9.5/10

WDW

Veel keuzes bij eigen ontwerp

Meer opties om de kleuren van onderdelen op de kaart te veranderen (bijv hartjes in meerdere kleuren)

De kaart was eenvoudig samen te stellen, vele mogelijkheden en direct op het scherm zichtbaar.
De levering was zeer snel

Geen, ga zo door.

Evelien

Top ervaring voor geboorte kaartjes !

Gemakkelijk ontwerpen, snelle levering

Prijs voordeliger vanaf bestelling aantal stuks

Nadine Lekkerkerker

Geweldige service! Leuke kaartjes en optie om zelf samen te stellen.

Goede communicatie ook vanuit hun initiatief en foutje van klant z'n kant snel opgelost dmv 1 mailtje
Top top top

De Vries

Ruime keuze- en combinatiemogelijkheden en prima afwerking

Mooie kwaliteit van het drukwerk.

Mooie kaart maar veel te duur

Mooie kaart

Toen ik ging ontwerpen en zag dat ik Een proef kaart voor 1 euro kom bestellen ging ik er niet van uit dat bij een echte bestelling de per stuk prijs zoveel hoger zou liggen en dat er opeens geen... Toen ik ging ontwerpen en zag dat ik Een proef kaart voor 1 euro kom bestellen ging ik er niet van uit dat bij een echte bestelling de per stuk prijs zoveel hoger zou liggen en dat er opeens geen envelop bij zou zitten. Dat wordt niet duidelijk aangegeven. Dus terwijl ik al meer dan verwacht had uitgegeven moest ik ook nog apart enveloppen besteller.

Reactie MyCards.nl:

Beste, Bedankt voor je feedback! Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze prijzen. Zodra je een leuk kaartje hebt gevonden en hier op klikt, kun je op de volgende pagina bij... Beste, Bedankt voor je feedback! Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze prijzen. Zodra je een leuk kaartje hebt gevonden en hier op klikt, kun je op de volgende pagina bij elke kaartje berekenen wat de prijs per kaart is. Ook hebben wij een prijzenpagina waarop wij het één en ander uitleggen over onze prijzen. Het spijt mij dat dit niet direct duidelijk is geweest voor je! Wij bieden de enveloppen inderdaad optioneel aan, juist om het eerlijk en transparant te houden. Niets is vervelender dan standaard betalen voor enveloppen terwijl je deze misschien helemaal niet nodig hebt. Bij ons kan iedereen dus zelf bepalen of hij/zij enveloppen wil ontvangen en dan ook nog welke kleur enveloppen. Ik hoop het één en ander hiermee duidelijk gemaakt te hebben. Alvast een mooie dag toegewenst, 11 april! Met vriendelijke groet, Team MyCards.nl

Nadia

Snelle handeling naar een fout

Goed natellen van bestelling

Duidelijke site, handige proefdruk, goede kwaliteit print

Duidelijke site, handige proefdruk, goede kwaliteit print

Bewaren ontwerpen binnen my cards omgeving

Mooie kaart, snelle levering en bij vragen geven ze snel antwoord en denken goed mee.

Bij vragen snelle reactie en ze denken goed met je mee

Marleen Gunnink

Snelle service. Mooie resultaten! Helemaal tevreden over het geboortekaartje!

Mooie kaarten!

Ga zo door!