9.5/10

Mooie kaarten, levering va weekend mag wel 1 dag sneller

Mooie kaarten, proefdrukken dikke prima

Proefdrukken goedkoper maken.

Reactie MyCards.nl:

Beste, Bedankt voor je feedback. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over je bestelde kaarten! Wat betreft de snelheid van onze levering, de door jou gekozen druktechniek foliedruk heeft... Beste, Bedankt voor je feedback. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over je bestelde kaarten! Wat betreft de snelheid van onze levering, de door jou gekozen druktechniek foliedruk heeft inderdaad 1 werkdag extra productietijd nodig. Dus waar we bij bijna alle andere kaarten 1 werkdag productietijd nodig hebben, is dat bij foliedruk 2 werkdagen. Daardoor is je bestelling van zondagmiddag op dinsdag voor je gedrukt en verzonden. Wie weet krijgen we het in de toekomst voor elkaar om foliedruk ook met 1 werkdag te produceren en te verzenden. Ik hoop dat alles verder naar wens was en wens jullie heel veel geluk met z'n drietjes! Met vriendelijke groet, Melissa MyCards.nl

PRIMA

PRIMA

1KAART TE WEINIG GEHAD

Reactie MyCards.nl:

Beste, Bedankt voor je positieve feedback! Wat betreft het missende kaartje, heb je ook het kaartje meegeteld dat apart bovenin onze leuke verzenddoos is verpakt? Dus direct onder de klep van... Beste, Bedankt voor je positieve feedback! Wat betreft het missende kaartje, heb je ook het kaartje meegeteld dat apart bovenin onze leuke verzenddoos is verpakt? Dus direct onder de klep van onze verzenddoos? Ik hoor het graag, want mocht het inderdaad zo zijn dat je een kaart te weinig hebt ontvangen, dan gaan we dat uiteraard voor je oplossen! Met vriendelijke groet, Melissa MyCards.nl

Super

Uitstekend

Niet van toepassing

amesu

mooie afwerking

verschil in prijs tussen proefdruk en de uiteindelijke bestelling is groot moet meer realistischer zijn anders kun je dit als een lokkertje kunnen beschouwen

Bea

Goede ervaring.

Volop keuze.

geen.

Carine Baart

Top levering ook kwalitatief product. Info op website wat moeilijker

Kwaliteit en snelheid

Info op website hoe je kaarten maakt..
Gebruiksvriendelijker maken

Goed. Snel. Mooie producten. Aantallen kloppen.

Zie bovenaan

Klanten laten kiezen of ze de verschillende kleuren enveloppen en soorten papier willen bij hun proefdruk. Er standaard bij doen is niet milieubewust.

Patricia Vos

Duidelijke website, goed en snel contact te krijgen met helpdesk.

Duidelijke website