Corine

Super mooi en makkelijk te ontwerpen

Ideaal dat de enveloppen lis besteld konden worden. Zo lag alles al klaar.

Carine Demeyere

Mijn kaarten die ik heb ontvangen zijn SUPERMOOI ! Van harte bedankt !

Heel mooie en heel snelle levering !

Kan niet beter zijn !

Gert

Heel compleet, snelle levering, proefdruk ook volgende dag al in huis

Veel keus, proefdruk snel in huis

Nvt

Gerrit Van tendeloo

Mooie ontwerpen, zeer snelle service, prijs/kwaliteit, voorbeeld van papiersoort en enveloppekleur is een pluspunt!

Snelle service

Ik ben zeer tevreden over alles, voor mij zij er geen verbeterpunten

John

Geboortekaartjes besteld. Proces verliep soepel, alleen was het eindresultaat niet helemaal zoals gewenst, en anders dan de proefdruk die we hadden besteld.

Snelle levering, veel voorbeeld kaarten om mee te starten

We hadden een proefdruk aangevraagd, en na het beoordelen van deze proefdruk de uiteindelijke bestelling gedaan. Er is alleen zonder overleg door my cards een wijziging gedaan in ons ontwerp.... We hadden een proefdruk aangevraagd, en na het beoordelen van deze proefdruk de uiteindelijke bestelling gedaan. Er is alleen zonder overleg door my cards een wijziging gedaan in ons ontwerp. Hierdoor zijn de aan ons geleverde kaarten uiteindelijk anders dan de proefdruk. Dat is erg onprofessioneel.

Ron

Zeer goede ervaring, zondag middag bestelling geplaatst maandag al geleverd. Super.

Zeer snelle en correcte levering. Gewoon super.

Wellicht bij de bijlage kaartje zorgen dat dezelfde opzet als de trouwkaart mogelijk is.

Jason

Na een fout van mijzelf heb ik geprobeerd te bellen om het te stoppen. Echter was ik te laat maar boden ze korting aan en een goedkopere versie van de kaart! Klantenservice was ook heel vriendelijk... Na een fout van mijzelf heb ik geprobeerd te bellen om het te stoppen. Echter was ik te laat maar boden ze korting aan en een goedkopere versie van de kaart! Klantenservice was ook heel vriendelijk en heeft me goed geholpen!

Veel opties om je kaart te maken, wordt snel contact opgenomen, ook al is het druk

Alles was duidelijk

Martine de By-Keuning

Mooi product, snelle levering.

Makkelijk, snel en mooi.

Geesje Buma

Snelle levering, duidelijke site

snelle levering, duidelijke site

voor nu geen

Erwin van Amelsfoort

Geweldig

Je krijgt direct te zien wat je gemaakt/ besteld.

?