Norma

Goede service, fijn contact over de telefoon en snelle samenstelling online.

Eenvoudig zelf bestaande ontwerpen te gebruiken en ruime keuze.

Anne-Lite

Alles goed verlopen

Duidelijkheid

Jette

Keurig verzorgd, prima geregeld.

Was boven mijn verwachting.

ivonne mooij

Mooie kaarten,volop keuze en mooie tools. alleen op mijn laptop is het niet mogelijk om tekst in te voeren. letters moet ik achteruit invoeren om zinnen te kunnen maken. niet zo handig zeker met een... Mooie kaarten,volop keuze en mooie tools. alleen op mijn laptop is het niet mogelijk om tekst in te voeren. letters moet ik achteruit invoeren om zinnen te kunnen maken. niet zo handig zeker met een rouwkaart.

mooie tools

Marja

Op zich goed alleen op de helft van de bid prentjes liep een streep en ik vind het jammer dat het niet goed gecontroleerd was.

Goed opgelost

Patrick

Netjes en een mooi product gemaakt van onze tekening.

Weet wat de klant wil.

Anny

Ik ben erg tevreden over dit bedrijf. Ook telefonisch goed meegedacht.
De uitvoering was geheel naar wens.
Omdat wij de kaarten ook daadwerkelijk de dag erna nodig hadden, was het...

Ik ben erg tevreden over dit bedrijf. Ook telefonisch goed meegedacht.
De uitvoering was geheel naar wens.
Omdat wij de kaarten ook daadwerkelijk de dag erna nodig hadden, was het wel spannend of het op tijd zou zijn.
Het zou misschien wel fijn zijn als er een mogelijkheid zou zijn om de bestelling op te halen.

Mijn schoondochter heeft de kaarten ontworpen, maar ik geloof dat het wel goed te doen was. Duidelijke uitleg

Chantal

Het was prettig om onze rouwkaarten via MyCards-Rauwkaarten te regelen

mooie ontwerpen; software biedt veel mogelijkheden om alles aan te passen naar eigen smaak; zeer kantvriendelijke klantenservice; betrouwbare en snelle levering

m

Fantastisch

Snel en eenvoudig kaarten naar eigen wens bestellen

Rien

Uit zichzelf heeft uw collega een aanpassing gedaan op de kaart. Hier zijn we erg tevreden over omdat wij niet hadden gezien dat de foto was overlapt.

Meedenken.