9.5/10

Ik had ze telefonisch benaderd werd keurig te woord gestaan prima kaarten waren snel geleverd, zag er goed uit complimenten. Ik kan iedereen aanraden om bij hun kaarten te bestellen

zie hierboven

Nee hoor alles was prima verlopen

Gemakkelijke website; in stappen wordt je er snel doorheen geleid; de bestelling werd snel afgehandeld en geleverd.

gemakkelijke website

Makkelijke en snelle manier om een kaart in elkaar te zetten en bestellen. Je krijgt bij proefdruk duidelijk alle mogelijkheden qua papier e.d. meegestuurd. Snelle levering van definitieve bestelling.

Duidelijke website, kaarten zijn makkelijk naar eigen smaak aan te passen, goede kwaliteit, snelle levering en netjes verpakt

Groot assortiment, heel gemakkelijk om de kaarten te maken.

Beter telefonisch contact , heb vorige week meerdere keren gebeld en zou teruggebeld worden wat tot nu toe nog moet gebeuren.

Prima maar duurde wel lang voor bezorging

makkelijk en geen rare logo's er op

proefdrukken moeten sneller en goedkoper. de software om te maken moet beter en preciezer kunnen uitlijnen zodat alles netjes in het midden of op eemn bepaalde hoogte komt te staan

Cees Ruis

Snelle en perfecte levering. Zeer goede kwaliteit.

Zeer snelle levering.

N.v.t

Wij zijn zeer tevreden net duur en vreselijke goede service keurig afgeven als wij een cijfer moesten geven een 10

Petronella

Supermooie kaarten en supersnel bezorgd!!