9.5/10

Alles Top

Nix

Kim

Zeer slecht!
Geboortekaartjes gekregen waar een spel fout in zit..
Zeer slecht!
Geboortekaartjes gekregen waar een spel fout in zit..
Dan met een korting komen waarbij ik nog even ruim 100 euro moet bij betalen voor nieuwe kaartjes! Terwijl de kaarten al ruim 200 euro kosten..
Slecht dat hier geen spellings controle over heen word gemaakt!!

Spellings controle op de kaarten

Reactie MyCards.nl:

Beste Kim, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Hoewel vervelend voor jou, niet helemaal terecht als je het ons vraagt... Het gaat... Beste Kim, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Hoewel vervelend voor jou, niet helemaal terecht als je het ons vraagt... Het gaat hier om een spelfout die je zelf hebt gemaakt bij het toevoegen van eigen tekst. Bij het bestellen heb je er vervolgens zelf voor gekozen om geen gebruik te maken van de mogelijkheid om je ontwerp door ons te laten controleren op onder andere de layout en een spellings- en grammaticacontrole. Na ontvangst van de kaarten heb je contact met ons opgenomen. Mijn collega heeft toen uit coulance aangeboden om tegen een aanzienlijke korting van 40% de kaarten opnieuw voor je te drukken. Jammer dat je hier geen gebruik van hebt gemaakt. Het lijkt ons in dit geval niet redelijk om te verwachten dat de kaarten kosteloos of tegen een nog hogere korting opnieuw voor je gedrukt en verzonden worden. Wij vinden het uiteraard ook erg vervelend voor je dat er een spelfout in de kaarten staat en om die reden hebben we je ook een tegemoetkoming aangeboden in de kosten bij een herdruk, maar wij zijn het niet eens met je standpunt dat de verantwoordelijkheid hiervoor bij ons ligt en dat wij jou niet voldoende van dienst zijn geweest. Ondanks ons verschil van mening wensen we jullie veel geluk met z'n viertjes! Met vriendelijke groet, Team MyCards.nl

Goele

Prima!

Snelheid

Was allemaal in orde

G. Duivenvoorden

Goedenavond meneer, mevrouw,

Goedenavond meneer, mevrouw,

Bij het bestellen van de kaarten ben ik heel klantvriendelijk geholpen. En wat wordt beloofd gebeurd ook. Alles ziet er netjes uit. De proefafdruk de volgende dag in huis en de kaarten zaterdag besteld en maandag ontvangen. Het kan toch niet beter! Ik ben helemaal tevreden.

Gerard Duivenoorden

Een vriendelijk gesprek met de telefoniste. En ik ben heel tevreden over de koop en de afhandeling hiervan.

Bij deze eerste koop bij u zou ik het nog niet weten.

Baron Annick

Zeer goed

Veel keuzes

Niets op aan te merken

charlotte

Snel geleverd naar belgie

snelle levering goede kwaliteit

Prima levering van een mooi product dat eenvoudig te maken is

Snelle levering-handige software en voorbeelden die te bewerken zijn

Zeer slecht

Eerlijke communicatie ipv verwijzen dat klant liegt

Reactie MyCards.nl:

Beste, Bedankt voor je feedback. Het spijt mij dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening! Graag ga ik nog even in op je feedback. In ons telefoongesprek van vanmorgen gaf u aan dat... Beste, Bedankt voor je feedback. Het spijt mij dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening! Graag ga ik nog even in op je feedback. In ons telefoongesprek van vanmorgen gaf u aan dat de datum op de door u ontvangen kaartjes niet klopt. Ik heb dit samen met u uitgezocht en het blijkt dat er waarschijnlijk iets mis is gegaan bij het bestellen van de kaartjes. Want de kaartjes die u heeft ontvangen komen exact overeen met de kaartjes die u heeft besteld. Dit heeft u zelf ook kunnen terug zien in uw account. Het is nooit mijn intentie geweest om u het idee te geven dat ik denk dat u liegt en bij mijn weten heb ik dit ook niet zo gezegd. Omdat wij het erg vervelend voor u vinden hebben wij u uit coulance aangeboden om uw kaarten met een aanzienlijke korting opnieuw voor u te drukken en te verzenden. Het is jammer dat u hier geen gebruik van wilt maken, maar uiteraard u goed recht. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Melissa, Team MyCards.nl

Fabienne

Super snelle service - goede kwaliteit, vlotte levering

Zeer vlotte, vlugge levering. Goede kwaliteit.

Volgens mij zijn jullie heel goed bezig.