9.5/10

Zeilstra

Super snelle levering en alles super netjes verpakt!

Blijf zo doorgaan

Was goed bij be llen geen wachtrij

snelle hulplein

???

Veel keuze

Ook op zaterdag bestelling mogelijk maken

Tom

Top. Goed meegedacht met samples.

Gemak, duidelijk, snel

Ontwerptool is ok, kan altijd meer

Jam

Zeer goed!

Snelheid, gemak bewerken, proefdruk

Geen!

Frans de Laat

Positief

eenvoudig te bewerken

Gewoon goed

Super leuk om zelf een voorgekauwd kaartje naar u eigen te maken. Zeker dat je vooraf reeds resultaat ziet. En je een proefdruk mag aanvragen. Zo ben je 100% zeker van je keuze.

Snelle verzending proefdruk

Er stond op site voor 18u besteld dezelfde dag nog verzonden... dit was helaas bij onze bestelling niet zo. Misschien beter vermelden dat dit voor Belgische klanten niet het geval is.

Reactie MyCards.nl:

Beste, Bedankt voor je feedback. Fijn om te lezen dat je het leuk vond om je eigen kaartjes te maken! Wat betreft je tip over onze levertijden, in principe worden alle bestellingen die op... Beste, Bedankt voor je feedback. Fijn om te lezen dat je het leuk vond om je eigen kaartjes te maken! Wat betreft je tip over onze levertijden, in principe worden alle bestellingen die op werkdagen vóór 18:00 uur bij ons worden gedaan, inderdaad dezelfde dag nog gedrukt en verzonden. In de regel worden deze dan de volgende werkdag bezorgd. Ook in België. De uitzondering hierop zijn kaartjes bedrukt met foliedruk. Deze hebben een productietijd van 2 werkdagen in plaats van 1 werkdag. Om die reden zijn deze pas op woensdag bij je bezorgd in plaats van dinsdag. Dit staat ook op onze website vermeld, maar hier heb je dan waarschijnlijk overheen gelezen. Het heeft gelukkig dus niets te maken met het feit dat je in België woont... Nogmaals bedankt voor je feedback en veel geluk samen! Met vriendelijke groet, Team MyCards.nl

Lesley

Fantastisch! In tegenstelling tot concurrerende bedrijven heb je hier de mogelijkheid om je kaartjes gemakkelijk volledig aan te passen en te personaliseren. Correcte prijs, topkwaliteit,... Fantastisch! In tegenstelling tot concurrerende bedrijven heb je hier de mogelijkheid om je kaartjes gemakkelijk volledig aan te passen en te personaliseren. Correcte prijs, topkwaliteit, ongelofelijk snelle levering en veel werk gestoken in de verpakking!! Je krijgt echt een kadootje in huis! Super blij mee en ik kan het iedereen aanbevelen. Doe zo voort!

Alles!

Doe zo verder!