Een tevreden klant

Super!

Snel, en makkelijk zelf online te maken.

M.

Hele goede ervaring. Precies zoals verteld en afgesproken.

Heel precies en volgens afspraak.
Top bedrijf!

Makkelijk

Snel

Hans A.

Goede dienstverlening, snelle levering

veel keuze, mogelijkheid ontwerpen te maken

Vonnie

Prima en makkelijk om zelf kaarten te maken

De lay-out van de tekst wordt automatisch neergezet

R. Ras

Kaarten zijn mooi. Wij hadden bij de bezorgoptie voor 13:30 bezorgen aangevinkt en extra voor betaald.
Dit is niet gebeurd en uiteindelijk waten we €15,- aan belkosten verder (0900nr) om het...

Grote kaarten collectie met veel aanpasmogelijkheden.

Reactie MyCards-Rouwkaarten.nl:

Geachte heer Ras,

Bedankt voor uw feedback.
Uiteraard spijt het ons zeer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent met onze dienstverlening.

Uit uw feedback begrijp ik dat er problemen bestonden omtrent het op tijd leveren van uw bestelling.
Ik heb na het lezen van deze feedback direct contact opgenomen met onze toenmalige transport partner Dynalogic om te achterhalen wat er precies is gebeurd.
Het blijkt dat er inderdaad iets mis is gegaan waardoor uw bestelling in eerste instantie niet op tijd geleverd zou worden. Na uw telefoontje met Dynalogic hebben zij er alles aan gedaan om dit toch voor u in orde te maken en ik begrijp uit uw feedback en uit het verhaal van Dynalogic dat dit inderdaad is gelukt.
Het is uiteraard erg vervelend dat u hiervoor zelf contact met Dynalogic voor heeft moeten opnemen. Zij zijn inderdaad bereikbaar op een 0900-nummer.
Indien u eerst contact met ons had opgenomen, hadden wij dit uiteraard voor u uit handen genomen en zelf contact opgenomen met Dynalogic om dit op te lossen.

Mijn excuses voor het ongemak, maar wij zijn erg blij om te lezen dat de kaarten uiteindelijk op tijd zijn aangekomen.

Wij wensen u en uw naasten veel sterkte in de verdrietige periode.

MyCards Rouwkaarten

Cindy

Prima ervaring.

Snelle levering. Erg mooi resultaat.

Lies

Site werk handig. En voldeed aan de verwachtingen

Duidelijkheid site. Wat jullie zeggen klopt ook

Martin

Duidelijke en makkelijk te gebruiken website voor het zelf ontwikkelen van rouw/bedank kaarten.

Heldere aanwijzingen tijdens ontwikkelen van eigen kaar en duidelijk beeld van eindproduct op de website.

Zeer positief

Mooie kwaliteit en snelle levering