9.5/10

Hoogewys Frieda

Heel tevreden

Supersnelle levering

Wij hebben bij mycards de geboorte kaartjes voor onze zoon besteld.
Wij hebben bij mycards de geboorte kaartjes voor onze zoon besteld.
omdat ik niets naar mijn zin kon vinden heb ik deze zelf ontworpen op de website. vond het programma erg prettig om mee te werken en was niet moeilijk. hier ook proefdrukken van besteld deze had je binnen een dag in huis. bij de eerste bestellen zat hier ook een envelopje bij met de verschillende soorten kleuren enveloppen en de verschillende papiersoorten. dit was erg prettig zodat we nu goed konden kiezen. Ook konden we de enveloppen eerder bestellen zodat ik deze alvast kon schrijven.
Nu was er een foutje in ons kaartje geslopen wat we niet hadden gezien. wat onze fout was. Dus toen de kaartjes waren gedrukt viel dit erg tegen. wij gebeld en mochten we de kaartjes met een beetje korting laten herdrukken. wij het kaartje aangepast en opnieuw besteld. werd ik na 5 minuten gebeld dat ze het kaartje hadden na gekeken en dat ze hadden gezien dat de fout er nu uit was en of ze nu opnieuw gedrukt konden worden. woh!!! en de volgende dag hadden we goede kaartjes netjes in huis. super blij met Mycards. zou hier de volgende keer zeker weer mijn kaartjes bestellen.

goede serves. duidelijke website

ga zo door!

Simone spek

Heel fijn. De geboortekaartjes van onze zoon besteld bij hun. Achteraf was ik vergeten de geboorte datum erop te zetten. Doordat ze dat hadden gezien kreeg ik gelijk een mail en een tip waar de... Heel fijn. De geboortekaartjes van onze zoon besteld bij hun. Achteraf was ik vergeten de geboorte datum erop te zetten. Doordat ze dat hadden gezien kreeg ik gelijk een mail en een tip waar de datum evt kan. Zo fijn dat ze nog even keken en mee dachten.

Heel klantvriendelijk en helpen waar ze kunnen met tips etc.

Myrthe wiedeman

Mooie kaartjes, alleen jammer dat mijn kaartjes op een verkeerd adres geleverd zijn waardoor wij dus ik allerijl nog 30 min moesten rijden om ze op te gaan halen..... en dat terwijl het proefkaartje... Mooie kaartjes, alleen jammer dat mijn kaartjes op een verkeerd adres geleverd zijn waardoor wij dus ik allerijl nog 30 min moesten rijden om ze op te gaan halen..... en dat terwijl het proefkaartje wel al op mijn goede adres is geleverd. Erg jammer vooral omdat het geboortekaartjes waren en er al feestdagenxtussen zaten!

Nette mooie kaartjes

Graag goede adres leveren

p brenters

Helemaal top!

telefonisch goed bereikbaar, erg vriendelijk, supersnelle levering!

nvt

Ellen Pauwels

Tevreden

Vlot

Stephanie

Leuke kaarten beschikbaar, welke je zelf verder kunt ontwerpen naar eigen smaak. Goede service, snelle levering.

Fris, duidelijk, mooi, anno nu.

Aanbieden met bijvoorbeeld postzegels. Proefdruk meezenden of 1 extra.

Zeer goed

kwaliteit en snelheid

Super goed

Zeer snelle levering

Aangenaam verrast van de snelle levering

snelle levering