9.5/10

Margriet

In no-time prachtige uitnodigingen besteld. Nog eerder ontvangen, dan de afgesproken dag. Duidelijke, makkelijke website. Veel mogelijkheden.

Snelle levering. Veel keus aan kaarten en mogelijkheden

Mooi resultaat

Correcte en snelle levering

Alles goed geregeld toch valt de totale prijs wel tegen.

iets meer info wat het totale finaciele plaatje word.

Marlies Roos

Wij zijn erg tevreden over de kwaliteit van de kaarten. De kleurendruk. Het papier. De manier van inpakken - wat een leuke feestelijke doos(!) en de verzending. De snelle afhandeling. Dit bedrijf...

Alles. De website is veelzijdig en duidelijk.

Geen.

Smorenburg

Een goede ervaring. Ik miste alleen de mogelijkheid om de afbeelding die gedrukt moest worden iets donkerder te maken.
I.i.g. kon ik - alsmede enige andere personen - die mogelijkheid niet...

Louis Coenders

als men zegt dat men de dag erop bezorgd dan moet men dit ook doen

Reactie MyCards.nl:

Beste Louis,

Bedankt voor je feedback!

Wat betreft je tip aangaande de bezorging, je hebt op woensdagavond je bestelling geplaatst en er voor gekozen om je bestelling op vrijdag door ons te laten verzenden. Dit hebben wij ook netjes voor je gedaan en volgens onze gegevens is de volgende dag (zaterdag) je bestelling bij je bezorgd.

Mocht bovenstaande informatie niet kloppen, dan horen wij dat uiteraard graag.

Nogmaals bedankt voor je feedback!

Team MyCards.nl

B. Kock

Prettige en snel levering, zouden nog wat kleine verbeterpunten doorgevoerd mogen worden

veel keuze, netjes dat jullie meerdere stalen mee sturen met de proefafdrukken.

als een proefdruk 1 euro kost, waarom moet je voor de 2de dan 2,38 betalen?
ook het opslaan van een kaart is, makkelijk. maar als je een aangepaste versie wil maken omdat je bijv. verschillende kaarten wil sturen aan daggasten en feestgasten, dan moet je opnieuw alles gaan bewerken. je kan niet je kaart kopiëren die dan bewerken.

Reactie MyCards.nl:

Beste B. Kock,

Bedankt voor je feedback!

Ik kom hierbij graag terug op je tips, vragen en verbeterpunten.

Allereerst je vraag over de prijs voor een proefdruk.
De eerste proefdruk kost inderdaad €1,-. Voor die €1,- drukken en verzenden wij een echt kaartje en envelop, inclusief een proefsetje met alle mogelijke papiersoorten en envelopkleuren. Je zult begrijpen dat de kosten voor het maken en verzenden van deze proefdruk en het proefsetje een stuk hoger liggen dan €1,- (alleen al de portokosten zijn meer dan die €1,-... ;-)), maar omdat wij de kosten hiervoor voor onze klanten willen beperken, bieden we de eerste proefdruk aan voor maar €1,-.
Elke volgende proefdruk bieden we dan aan voor de verkooprijs van 1 kaartje, waarbij wij nog steeds de portokosten voor onze rekening nemen.

Over je tip betreffende het opslaan van meerdere versies van een kaartje, dit kan eenvoudig in onze online kaartenmaker.
Je kunt namelijk een kopie maken van je ontwerp waardoor je deze alleen hoeft aan passen op de gewenste punten.
Het ontwerp helemaal opnieuw maken is dus niet nodig. Ik denk dat je deze mogelijkheid over het hoofd hebt gezien...

Nogmaals bedankt voor je feedback en ik hoop hiermee het één en ander te hebben verduidelijkt!

Team MyCards.nl

Prive Particulier

Zeer goede ervaring. snel en correct

Zeer snelle levering, goede communicatie

PostNL te lui om op de juiste bel te drukken. Pakje bij de bovenbuur afgeleverd ondanks dat wij thuis waren