Hoge

Eenvoudig om de kaart te ontwerpen. Snelle bezorging van de kaarten en ze zien er zeer verzorgd uit.

Willem muldee

Prima, wel spannend of het goed zal gaan. De kaart die ik besteld had of ie goed was, komt veel te laat, die moet direct via e-mail verstuurd worden, kijken of ie goed is, en dan kan de definitieve...

Martha

Mooi uitgevoerde kaarten gekregen op topsnelheid. De website is lastig in te vullen. Telefonisch werd ik goed geholpen.

Snelheid, kwaliteit van papieren kaart, persoonlijke behulpzaamheid

Willem muldee

Fer

Slechte voorlichting op het zelf kaarten maken. Dat koste mij extra geld.

Lydie

Ik had dringend rouwprentjes nodig voor het plots overlijden van mijn broer. ik had ze zaterdag besteld en maandag waren ze al geleverd. Dikke pluim voor jullie snelle service.

Snelle levering.

persoonlijk contact

JM

Vriendelijke en professionele begeleiding tijdens het maken van de kaart

we werden gebeld dat de tekst niet klopte en of zij de correctie van de tekst mochten aanpassen.

Bert

redelijk duidelijk

Slecht. Rouwkaarten bij jullie besteld op 25 januari maar die zouden veel te laat worden bezorgd. Vevolgens zijn ze ook nog zoek geraakt bij de post.

Jullie waren wel van goede wil en hebben vervolgens het bestand aan ons gemaild waardoor we de kaarten toch nog op tijd hebben kunnen laten drukken.

Ik heb het betaalde bedrag van €147,50 vooralsnog niet teruggezien.

U kunt mij bereiken op 0617842593