Brenda

De site is gemakkelijk te volgen en de kaarten eveneens zo te bewerken. Alle vervolg opties en stappen ook. Vol lof hierover. Daarnaast ook snelle, correcte levering. De kwaliteit is hoogstaand,... De site is gemakkelijk te volgen en de kaarten eveneens zo te bewerken. Alle vervolg opties en stappen ook. Vol lof hierover. Daarnaast ook snelle, correcte levering. De kwaliteit is hoogstaand, drukwerk en afwerking. Ik ben zelf drukker en heb een getraind oog voor een mooi product. Top gedaan! Mvg Brenda vd Kaay

Zie eerste post.

Geen elastiekjes meer om de enveloppen. Een banderol is mooier en oogt professioneler.

Jurriën

Geweldige service!

Fijne service!

De site is niet altijd duidelijk.

Leila

Erg fijn!!

Veel keuze, makkelijk te bewerken

Jo Crombach

Ik ben zeer tevreden over de mogelijkheden, kwaliteit, prijs en de snelle levering. Het is een prachtig geboorte kaartje geworden.

kwaliteit en snelheid

geen!

Ans

Heel goed en snel

Snelheid kwaliteit

Mail gehad oordeel proefzending terwijl de definitieve zending al besteld en ontvangen was

Maud

Prima maar helaas niet compleet.

Mooie kaarten

Als mensen extra betalen voor stickers, zorg dan dat er ook voldoende stickers mee geleverd worden. Wij hebben 27 kaarten besteld en 25 stickers gekregen (blijkbaar is dat 1 vel?!)

Super!!

Super snelle levering

Korting bij een aantal kaarten

Roxanne

Fijne ervaring, was heel snel geleverd en netjes verpakt.

* Snelle levering
* Makkelijk zelf bewerken
* Snelle levering
* Makkelijk zelf bewerken
* Het proefpakket/kaart was echt top, wij konden dan ook echt even voelen en zien welke soorten materialen er waren zodat we onze keus wel overwogen konden nemen.

Ilke

Geboortekaartjes en geboortebord besteld

Snelle reactie op vragen.

Geen.

Rowanne

Supergoed

Service toen ik een dag later belde

Niks