Wilma

Heel fijn

Duidelijk

Lai

Fijn programma om mee te werken. Duidelijk omschreven. Kregen wel bericht van ontvangers die moesten bijbetalen voor te weinig frankering.

Makkelijk programma. Mooie kaarten.

Marcel

Zeer duidelijke site met mogelijkheden om een eigen kaart te ontwerpen. Eén aanrader !!!

Mooie kaarten en snelle verzending

Dora

Mooi product. Wel even puzzelen hoe te gebruiken.

Mooi papier en verzorgd product,dat ook snel is geleverd.

Pascale

Snelle service, goede kwaliteit tegen een goede prijs.

Eenvoudig om kaarten te personaliseren, uitgebreid assortiment, snelle levering.

Manolito

Omdat dhl het pakketje verkeerd gesorteerd had kreeg ik de rouwkaarten niet tijdig in mijn bezit. My cards heeft hier gelijk op ingesprongen en heeft alles opnieuw naar mij verstuurd. Helemaal... Omdat dhl het pakketje verkeerd gesorteerd had kreeg ik de rouwkaarten niet tijdig in mijn bezit. My cards heeft hier gelijk op ingesprongen en heeft alles opnieuw naar mij verstuurd. Helemaal gratis. Top service

Erg mooi product en top service

Gertruud

Zeer goed..vriendelijk en accuraat

Klantvriendelijk, oplossingsgericht

H. Prins

Ik had verschillende aanbieders bekeken maar vond bij MyCards snel een ontwerp dat ons aansprak. Ik moest er even inkomen maar het lukte uiteindelijk goed om een mooi ontwerp te maken. Heb ook nog... Ik had verschillende aanbieders bekeken maar vond bij MyCards snel een ontwerp dat ons aansprak. Ik moest er even inkomen maar het lukte uiteindelijk goed om een mooi ontwerp te maken. Heb ook nog even telefonisch contact gehad waarbij ik uitstekend geadviseerd en geholpen ben. De kaarten werden op zaterdag stipt op tijd bezorgd. Ben zeer te spreken over dit bedrijf, een aanrader!

Mooie templates die geschikt zijn om er een persoonlijke invulling aan te geven; snel telefonisch contact voor advies en hulp; stipte levering!

Nienke

Goede kwaliteit, mooie kaarten, keuze genoeg en super snel geleverd

precies wat we wilden is gerealiseerd

A. De Wit

Heel goede ervaringen. Vriendelijk en behulpzaam en prachtige kaarten.

Vriendelijke en behulpzame medewerkers.