor het ontwerpen van een kaart, waarbij bijna alles mogelijk is. Snelle levering van behoorlijk goede kwaliteit kaarten (het is geen echt drukwerk, maar zeker acceptabel!) voor een fatsoenlijke prijs.

Trudy

Professioneel.

Kwaliteits drukwerk, makkelijke website, snelle levering.
Kortom jullie doen wat jullie zeggen.

SDC

Concept is geweldig, alleen jammer dat als je tijdens het bestellen een aanpassing wilt doen, je alle keuze weer opnieuw moet maken.( waardoor je keuzes over het hoofd ziet en dus fouten kan maken)

Mooie concepten/ keuzes. Alles is aanpasbaar!

Kimberlyeee

Tevreden met de optie van versturen als pakketpost naar de geadresseerden. Achteraf waren we wat minder blij met de adresetiketten op de (zwarte) enveloppen. Dit kon mooier of subtieler.

Gemakkelijk programma om de kaarten te creëren en bewerken. Duidelijk en overzichtelijk.

gilsjepilsje

Kaart kon ik maken zoals ik wilde.

Veel mogelijkheden.

weduwe