9.5/10

Maasstad ziekenhuis

Prima, snel, netjes verpakt en goed verzorgd

snel en goed

geen idee.

R

Snelle levering, mooi product!

Snelle levering, mooi product

Betere visuals van wat je gaat bestellen (grootte bijv in perspectief plaatsen van een ander object, zodat je lettertype groottes beter kan inschatten, en de complete kaart op beeldvullend formaat... Betere visuals van wat je gaat bestellen (grootte bijv in perspectief plaatsen van een ander object, zodat je lettertype groottes beter kan inschatten, en de complete kaart op beeldvullend formaat als optie

Mooie kaartjes

mooie kaartjes

de afgesproken bezorgdag werd niet gerespecteerd, en dit werd ook niet aangekondigd, spijtig

Reactie MyCards.nl:

Beste, Bedankt voor je feedback. Fijn om te lezen dat je blij bent met de mooie kaartjes! Wat betreft je tip met betrekking tot de levering van je kaartjes, je hebt op zondag 16 februari in... Beste, Bedankt voor je feedback. Fijn om te lezen dat je blij bent met de mooie kaartjes! Wat betreft je tip met betrekking tot de levering van je kaartjes, je hebt op zondag 16 februari in de avond je bestelling bij ons geplaatst. Omdat het kaartjes betreft met foliedruk hebben deze een productietijd van twee werkdagen. Bij bestellingen in het weekend tellen we de twee werkdagen voor productie vanaf maandag . Als verzenddatum heb je dan ook voor de vroegst mogelijke datum gekozen, te weten woensdag 19 februari. Dit is ook de datum waarop wij de kaartjes voor je hebben verzonden. Volgens de track&trace van je bestelling zijn je kaartjes netjes de volgende werkdag 20 februari bij je bezorgd. Volgens onze gegevens is dus alles gegaan zoals we dat met je hebben afgesproken. Mocht mijn informatie niet kloppen dan hoor ik dat uiteraard graag! Nogmaals bedankt voor je feedback en alvast een mooie dag toegewenst, 9 mei! Met vriendelijke groet, Team MyCards.nl

Marc

Super

Duidelijke website, makkelijk ontwerpen, snelle levering en zeer tevreden met het resultaat.

Natuurlijk mag het altijd goedkoper ;-)

Positief

Makkelijk zelf kaarten ontwerpen, snelle service

Weet ik niet.

Laurens

Wij hebben zeer goede ervaringen met MyCards.nl.
De leveringen keurig op tijd en de kaartjes zijn erg mooi.
Precies zoals wij ze zelf ontworpen haddem.
Enige verbeterpunt is misschien...
Wij hebben zeer goede ervaringen met MyCards.nl.
De leveringen keurig op tijd en de kaartjes zijn erg mooi.
Precies zoals wij ze zelf ontworpen haddem.
Enige verbeterpunt is misschien de optie voor een 2e proefdruk in het geval dat je zelf de kaart maakt.

Keurige follow up en begeleiding van de order.

Zie bij ervaringen

Sterckx

Heel goed

Mooi design

Ongeveer Bezorgingsuur vermelden

Netjes, heldere afbeeldingen

Tips bij samen stellen van de kaart. Letter grote bv ben lang aan het klungelen geweest met de tekst invoegen.

F. Pisano

Zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Lekker makkelijk kaarten maken en bestellen vanuit huis

Goed verzord

Oud-Hollands komt niet zo goed tot uiting,