Jeroen

Perfect, niks op aan te merken!

Ruime keuze, makkelijke bewerking en super snel geleverd (zondagmiddag besteld, maandag geleverd)

Dorien

Goede samenwerking gehad voor onze geboortekaartjes en sluitstickers. Er wordt snel gereageerd. Kaartjes worden ook snel verzonden.

kaartje kan zelf aangepast worden. Je kan eigen creaties opslaan. goed contact met helpdesk.

kwaliteit van de stickers! De kwaliteit van de kaartjes is veel beter dan die van stickers. Dit is spijtig, want ze kosten wel wat geld.

Shannon

Geweldig!

Enorm snelle levering en mooie/goede kwaliteit!

Anne-Margreet

Veel keus veel mogelijkheden

veel keus

Marjolein

Mooi druk werk. Vriendelijke bewerkings opties. Na proefdruk verschillende papier soorten om te beoordelen.
Jammer dat je na de proef druk geen coupon oid krijgt waardoor de verzendkosten voor de kaartjes bijv gratis zijn.

Snelle service

Veezendkosten telkens

Reactie MyCards.nl:

Bedankt voor de tip!
De verzend en verpakkingskosten zijn de afgelopen jaren stukken duurder geworden, vandaar vragen we nu een kleine bijdrage. We hebben de tip op onze lijst staan.

Esther

Snelle service en goede kwaliteit

Merel

Erg fijn

Service bij proefmodel alle opties bijgeleverd

Niet

Eva

Ik ben echt super blij met onze kaarten! Ze waren echt boven onze verwachtingen! Heel gaaf geworden...

Ja, het zelf ontwerpen van kaarten. Makkelijk is dat, en het resultaat was echt super gaaf!

Tip is misschien een wat breder assortiment aan plaatjes en foto’s. Ik miste de kleine opmaak van bijv. een takje, oid.

Brian

Heel goed

De proefkaarten en de levering

H.M.

Goede website waarop je gemakkelijk je eigen kaarten kunt maken. Snelle levering en mooie afdrukken.

Gemakkelijk en overzichtelijk. Snelle levering en service