9.5/10

Super tevreden

Snelheid en info

Doe zo verder

Particulier

Een zeer mooi bedrijf.Goede kwaliteit bereikbaarheid en levering.Mooi verpakt.Zeer tevreden

Mooi overzicht

Romy Evertsen

Super mooie kaarten!

Sayn Hendriks

Top!

Hele fijne online tool om te bestellen, gaaf dat hij ook een 3D versie maakt, zodat je kunt zien hoe je kaart er uit komt te zien. Het pakket kwam heel netjes ingepakt aan. Drukkwaliteit is meeer... Hele fijne online tool om te bestellen, gaaf dat hij ook een 3D versie maakt, zodat je kunt zien hoe je kaart er uit komt te zien. Het pakket kwam heel netjes ingepakt aan. Drukkwaliteit is meeer dan prima! Het ziet er exact zo uit als het gegenereerde plaatje.

Het kiezen van papiersoorten zegt mij niets; ik zou dit verbeteren met uitleg of duidelijke foto's van de verschillende soorten.

Fijne site, fijne service

Keuze uit kwaliteit en materiaal, mooie kaartjes, fijn de berzorg service, na bestellen proefdruk werd er gevraagd wat onze bevindingen zijn.

de mogelijkheid om tot later op de avond de kaartjes te kunnen bestellen. bv tot 21.00 uur. zodat ze toch de volgende dag bezorgd kunnen worden.
Vaker proefdrukken voor lager bedrag, nu is dat...
Vaker proefdrukken voor lager bedrag, nu is dat 1x. bv 5x. We waren wat onzeker na de wijzigingen, maar omdat we dan het volle bedrag moesten betalen hebben we niet nog een proef afdruk besteld.

Ma

Jammer dat ze de bestellingen niet nakijken voor verzending

Veel keuze

Bestellingen nakijken

Reactie MyCards.nl:

Beste, Bedankt voor je feedback. Jammer om te lezen dat je niet geheel tevreden bent met onze dienstverlening! Zoals aangegeven in onze e-mail heb je helaas geen proefdruk van de betreffende... Beste, Bedankt voor je feedback. Jammer om te lezen dat je niet geheel tevreden bent met onze dienstverlening! Zoals aangegeven in onze e-mail heb je helaas geen proefdruk van de betreffende kaartjes gemaakt, waardoor je de kaartjes niet van te voren hebt kunnen beoordelen. Hierdoor is de afmeting van de kaartjes en de gedrukte tekst helaas niet naar jouw wens. Omdat we het erg vervelend voor je vinden dat niet alle kaartjes niet geheel naar wens zijn, hebben we je aangeboden om de kaartjes tegen een gereduceerd tarief opnieuw voor je te drukken op een groter formaat. Helaas hebben we tot op heden hier geen reactie op gehad. Uiteraard geldt dit voorstel nog steeds. We wensen jullie verder veel geluk! Met vriendelijke groet, Teram MyCards.nl

RvZ70

Eenvoudige wijze om zelf je kaarten/uitnodigingen te maken

Een kind kan de was doen! Wat een gemak.

Wellicht als je een ontwerp gemaakt hebt en je wilt deze opnieuw bewerken, dan iets heldere toelichting hierbij vermelden.

Braga Veronique

Zeer goed geholpen

Hulpvaardig

Niets

Hulp met aanpassen kaartjes en de mogelijkheden tot aanpassing

Aanpassen van de kaart tekstueel loopt soms niet heel soepel (cursor verspringt telkens). Dat is niet heel praktisch. Vaak is dit als je de kaart na een proefdruk nog wil aanpassen.

Kwaliteitsbeoordeling voor de bestelling. De foto is namelijk donkerder uitgevallen dan verwacht

Reactie MyCards.nl:

Beste, Bedankt voor de feedback. Fijn om te lezen dat de snelle levering naar wens is! Wat betreft je tip met betrekking tot de kwaliteitsbeoordeling, helaas is het voor ons niet mogelijk om... Beste, Bedankt voor de feedback. Fijn om te lezen dat de snelle levering naar wens is! Wat betreft je tip met betrekking tot de kwaliteitsbeoordeling, helaas is het voor ons niet mogelijk om elke bestelling vooraf tot in detail te controleren. Dit in verband met de hoeveelheid bestellingen die wij per dag drukken en verzenden. Om dat op te vangen bieden we de mogelijkheid om een proefdruk te laten maken zodat je zelf de kaart in het echt kunt beoordelen. Hier heb je wel gebruik van gemaakt, maar helaas niet met de definitieve foto. Het spijt ons dat hierdoor de kaarten niet geheel naar wens zijn! Wij wensen jullie verder veel geluk met z'n drietjes! Team MyCards.nl